Harmoleweg 4
7482PL Haaksbergen

9,9

Coen zei op 2017-05-21

Prima levering in nette doos. Ik werd na de bestelling zelfs nog gemaild om te controleren of ik de laptop inderdaad zonder SSD had besteld (wat het geval was). De Clevo N130BU met Ubuntu Gnome bevalt verder uitstekend.

Dirk Jan Lekkerkerker zei op 2017-05-08

Zeer tevreden. Eindelijk een leverancier van zelf samen te stellen laptops die ook met Linux werkt. Van te voren goed over mijn wens en wat daarbij qua onderdelen goed aansluit kunnen overleggen . Met dat advies mijn bestelling gedaan. Wat ik ook zeer waardeer is dat ik een lijstje met te installeren software had meegestuurd en dat dat allemaal is geïnstalleerd. Ik vind dat erg prettig, omdat het programma's zijn die of intensief gebruik maken van de grafische kaart of van het geluidssysteem en daar kan het met Linux nog wel eens fout gaan. Heeft hij dus allemaal voor mij gedaan en eventuele bugs opgelost. Hulde!

Johan zei op 2017-05-01

Zeer tevreden met de ondersteuning vanuit SnaakSystems.

De wensen die ik had m.b.t. de laptop waren niet in een standaard laptop te vinden. Of het moest een gamelaptop worden met een veel te zware videokaart, die ik toch nooit gebruikt.

Gelukkig heb ik samen met Wessel de laptop geheel naar wens kunnen samenstellen. Hij heeft mij voor tijdens en na het leveren van de laptop van de nodige hulp voorzien. Heel attent en niets was te veel.

Ruud Mulder zei op 2017-05-01

Dit is de tweede laptop die ik hier besteld heb en ook over deze ben ik dik tevreden.
Wessel geeft erg goed advies en raad je zeker niet de duurste aan.
Deze laptop is voor een specifieke toepassing, dus ik had aangegeven om er zelf Linux op te zetten. Aangezien er altijd de nieuwste hardware wordt gebruikt kreeg ik een mail met uitleg hoe ik bij die versie Linux de Wifi moest installeren. Chapeau!
En nogmaals, de enige zaak waar je niet eerst voor Windows moet betalen om het er daarna af te kunnen gooien.

Benny Bottema zei op 2017-04-20

Heel tevreden. Er zat toch wel een week vertraging in de bestelling (maar goed, je krijgt dan ook een laptop op maat). Communicatie was goed, werd steeds netjes per email op de hoogte gehouden. Het geheugen bleek niet meer bestelbaar te zijn en heb meteen een alternatief aangeboden gekregen.

Kwaliteit van product en levering dik in orde.

Walther Suk zei op 2017-04-19

Heel tevreden

Bart zei op 2017-04-10

Snelle levering, snelle reactie op emails, goed product, lage prijs

Een ex alienware gamer zei op 2017-04-07

Excelente service, snel en precies naar mijn wensen. Flexibiliteit en goede communicatie. Zeker een aanrader voor diegene die een systeem op maat zoeken.

P. Olie zei op 2017-03-22

Perfecte levering. Tussentijds helder gecommuniceerd door Wessel en zeer goede service gegeven. Na een kleine verandering in de bestelling heeft Wessel een volledig verslag van ons telefoongesprek gestuurd. Ik ben erg onder de indruk van de volledigheid, meedenken, kennis van zaken, service en betrouwbaarheid. Mijn complimenten!

Luca zei op 2017-02-24

A really great shop! And really friendly seller!!! I would say that it looks like the shop at the corner of the block, just a bit more far away.
I was looking for a custom notebook, possibly without Windows. We've exchanged at least 20 emails. Finally he's suggested me a new one, cheaper than the one I was going to buy, but exactly what I was looking for. I means a lot!
The notebook arrived in some days (this it's of course out of his control). It looks good and well "checked".
For who is looking to buy a notebook here, I would suggest to don't think too much about the shop but focus on the needed features. And ask, the guy is really friendly.
A final note: after placing the order it needs some time to complete, and then ship, the product. The guy gives you informations about the status of the order, just be patient.

