Icarusweg 16
8938 AX Leeuwarden

8,9

Emir beoordeelde op 2018-04-08

IK was erg tevreden. Werd snel geleverd en paste perfect. We weten nu wel waar we onze hoesjes voortaan gaan kopen!

Toppertje beoordeelde op 2018-03-31

Mooi hoesje en snelle zending.

Rob beoordeelde op 2018-03-29

Product snel in huis, keurig verpakt geleverd

Herman van Doorn beoordeelde op 2018-03-15

Zeer correcte service, artikel beschadigd aangekomen en onmiddellijk vervangen door een nieuw exemplaar.

Anita Mijnes beoordeelde op 2018-02-06

Had een hoesje besteld voor mijn nieuwe Galaxy s8...is echt een mooi hoesje....alleen ik heb er niks aan.
Zoals men wel weet heeft de s8 afgeronde kanten....en als hij in het hoesje Zit, doen de letters aan de zijkanten het voor geen meter.
Echt jammer...want nu ben ik 30 euro kwijt voor niks.

Patrick beoordeelde op 2017-12-28

Wel stevig hoesje maar geen uitsparingen voor de volume knoppen en de vergrendel knop, daardoor weinig gevoel met deze knoppen.
Je zou ze eventueel zelf nog kunnen uitsnijden en dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn.

Beste,

Jammer dat u niet geheel tevreden bent. Natuurlijk kunt u het hoesje retourneren. U krijgt het volledige aankoopbedrag dan weer terug. Wij zullen er alles aan doen het probleem op te lossen.

Saartje58 beoordeelde op 2017-12-26

Ik heb vlak voor de kerst besteld en toch al heel snel in huis. Duidelijke website, bestellen gaat heel makkelijk. En ben zeer tevreden over het hoesje.

Jan beoordeelde op 2017-12-24

Goed product, ben erg tevreden, snelle levering!

veerle beoordeelde op 2017-12-22

Vlot om te bestellen, alles makkelijk en duidelijk. Alleen spannend of het op tijd zou toekomen. Maandag een bericht krijgen dat het verzonden is en pas op vrijdag (vandaag) dit ontvangen... wel lang onderweg.

Jean De Buyser beoordeelde op 2017-12-20

Op 15/12 besteld en in voorraad en direct verstuurd.
Vandaag 20/12 's avonds nog steeds niets ontvangen.
Bestelling toch nog op tijd (voor onder de kerstboom) geleverd op 23/12.
Onze dochter was supertevreden!!!

Beste,

Wij hebben uw bestelling vrijdag 15-12 verzonden. Gezien uw bestelling naar Belgiƫ verstuurd moet worden duurt dit langer dan 1 werkdag. Het weekend is dan niet meegerekend. Ook vanwege de feestdagen drukte bij Post NL kan het zijn, dat de bestelling langer dan gebruikelijk onderweg is. Wij hanteren gemiddeld 2-5 werkdagen voor buitenlandse verzending. Ik verwacht dat uw bestelling zsm wordt geleverd. Excuses voor het ongemak.

Van Dam beoordeelde op 2017-12-19

In de bevestiging is aangegeven dat het bestelde hoesje afgelopen vrijdag verzonden zou worden. Tot op heden echter niks ontvangen. Èn nog geen reactie gekregen op een mail die ik daarover heb gestuurd.

Ebro beoordeelde op 2017-12-17

Super, snelle levering goed product

Lydia beoordeelde op 2017-12-15

Tevreden
Ik kreeg wat ik had verwacht. Helaas was de post vertraagt dit had ik per email netjes doorgekregen ivm kerst drukte.

Barry beoordeelde op 2017-12-01

Snel geleverd

Alicia beoordeelde op 2017-11-26

Snel correct. Top

Germaine beoordeelde op 2017-11-19

Goede site, groot assortiment. Heel handig zoeken als je een accessoire zoekt voor een bepaald type smartphone. Betaling via Ideal en snelle bezorging. Kleine zaken gewoon via de brievenbus, zodat je er niet voor thuis hoeft te blijven. Dit wordt in de mail ook al vermeld. Via de mail wordt je ook goed op de hoogte gehouden. Kortom, een aanrader!

chris degroote beoordeelde op 2017-10-03

maten kloppen niet zoals vermeld dus gsm -zakje te klein en retourkosten moet je zelfs dan ook nog betalen

Reactie van Smartphonehoesjes-online:
Beste, wij hebben de wijze van retourneren bij u aangeven. Zo had u geen verzendkosten gehad. U heeft helaas gekozen voor een eigen manier van verzenden. De retourkosten zijn dan inderdaad voor rekening van de klant.

Daniëlle beoordeelde op 2017-09-26

Goede service! ik had zelf een verkeerde model besteld, maar door de oplettendheid van een medewerker, die mij daarop attendeerde, toch nog het goede hoesje ontvangen

G. van den Berg beoordeelde op 2017-09-01

Overzichtelijke site en snelle levering.

Ed beoordeelde op 2017-08-29

Snel en goed