Laan van Broekpolder 46

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Renate Postema beoordeelde op 2019-09-12

Snel en super leuk!!

Wilma Egberts beoordeelde op 2019-09-01

Snelle service.Onze dochter was heel blij! Ook super leuk dat er nog een extra bandje bij zat! Dank je wel!

Mandy beoordeelde op 2019-08-01

Kim Van der Meijs beoordeelde op 2019-07-23

Ik ben heel tevreden. Fijn contact gehad en snel geleverd!!!

Marije Bloem beoordeelde op 2019-07-23

Snelle levering!

Vanity Schaap beoordeelde op 2019-07-15

Goede kwaliteit, snelle levering en leuk ingepakt

Tessa Raaijmakers beoordeelde op 2019-07-12

Zeer tevreden, volgende dag gelijk in huis en leuk verpakt. Producten zijn zelfs mooier dan ze lijken en goede kwaliteit.

HB beoordeelde op 2019-07-03

Mooie pakket, snelle service en vriendelijke mail ontvangen!

Lotte beoordeelde op 2019-06-26

Goede service en hele leuke producten die heel mooi blijven! Super webshop!

Denise beoordeelde op 2019-06-26

Leuke producten, mijn favoriet zijn de goud, zilver of rosegoudkleurige armbanden met eigen tekst!

Emma beoordeelde op 2019-06-26

Gave producten, snelle levering helemaal top