Oude Graafseweg 230
KvK 71219188

9,9

Cindy Roelofs beoordeelde op 2019-07-17

Jeroen Bouwmans beoordeelde op 2019-07-17

Alles netjes verpakt, snel geleverd en via de chat vlotjes en passend advies. Onze hond geniet er enorm van.

Elke Thelen beoordeelde op 2019-07-16

Veel keuze, snel geleverd en leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje en een verrassing. Geweldig!

Heidi Roels beoordeelde op 2019-07-12

Gerda Eeltink beoordeelde op 2019-07-12

Snelle levering, mooie verpakking. Leuk cadeautje erbij. Lief briefje en smakelijk spul(volgends de hond) en zeer goede prijs! Vaste klant erbij!!!๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Mathilde Kampen beoordeelde op 2019-07-10

Wij zijn zeer tevreden en django ook

Carla Van der Niet beoordeelde op 2019-07-09

Super snel en leuk briefje voor de hond

Remco Jorritsma beoordeelde op 2019-07-08

Chantal Tichelaar beoordeelde op 2019-07-08

Snel geleverd. Deskundig antwoord op mijn vragen mbt mijn puppies.
Heel vriendelijk! Zeker een aanrader :)

Marlo Van Wijngaerde beoordeelde op 2019-07-08

Rosemary Gelens beoordeelde op 2019-07-05

Snoepdog geeft duidelijke uitleg wat ze verkopen. Groot assortiment en persoonlijke touch. Heel erg aan te bevelen.

Rachelle Halteren beoordeelde op 2019-07-04

Geweldige service en heerlijke snacks

Annemieke Schinkel beoordeelde op 2019-07-04

Snelle levering, helemaal top!

Louisa Hieltjes beoordeelde op 2019-07-02

Altijd alles netjes vers en optijd...

Lianne sluijter beoordeelde op 2019-07-01

Nathalie Vink-Merrelaar beoordeelde op 2019-07-01

Super klantvriendelijk, denkt mee, geeft goed advies en maakt het pakje persoonlijk en een feestje voor de ontvanger!

Zoe Pieters beoordeelde op 2019-07-01

Altijd tevreden!

Christine Kohl beoordeelde op 2019-06-30

Daniëlle De Wolf beoordeelde op 2019-06-30

P Van Keulen beoordeelde op 2019-06-28

Geweldig leuk verpakt een cadeautje.
Pip is erg blij met al dat lekkers en haar nieuwe dekentje.