Icarusweg 16

Anoniem beoordeelde op 2018-05-14

Anoniem beoordeelde op 2018-04-28

Anoniem beoordeelde op 2018-04-27

Emir beoordeelde op 2018-04-08

IK was erg tevreden. Werd snel geleverd en paste perfect. We weten nu wel waar we onze hoesjes voortaan gaan kopen!

Toppertje beoordeelde op 2018-03-31

Mooi hoesje en snelle zending.

Anoniem beoordeelde op 2018-03-30

Anoniem beoordeelde op 2018-03-30

Rob beoordeelde op 2018-03-29

Product snel in huis, keurig verpakt geleverd

Herman van Doorn beoordeelde op 2018-03-15

Zeer correcte service, artikel beschadigd aangekomen en onmiddellijk vervangen door een nieuw exemplaar.

Anoniem beoordeelde op 2018-02-19

Anoniem beoordeelde op 2018-02-07

Anita Mijnes beoordeelde op 2018-02-06

Had een hoesje besteld voor mijn nieuwe Galaxy s8...is echt een mooi hoesje....alleen ik heb er niks aan.
Zoals men wel weet heeft de s8 afgeronde kanten....en als hij in het hoesje Zit, doen de letters aan de zijkanten het voor geen meter.
Echt jammer...want nu ben ik 30 euro kwijt voor niks.

Anoniem beoordeelde op 2018-02-05

Anoniem beoordeelde op 2018-01-27