Oude Graafseweg 230
KvK 71219188

9,9

Marjan Gies beoordeelde op 2019-09-16

jackyw beoordeelde op 2019-09-14

pakketjes worden niet alleen snel verstuurd, maar vooral met veel liefde.

Silke Heiner beoordeelde op 2019-09-13

Jose Meesters beoordeelde op 2019-09-12

Prima service.

Karin van den Berg beoordeelde op 2019-09-12

De bestelling is onderweg maar tot nu toe al een roomservice!

Nederlandse Tamaskan Club beoordeelde op 2019-09-12

Vriendelijke dames, werken en denken met je mee

Wil Brutsaert beoordeelde op 2019-09-09

Francine Blom-Herst beoordeelde op 2019-09-06

A Lokenberg beoordeelde op 2019-09-05

Duidelijke site. Na je bestelling wordt je op een leuke manier op de hoogte gehouden. Met aandacht verzorgd. Ik had aangegeven dat mijn jack jarig was, zat er in de verpakking wat slingers en een ballon en een lief kaartje en een extraatje. Super!

Melanie Corver beoordeelde op 2019-09-05

Chantal Gabriël beoordeelde op 2019-09-03

Anja Klönder beoordeelde op 2019-08-30

Altijd goede kwaliteit. Veel variatie in het assortiment en altijd correcte bezorging..

Natasja Warnars beoordeelde op 2019-08-27

Echt superleuk hoe alles verpakt wordt. Prima service en Mn hond vindt alles heerlijk!! Echt een aanrader deze webshop!

Leonie Hoed beoordeelde op 2019-08-27

Linda van Lingen beoordeelde op 2019-08-21

Karin Elemans beoordeelde op 2019-08-20

Fijne communicatie, snelle levering en een ontzettend leuk verpakt pakket vol met geweldig uitziende hondensnacks. Het persoonlijke kaartje doet veel :-)

Marianne Eggebeen beoordeelde op 2019-08-19

Esther Theys beoordeelde op 2019-08-14

Mandy Oudbier beoordeelde op 2019-08-14

Goede producten, goede en snelle service. Het lekkers voor de hond wordt leuk verpakt en er zit een handgeschreven kaartje bij die persoonlijk aan de hond gericht is. Mijn hond en ik vinden het altijd een feestje als we weer een bestelling mogen ontvangen.

Klasien van der Wal beoordeelde op 2019-08-10

Erg tevreden, snelle levering!