Hans zei op 2017-02-17

Prima. Goede aflevering via bezorgpunt vlakbij mijn woning (nadat ik had aangegeven: "niet bij de buren afleveren"). En de laptop met Ubuntu erop werkt goed. Opstarten gaat snel. Je merkt de stabiliteit van het systeem. En mijn vrees dat ik als Linux-beginner met de command line zou moeten werken, is ongegrond gebleken.

Luc zei op 2017-02-13

Zeer goede support

Edwin S. V. zei op 2017-01-19

Eindelijk een winkel waar je zelf je laptop kunt samenstellen en zelfs je favoriete besturingssysteem kunt uitkiezen!
Je koopt dus geen laptop die met 1000-den tegelijk uit het verre oosten komen, maar een laptop die naar jouw smaak wordt samengesteld. Dan kun je niet verwachten dat ie binnen een dag geleverd wordt, maar dat vind ik geen nadeel, dat heb ik er graag voor over.
Na een paar dagen werd de laptop geleverd, alles keurig in orde! Ik heb nog geen minpuntje kunnen vinden.

Jori zei op 2017-01-13

Duidelijke website en je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Marco zei op 2016-12-30

Ik kan alleen maar de voorgaande berichten bevestigen: alles op de afgesproken tijd leveren, goed verpakt ed. precies zoals ik dat hebben wil. Dikke pluim !!

Reactie van SnaakSystems:
Hoi Marco, bedankt voor je beoordeling.

Jammer van de 4/5 sterren in de algemene beoordeling. We zullen ons uiterste best blijven doen om de vijf sterren te halen.

Groeten Wessel

Jelle zei op 2016-11-01

Zeer toegankelijk website. Het samenstellen van laptop is eenvoudig. Ook handig is de info over je keuze. Was wel onduidelijk dat je eerst een compleet model kiest waarna je zelf deze kunt aanpassen/samenstellen. Correcte en snelle levering. Bedankt!

Vincent van den Bergh zei op 2016-10-14

Het bestellen van de computer die ik wilde was heel eenvoudig. Ook speciale wensen kunnen heel gemakkelijk worden doorgegeven. Zo wilde ik een ander besturingssysteem hebben, met een aparte systeem opmaak. Dit is geen probleem.

Er werd duidelijk aangegeven dat het eventueel iets langer kon duren voordat mijn computer gereed was vanwege de aanpassingen die ik wilde hebben.

Uiteindelijk werd mijn computer eerder dan verwacht afgeleverd door PostNL. Heel fijn is dat het pakket zo werd verzonden dat er getekend moest worden voor ontvangst.

De verpakking van de computer was makkelijk open te maken, maar wel duidelijk stevig verpakt.

Er zat een duidelijke instructie bij met wat te doen met notities erbij voor een eventuele her installatie.

Bij het opstarten van de computer ging alles goed. Natuurlijk zijn er kleine dingen die ik zelf anders wilde hebben dan voorgeprogrammeerd, maar dat was met een paar klikken naar mijn zin gezet.

Ik ben zeer tevreden.

Sander zei op 2016-10-01

Even vooraf de levertijd gevraagd want de laptop op het oog was overal slecht leverbaar. Kreeg eerst een eerlijke uitleg over de lange leverduur, maar niet veel later volgde een berichtje dat er nog enkele leverbaar waren. Had het systeem inderdaad binnen een week dus ben helemaal happy.

Ze reageren ook vlot op e-mail overigens.

Thiemo Wanrooy zei op 2016-10-01

Goede winkel! Vragen snel behandeld, goede communicatie en snel geholpen met problemen. Alles helemaal naar wens en zoals je zou verwachten.

JF zei op 2016-09-30

Ik heb een 14 inch ''game'' laptop aangeschaft. Ik kon een laptop als deze nergens anders vinden behalve hier en ik ben er ook echt super blij mee! Snel bezorgt, was wel iets niet meer op voorraad maar daar werd ik binnen 10 uur van bestellen nog van op de hoogte gehouden. Goede service en zeker niet duur voor wat je custom kan bestellen.