Laan 1940-1945 156
4194WS Meteren

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Wim de Kruijff beoordeelde op 2019-05-20

Tevreden. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en de status van de betaling. De levering heb ik echter pas na 10 dagen ontvangen. De klantenservice heeft snel en adequaat gereageerd op mijn e-mail.

Bestelproces
Assortiment

chris champagne beoordeelde op 2019-05-20

Bestelling geplaatst, mail ontvangen met link naar website en de virusscanner gedownload. Nadien activatiecode ingegeven, klaar. Vlotter kan het echt niet.

Bestelproces
Assortiment