Handelsweg 18
1422DW Uithoorn

8,5

2077 beoordelingen

Ku**pers beoordeelde op 2019-02-09

Bij eerste email contact nog geen product key, na telefonisch contact meteen opgestuurd. Prima werkend tot nu toe!

Winny Claesen beoordeelde op 2019-02-08

Jessica D. beoordeelde op 2019-02-05

Snel afgehandeld, pakket werkt naar behoren. Alleen de beschrijving van het installeren kwam niet overeen met de huidige manier, hierdoor was het eerst niet duidelijk of de installatie helemaal goed was gegaan.

Rombout Koen beoordeelde op 2019-02-04

Wim van Engelen beoordeelde op 2019-02-03

Jan Harten beoordeelde op 2019-02-02

Leon van Dongen beoordeelde op 2019-01-31

Ferry Verhaegen beoordeelde op 2019-01-31

WJ Vink beoordeelde op 2019-01-31

Bestellen ging razend snel alleen vergat men de licentie-code te geven. Na een telefoontje deze direct op de mail gekregen, dus prima opgelost.

M Arif beoordeelde op 2019-01-31

Andries Dijkstra beoordeelde op 2019-01-29

Prima.

Aniroedh Parag beoordeelde op 2019-01-28

Op 26-01-2019 Office 2016 Professional Plus besteld. Binnen "no time" enkele minuten was dit afgerond.
Kon direct aan de slag met Office. Licentie is voor altijd geldig.

H. Damen beoordeelde op 2019-01-28

Prima Geholpen.

Tim Mischkewitz beoordeelde op 2019-01-27

Theo Castermans beoordeelde op 2019-01-27

Jan Verhagen beoordeelde op 2019-01-26

Voor de tweede keer prima geholpen.

Alma Ubels beoordeelde op 2019-01-25

Wouter De Loof beoordeelde op 2019-01-24

Kim Claassen beoordeelde op 2019-01-24

Ingrid Corne beoordeelde op 2019-01-23

Super! Besteld en gelijk online beschikbaar.