Valutaboulevard 25

Anoniem beoordeelde op 2018-08-14

Anoniem beoordeelde op 2018-08-10

Anoniem beoordeelde op 2018-08-02

Gerard beoordeelde op 2018-07-29

Snel levering geweldig !!
dit is een compliment waard

Anoniem beoordeelde op 2018-07-28

Wil beoordeelde op 2018-07-24

Snelle levering en eenvoudig omruilen na verkeerde bestelling.

John van Hamont beoordeelde op 2018-07-22

Het hoesje is wat ik bedoelde alleen jammer dat het niet in de kleur was die ik bedoelde.Ik ben er verder wel tevreden over.

A.J. Beirens beoordeelde op 2018-07-17

Bijzonder tevreden over snelle levering van het smartphone riemtasje naar mijn adres in België. Item past perfect. Kon niet beter.

Anoniem beoordeelde op 2018-07-17

Anoniem beoordeelde op 2018-07-15

Anoniem beoordeelde op 2018-07-08

Anoniem beoordeelde op 2018-07-03

Floris beoordeelde op 2018-06-24

Heel te tevreden over de snelheid waarmee het werd bezorgd.
Prijs/kwaliteit is ook prima.
Website kan iets geordender.

Paul beoordeelde op 2018-06-10

Snel en betrouwbaar.

Anoniem beoordeelde op 2018-06-02

Anoniem beoordeelde op 2018-05-31

Anoniem beoordeelde op 2018-05-14

Anoniem beoordeelde op 2018-04-28

Anoniem beoordeelde op 2018-04-27

Emir beoordeelde op 2018-04-08

IK was erg tevreden. Werd snel geleverd en paste perfect. We weten nu wel waar we onze hoesjes voortaan gaan kopen!