Demmerik 50B

👍

Paul van Kempen beoordeelde op 2019-10-03

Jan Kentie beoordeelde op 2019-10-02

arno kosterman beoordeelde op 2019-10-01

Ben heel netjes geholpen wanneer het mij eventjes niet lukte .
Dankjewel en een fije dag of nicht waneer dan ook💟

John Hover beoordeelde op 2019-10-01

Zeer tevreden prima prijs en simpel te installeren een aanrader.

Hans van den Hout beoordeelde op 2019-10-01

twee licenties aangeschaft, Windows 10 en MS Office professional, vlotte levering, installeren probleemloos, klasse

H.J.M. Kok beoordeelde op 2019-10-01

Petra beoordeelde op 2019-10-01

Probleemloze installatie. Super! Prima keuze. Zeer voordelig in vergelijk met wat ik ooit voor het Office 2000/ XP pakket betaald heb. Aanrader voor iedereen.

R.A. van Keulen beoordeelde op 2019-10-01

Levering conform informatie op website. werkt uitstekend!

Karin Mieras beoordeelde op 2019-10-01

Mark Rozeboom beoordeelde op 2019-10-01

Downloaden en installeren ging perfect. En het werkt! Hoe kunnen ze het toch doen voor die prijs! Ik hoop dat het een gewone stabiele versie is, dan kan ik er weer een tijdje mee vooruit.

Cees de Knegt beoordeelde op 2019-09-30

Licentie kwam per omgaande, instructies kwamen pas een uur later. Software via Microsoft gedownload. Deze werkte gelijk en licentie werd geaccepteerd.

Petra Pajkanovic beoordeelde op 2019-09-30

Fathi Yaacoubi beoordeelde op 2019-09-30