Akelei 34
4102JM Culemborg
030 320 0 023

Bol.com 4 8,5

Marc le Mair beoordeelde op 2018-11-01

Prima product en snel geleverd!

M.D.T. Schets beoordeelde op 2018-10-07

Steven Goossens beoordeelde op 2018-08-24

Perfect !

Ronald Tester beoordeelde op 2018-08-22

Mariëlle Gerritsen beoordeelde op 2018-08-20

Ik ben zeer tevreden met zowel declevering als de producten. De bestelling was zelfs dezelfde dag al in huis, ik weet dat dit een uitzondering zal zijn, maar ik was blij verrast. Ik ga zeker in de toekomst vaker bestellen.

petra Cox beoordeelde op 2018-06-22

Ik had lotus en passiebloem besteld het ruikt heerlijk heb er ook een steen bij besteld met schoteltje het staat heel leuk en neemt de olie ook goed op en verspreid dit goed, ook had ik kristallen van menthol besteld hartstikke lekker en werk lekker verkoelend op de huid op gelost in water.

C.M beoordeelde op 2018-03-28

Goed verpakt en snel geleverd top

Jan Zoethout beoordeelde op 2018-03-26

Menthol kristallen gekocht - snel geleverd ...

Syl beoordeelde op 2018-03-17

Snelle levering, goed verpakt in een minidoosje ;-)
De kokos-bodycrême is zacht en ruikt heerlijk.

Ederveen beoordeelde op 2017-12-19

Heel tevreden. Snelle levering en goede producten.

Bob beoordeelde op 2017-12-10

Correcte en snelle levering.

Redbad Zuierveld beoordeelde op 2017-10-18

Alles verliep gladjes; correcte en snelle levering.

J. Kroes beoordeelde op 2017-04-06

Zeer snelle levering en goed verpakt. Product is fantastisch.

J. Kroes beoordeelde op 2017-04-06

Zeer snelle levering en goed verpakt. Product is fantastisch.

Lamers beoordeelde op 2017-02-16

De totale levering was uitstekend; de prijs een stuk minder. Exact hetzelfde product kocht ik eerder elders voor rond de 10 euro. Helaas was hij daar niet meer te leveren.

Stoffer beoordeelde op 2017-02-13

precies zoals ik had bedoeld lekkere geur

Mevr. P. S. van der Dam beoordeelde op 2017-01-12

Fijn product, 2 dagen voor dat het thuis gestuurd werd vint ik wat lang wachten. Maar product bevalt prima

Reactie van SoWiRo.com:
Beste mevrouw P.S. van der Dam,

Wij streven erna om producten zo snel mogelijk te leveren bij u als klant.
De gemiddelde verzendtijd is 3 werkdagen, zoals u op de site kunt vinden bij productinformatie.

Deze tijd hebben wij nodig, omdat als u een product besteld, wij het product pas klaar maken. Hierdoor krijgt u als klant een product met altijd dezelfde kwaliteit.

Hopende u hiermee voldoende te hebben toegelicht, verblijven wij.

Dhr. K.R. Muller