Valutaboulevard 25
1060 RX Amsterdam
KvK 72060387

8,7

M Pennings beoordeelde op 2019-04-01

Teleurstellend. Levering duurde bijna een week (ondanks dat site aangaf dat het op voorraad was en het dezelfde dag verstuurd zou worden) , hoesje is beschadigd geleverd, op klacht is tot op heden nog niet gereageerd.

Petra krom beoordeelde op 2019-03-31

Hele snelle levering

Anoniem beoordeelde op 2019-03-22

Ron beoordeelde op 2019-03-22

Bestelling was niet geleverd op aangegeven datum. Na telefonisch contact 2 dagen later heeft een medewerker ‘s avonds alsnog de bestelling persoonlijk geleverd, met excuses en ook met aantal kadootjes om het leed voor mijn dochtertje te verzachten. Goed gedaan!

Merel beoordeelde op 2019-02-10

Snel in huis. Het hoesje had wel wat beter ingepakt kunnen worden. Zat namelijk geen bescherming omheen en in een gewone envelop gestopt.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-05

Lianne Hokke beoordeelde op 2018-12-11

Heb een retour/ruil aanvraag gemaild al 2 keer en 2 keer gebeld, maar tot nu toe geen reactie of contact gekregen. Inmiddels een week verder.

Anoniem beoordeelde op 2018-11-21

Anoniem beoordeelde op 2018-11-20

Silvia beoordeelde op 2018-11-09

Snelle levering en goede ervaring met klantenservice. Ik had een beschadigd hoesje ontvangen. Dit werd zonder problemen direct en naar tevredenheid opgelost.

Steegman beoordeelde op 2018-10-27

Goeie prijs snel leveren

Anoniem beoordeelde op 2018-10-16

Hub beoordeelde op 2018-10-12

Product is goed en snel bezorgd

Maud beoordeelde op 2018-10-11

Snel geleverd. Kwaliteit van het hoesje is ook goed.

Anoniem beoordeelde op 2018-09-21

Niels beoordeelde op 2018-09-20

Hij kwam te laat en verkeerde product

Hoi Niels,
Vervelend! Neem contact met ons dan zorgen we voor een passende oplossing! Late bezorging kan alleen als je in het buitenland woont, we zijn afhankelijk van PostNL omdat we nog geen eigen bezorgdienst kennen :-(
Groet!

Els beoordeelde op 2018-09-14

Hoesje is anders dan op de foto. Voor mij zo lelijk dat ik hem niet gebruik.

Hoi Els,
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem contact met ons op, zorgen we voor een passende oplossing!
Groet!

Mario beoordeelde op 2018-09-11

Verkeerde kleur hoesjes ontvangen .

Hoi Mario,
Neem je dan contact met ons o

Viskens Annemie beoordeelde op 2018-09-10

De bestelling was vlot verlopen . Maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen thuis .

Betty wynsberghe beoordeelde op 2018-09-08

Het hoesje voldoet niet aan mijn wensen
Is zo plastiek achtigbett dat het scheurde tien ik mijn bankkaart er in plaatse

Hoi Betty,
Vervelend om te horen! Waarom neem je niet contact met ons op? Dan lossen we het op voor je zoals we dat altijd doen 😉
Hartelijke groet!