SoWiRo.com

SoWiRo.com

Welkom bij SoWiRo.com "Uw geurspecialist"

Wij leveren Etherische oliën.

Etherische oliën worden vooral voor hun geur en voor hun energetische werking gebruikt. Dit gebruik stamt al van duizenden jaren geleden in China, India, Perzië en natuurlijk Egypte, waar het gebruikt werd in de geneeskunst en in de kookkunst. Etherische oliën kennen door hun energetische werking veel toepassingen op het gebied van lichaam en geest. Zelfgenezing, harmonisering, versterking van het afweersysteem, herstel van evenwicht zijn voorbeelden.
Etherische oliën vertegenwoordigen de ziel van de natuur waardoor zij op een harmonieuze wijze diep in ons kunnen doordringen. Hun zuiverheid en authenticiteit vinden zijn weerklank in een herkenning die in onze essentie wakker wordt gemaakt.

Wat is etherische olie?

Etherische oliën, ook wel Essentiële oliën genoemd, worden op natuurlijk wijze gewonnen uit bloemen, vruchten, zaden, hout, blaadjes en wortels van bloemen, planten en bomen. Dit kan door middel van enfleurage, destillatie of persing. Vaak zijn er honderden kilo's bloemen nodig om 1 kg Etherische olie te produceren, waardoor de waarde van een olie hoog kan oplopen. De SoWiRo’s Geuren Etherische oliën zijn van hoge energetische kwaliteit, hetgeen je kunt ruiken en voelen.

Gebruik

De SoWiRo’s Geuren Etherische oliën kun je als aromatherapie gebruiken in bad, sauna, luchtbevochtigers, verdampers, aromalampjes en op geursteentjes. Een paar druppels is voldoende. Sommige oliën zijn ook te gebruiken zalving, inhalatie, en inname (Inname alleen op dokters advies).

Wij letten op het milieu

SoWiRo.com denkt mee, zo hergebruiken wij verpakkingsmateriaal. Niet alleen wat wij zelf binnen krijgen maar ook dat van de bedrijven uit de buurt die zelf niks verzenden ontvangen wij het verpakkingsmateriaal.

Bij een bestelling boven € 15,- heeft u bij SoWiRo.com geen verzendkosten!!
De zekerheden van https://www.sowiro.com

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

SoWiRo.com denkt mee! We houden van eerlijke handel goede producten en zo hergebruiken wij verpakkingsmateriaal. Niet alleen wat wij zelf binnen krijgen maar ook dat van de bedrijven uit de buurt die zelf niks verzenden ontvangen wij het verpakkingsmateriaal.

Bekijk Manifest