Harmoleweg 4
7482PL Haaksbergen

9,9

Bastiaan Oskam beoordeelde op 2017-09-07

Prettige zaak met zeer grote kennis van zaken!
Bereidheid tot service is zeer hoog, zelfs als je een vraag hebt over een product wat niet bij hem is aangeschaft.
Neemt uitgebreid de tijd om alles voor je uit te zoeken en het in heldere taal aan je uit te leggen.

AANRADER!

Sudhakar beoordeelde op 2017-08-18

I need a good laptop with more RAM for my work and enough room for future growth, the configuration i was looking for costs a lot and time, as there are few brands that are selling of the shelf.

i did bit Google and found snaak systems; its got quite good reviews.

i am like why should i spend huge bucks on branded stuff when you can get same components, same quality products from firms like snaak syatems!!

Couple of initial inquiries and there i went for it.

Using it for the past 20 days,so far so good.
There is only one minus so far, no fancy logo.;-), the rest is as best as one can get.

Thank you guys, i wish you the best.

Reactie van SnaakSystems:
Hello Sudhakar,

Thank you for your opinion, we really appreciate it.

We are sorry for the not so fancy logo but, we are working on it.

If you want, we can send you an update with a better logo in the near future.

Thank you,

Jordy beoordeelde op 2017-07-22

Ik was op zoek naar een laptop met een m2 kaart, een ssd kaart en veel geheugen. En ik wou eigenlijk ook nog windows op de m2 hebben en linux op de ssd. Ik wil ook geen game look laptop met rooie afwerkingen. Nou dat eisen pakket vind je dus echt nergens. Tot dat ik deze site vond waar ik de 15.6″ Clevo N850HK1 met 1050 3d kaart kon samenstellen precies zoals ik wou. En er werd nog dual boot geinstalleerd met windows en linux. Dual boot installeren kan lastig zijn dus als dat voor je gedaan wordt is het helemaal tof.

Voordat ik mijn bestelling had geplaatst had ik wat vragen via whatsapp en daar kreeg ik heel snel antwoord op. Na mijn bestelling had ik nog wat vragen en ook daar kreeg ik snel antwoord op. Het product is ook goed afgeleverd en werkt helemaal perfect. Windows en linux zijn ook op de juiste schrijven geinstalleerd. Ik heb geen idee wat ik meer kan vragen dan dit. Zeker een 10/10!

Bedankt!

Robin Schans beoordeelde op 2017-07-17

Uitstekend, Ik had een barebone laptop bestelt welke meer dan goed werd geleverd.

Martin beoordeelde op 2017-07-05

Snel en deskundig antwoord op mijn vragen, daarna ging de bestelling vlot en efficient.

RoWAG beoordeelde op 2017-06-28

Heel tevreden

erik beoordeelde op 2017-06-17

Ik heb een Clevo N750BU met zelfgekozen componenten besteld op 17 mei, hij werd verzonden op 26 mei. Mijn enige irritatie punt is dat de computer bij het opstarten geen boot menu toont, maar alleen een splash screen. Het is niet evident welke knop je moet indrukken om in het bios te komen en ook niet of hij heeft gezien dat je iets ingedrukt hebt. Ik heb hier over een vraag gesteld over de email en ik kreeg dezelfde dag een reactie dat dit is hoe de nieuwe uefi werkt. Je kan de uefi uit zetten (in het bios) en dan toont hij dat je F2 kunt gebruiken om in het bios te komen en F7 voor boot select. Al met al ben ik zeer tevreden over snaak en tevreden over de laptop. De laptop voelt stevig aan en is zover ik kan beoordelen van zeer goede kwaliteit. Linux draait vlekkeloos op de laptop en de interne wifi adapter heeft zeer goed bereik.

Paul Nolens beoordeelde op 2017-06-16

Na bestelling geplaatst te hebben, regelmatig updates via mail over de status ontvangen. Levering prima verlopen. Heb nog wat vragen bij Wessel gedropt waar snel een adequaat antwoord op werd gegeven! Dus all over zeer tevreden!

Coen beoordeelde op 2017-05-21

Prima levering in nette doos. Ik werd na de bestelling zelfs nog gemaild om te controleren of ik de laptop inderdaad zonder SSD had besteld (wat het geval was). De Clevo N130BU met Ubuntu Gnome bevalt verder uitstekend.

