Arnhemseweg 4
6731 BS Otterlo

KvK 302620780000

8,9

J Lusse zei op 2017-03-07

Dinsdag besteld en woensdag ontvangen. prima service

Ed Dukker zei op 2017-02-27

Snel,overzichtelijk en zeer betrouwbaar, waarvoor dank

Paul Smit zei op 2017-02-09

Goede uitleg, uitstekende overzichten, product was goed verpakt, en de levering verliep precies zoals het hoort. Product ziet er netjes en professioneel uit, geen onaangename verrassing, gewoon goed en betrouwbaar.

Bas Ouwenbroek zei op 2017-02-03

duurde even voordat ik de bestelling binnenhad en heb erom moeten vragen, maar hele duidelijke en heldere communicatie en dat is eigenlijk belangrijker mijns inziens.

Reactie van Sneeuwkettingen4u:
Bedankt voor de beoordeling Bas. Fijn dat je uitlegt dat we de dialoog opzoeken. Wij willen graag laten weten dat sinds vorige week de voorraad communiceren (en twee keer per dag synchroniseren) en geen backorders (naleveringen) meer toelaten. Geen verrassingen meer dus!

Cas van Riel zei op 2017-01-04

Zeer tevreden, snelle bezorging en goede service. Ik had dubbele bestelling gedaan omdat ik dacht dat het om één sneeuwketting ging per bestelling. Hierover werd ik gebeld en dubbele bestelling werd netjes en snel teruggeboekt. Chapeau!

geert de keersmaecker zei op 2017-01-01

top

anoniem zei op 2016-12-15

Bestelling liep soepel en de sneeuwketting waren snel binnen, helaas was de kunststof hoes waar de kettingen in zitten gescheurd.

sunil sardjoemissier zei op 2016-03-07

zou het artikel zaterdag ontvangen. niet ontvangen dus!
vanmorgen gebeld en geen gehoor.
Als ik zondag zou vertrekken daty ik wel een probleem!!!

Esther Demeree zei op 2016-02-27

Snelle levering.

Feiko Postma zei op 2016-02-08

Telefonisch prima advies ontvangen over twee alternatieven. Daarom een van de twee besteld.
Vlotte levering en goede kwaliteit/prijs verhouding. Aanrader zou ik zeggen.

Vrijelinck Rohald zei op 2016-02-03

kettingen zijn wat later toegekomen dan opgegeven, maar uiteindelijk is alles toch nog redelijk verlopen.

Jamey zei op 2016-02-03

Sneeuwkettingen voor m'n Audi besteld. Snelle levering en fantastische service!

Brian A zei op 2016-02-02

Snelle levering en uitstekende service!

Rudie zei op 2016-02-02

Sneeuwkettingen op mijn Mercedes rijden als een trein! Goeie service, snelle levering en tevreden klant!!!

Linda zei op 2016-01-28

Zeer snelle service, goede terugkoppeling.

a. gerritsen zei op 2016-01-24

snelle levering , goede service!!!

R. Dijkstra zei op 2016-01-18

Levering een dag later dan aangegeven, maar daar Eerd ik meteen over gebeld. Goede service!

Stol zei op 2015-12-26

Eenvoudige en snelle wijze van bestellen mogelijk. Afhandeling snel en perfect

2015