Oude Graafseweg 230
6543PZ Nijmegen
KvK 71219188

Annette de Roos beoordeelde op 2019-05-15

De bestelling wordt netjes afgehandeld en snel verzorgt. De producten zijn ook heel goed.

Alexandra beoordeelde op 2019-05-14

Zo goed als altijd!

Monique Nillesen beoordeelde op 2019-05-14

altijd lekkere snacks voor mijn honden.

Marjorie Klaassen beoordeelde op 2019-05-12

Goede spullen, super leuk verpakt.

Gerda van Leijen beoordeelde op 2019-05-11

Zeer tevreden. Klantvriendelijk. Vrijdagavond besteld en zaterdag al in huis.

Miranda Luursema beoordeelde op 2019-05-11

Heel tevreden, snelle levering, persoonlijk kaartje erbij.

Marjan Gies beoordeelde op 2019-05-10

Goede producten, snelle levering en het is altijd erg leuk verpakt. Er wordt veel aandacht aan besteed

Brigitte Zwart beoordeelde op 2019-05-10

Melanie Corver beoordeelde op 2019-05-09

Aniniem beoordeelde op 2019-05-09

Snelle en verzorgde levering waarbij altijd ruimte is voor een persoonlijke ‘touch’.

Angelica van Merkenstein beoordeelde op 2019-05-08

Monet Feenstra beoordeelde op 2019-05-07

Uitstekend . Kan niet beter .
Ze zijn erg aardig en je kunt er ook terecht voor advies . Het word overigens heel leuk verpakt .

Silvana Satta beoordeelde op 2019-05-03

Kan iedere hondenliefhebber aanbevelen. Ze hebben goede kwaliteit eten voor de doggies. Mijn honden smikkelen . En maken mooie tekenbanden .
Groetjes Silvana

Shannon Peters beoordeelde op 2019-05-03

Altijd super tevreden. Goede adviezen, snelle levering en het belangrijkste: super lekkere kwaliteits snacks

Monique Evers beoordeelde op 2019-05-02

gerrit huisman beoordeelde op 2019-05-01

Kaiko en Snowy vinden de artikelen allemaal heerlijk en smullen ervan.

Leonie Hoed beoordeelde op 2019-04-30

Odette Van Hoof beoordeelde op 2019-04-30

Het is een gemakkelijke en overzichtelijke site. Bij problemen altijd een correct antwoord. Geen problemen bij de levering van een bestelling.

Gerda van Leijen beoordeelde op 2019-04-25

Vriendelijk. Eerlijk. Heel goed beteikbaar en snelle service.

Lotte Teppema beoordeelde op 2019-04-24

Heel tevrede! SnoepDog is heel persoonlijk en hield me goed op de hoogte van mn bestelling 😊