De Hooge Krocht 1
+31854017083

9,1

Dennis Zuidgeest beoordeelde op 2019-03-04

C.J. Pronk beoordeelde op 2019-03-01

Op verzoek snel geleverd .

P.C. Vlasman beoordeelde op 2019-02-28

H. ten Voorde beoordeelde op 2019-02-26

Heldere website, makkelijk bestellen, vlot geleverd.

Pieter Boon beoordeelde op 2019-02-23

Was prima levering alles klopte

henk klijn beoordeelde op 2019-02-23

Had besteld en betaald, bleek toch niet op voorraad, direct was het geld teruggestort.

Michael Hendrix beoordeelde op 2019-02-23

In eerste instantie werd het verkeerde product geleverd, maar na één mailtje werd alles goed hersteld. Het juiste product werd alsnog opgestuurd inclusief frankering voor het retour sturen van het foute product.
Top service!!

E Brusse beoordeelde op 2019-02-22

Piet Van de Pas beoordeelde op 2018-03-20

Wouter de Vries beoordeelde op 2018-03-10

Raoul Berg beoordeelde op 2018-03-08

Eric van der Vlis beoordeelde op 2018-03-04

Guido Dupont beoordeelde op 2018-03-02

Correcte levering, volgens vooropgestelde dag, en dit ook in België.

Sten van Ooik beoordeelde op 2018-03-02

Was geen juiste info dat ze eigenlijk niet geschikt waren voor mijn auto. Paste net maar raakte de wielkas. Daardoor nu al schade aan de kertingen. Zag later dat andere sites wel aangaven dat ze niet voor mijn auto waren.

Heel goed opgelost, kreeg direct een reactie.
Dus erg tevreden over de afhandeling!

Reactie van Sneeuwkettingen-Online.nl | Nieuwe Oogst B.V.:
Dank voor je review en feedback. Wij zullen onze omschrijving bij het product aanpassen. Het is voor ons lastig te beoordelen of de bestelde kettingen passen met de auto. Om in de toekomst meer inzicht te krijgen hierin zullen wij ons bestelproces aanpassen en standaard bij elke bestelling het merk, type en bandenmaat van de auto opvragen. Kunt u mij een email sturen met betrekking tot de schade aan de ketting?