Dirk Jan Lekkerkerker beoordeelde op 2017-05-08

Zeer tevreden. Eindelijk een leverancier van zelf samen te stellen laptops die ook met Linux werkt. Van te voren goed over mijn wens en wat daarbij qua onderdelen goed aansluit kunnen overleggen . Met dat advies mijn bestelling gedaan. Wat ik ook zeer waardeer is dat ik een lijstje met te installeren software had meegestuurd en dat dat allemaal is geïnstalleerd. Ik vind dat erg prettig, omdat het programma's zijn die of intensief gebruik maken van de grafische kaart of van het geluidssysteem en daar kan het met Linux nog wel eens fout gaan. Heeft hij dus allemaal voor mij gedaan en eventuele bugs opgelost. Hulde!

Johan beoordeelde op 2017-05-01

Zeer tevreden met de ondersteuning vanuit SnaakSystems.

De wensen die ik had m.b.t. de laptop waren niet in een standaard laptop te vinden. Of het moest een gamelaptop worden met een veel te zware videokaart, die ik toch nooit gebruikt.

Gelukkig heb ik samen met Wessel de laptop geheel naar wens kunnen samenstellen. Hij heeft mij voor tijdens en na het leveren van de laptop van de nodige hulp voorzien. Heel attent en niets was te veel.

Ruud Mulder beoordeelde op 2017-05-01

Dit is de tweede laptop die ik hier besteld heb en ook over deze ben ik dik tevreden.
Wessel geeft erg goed advies en raad je zeker niet de duurste aan.
Deze laptop is voor een specifieke toepassing, dus ik had aangegeven om er zelf Linux op te zetten. Aangezien er altijd de nieuwste hardware wordt gebruikt kreeg ik een mail met uitleg hoe ik bij die versie Linux de Wifi moest installeren. Chapeau!
En nogmaals, de enige zaak waar je niet eerst voor Windows moet betalen om het er daarna af te kunnen gooien.

Benny Bottema beoordeelde op 2017-04-20

Heel tevreden. Er zat toch wel een week vertraging in de bestelling (maar goed, je krijgt dan ook een laptop op maat). Communicatie was goed, werd steeds netjes per email op de hoogte gehouden. Het geheugen bleek niet meer bestelbaar te zijn en heb meteen een alternatief aangeboden gekregen.

Kwaliteit van product en levering dik in orde.

Walther Suk beoordeelde op 2017-04-19

Heel tevreden

Bart beoordeelde op 2017-04-10

Snelle levering, snelle reactie op emails, goed product, lage prijs

Een ex alienware gamer beoordeelde op 2017-04-07

Excelente service, snel en precies naar mijn wensen. Flexibiliteit en goede communicatie. Zeker een aanrader voor diegene die een systeem op maat zoeken.

P. Olie beoordeelde op 2017-03-22

Perfecte levering. Tussentijds helder gecommuniceerd door Wessel en zeer goede service gegeven. Na een kleine verandering in de bestelling heeft Wessel een volledig verslag van ons telefoongesprek gestuurd. Ik ben erg onder de indruk van de volledigheid, meedenken, kennis van zaken, service en betrouwbaarheid. Mijn complimenten!

Luca beoordeelde op 2017-02-24

A really great shop! And really friendly seller!!! I would say that it looks like the shop at the corner of the block, just a bit more far away.
I was looking for a custom notebook, possibly without Windows. We've exchanged at least 20 emails. Finally he's suggested me a new one, cheaper than the one I was going to buy, but exactly what I was looking for. I means a lot!
The notebook arrived in some days (this it's of course out of his control). It looks good and well "checked".
For who is looking to buy a notebook here, I would suggest to don't think too much about the shop but focus on the needed features. And ask, the guy is really friendly.
A final note: after placing the order it needs some time to complete, and then ship, the product. The guy gives you informations about the status of the order, just be patient.

Hans beoordeelde op 2017-02-17

Prima. Goede aflevering via bezorgpunt vlakbij mijn woning (nadat ik had aangegeven: "niet bij de buren afleveren"). En de laptop met Ubuntu erop werkt goed. Opstarten gaat snel. Je merkt de stabiliteit van het systeem. En mijn vrees dat ik als Linux-beginner met de command line zou moeten werken, is ongegrond gebleken.

Luc beoordeelde op 2017-02-13

Zeer goede support