De Hooge Krocht 1
+31854017083

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

8,7

Guido Dupont beoordeelde op 2018-03-02

Correcte levering, volgens vooropgestelde dag, en dit ook in België.

Sten van Ooik beoordeelde op 2018-03-02

Was geen juiste info dat ze eigenlijk niet geschikt waren voor mijn auto. Paste net maar raakte de wielkas. Daardoor nu al schade aan de kertingen. Zag later dat andere sites wel aangaven dat ze niet voor mijn auto waren.

Heel goed opgelost, kreeg direct een reactie.
Dus erg tevreden over de afhandeling!

Reactie van Sneeuwkettingen-Online.nl | Nieuwe Oogst B.V.:
Dank voor je review en feedback. Wij zullen onze omschrijving bij het product aanpassen. Het is voor ons lastig te beoordelen of de bestelde kettingen passen met de auto. Om in de toekomst meer inzicht te krijgen hierin zullen wij ons bestelproces aanpassen en standaard bij elke bestelling het merk, type en bandenmaat van de auto opvragen. Kunt u mij een email sturen met betrekking tot de schade aan de ketting?