Handelsweg 18

R. Meijer beoordeelde op 2019-08-20

willem vesters beoordeelde op 2019-08-20

Top service, goed product

Rudi Gasthuis beoordeelde op 2019-08-19

Het is inderdaad zoals het gemeld wordt bestellen betalen en even later wat je nodig hebt in de mailbox.

Jos Roest beoordeelde op 2019-08-18

Ton Borman beoordeelde op 2019-08-15

Snelle levering en uitstekende service

Eric beoordeelde op 2019-08-08

Meerdere Licenties gekocht directe levering CD-key, duidelijke handleidingen voor installatie.

Alex Huygen beoordeelde op 2019-08-08

Snel en gebruiksvriendelijk zoals alle voorgaande keren

J de Ruiter beoordeelde op 2019-08-06

Jeffrey Sjauw Mook beoordeelde op 2019-07-29

Nadya Hoogerboord beoordeelde op 2019-07-29

ynte veeman beoordeelde op 2019-07-27

Had a problem with my order (A Windows 10 Key). Contacted support, who asked for my order number and then never replied. After a week of silence I requested a refund, will update on wether or not they will actually help me with it.

Update: They have not responded to my refund request, but have instead helped me with my order (Almost 2 weeks after I contacted support). The customer service and overall experience was still really poor, but at least I ended up getting my problem resolved, so I have bumped the rating up a bit.

Wiljan Stegeman beoordeelde op 2019-07-26

Henk Anjema beoordeelde op 2019-07-26

Na aankoop van Windows 7,kreeg ik wel de factuur maar geen key. Gemaild met Karel, zou mijn vraag doorsturen naar de technische dienst, die binnen 24 uur contact zou opnemen. Een week later heb ik maar eens gebeld, bleek dat Karel niet meer in dienst was......, maar een key was wel zo geregeld!
Dus toch uiteindelijk een positieve ervaring!

Matthias Schülski beoordeelde op 2019-07-22

Eef de Bruijn beoordeelde op 2019-07-19

Hummelink beoordeelde op 2019-07-18

Windows 10 licentie gekocht in mei 2018. Licentie geprobeerd te gebruiken om Windows 7 te upgraden naar Windows 10 maar daar mocht deze licentie niet voor gebruikt worden. Code dus bewaard tot een nieuwe PC kwam. Deze is er nu, code geprobeerd om te installeren, werkt ook nu niet.

Gebeld met SoftwareDirectOnline en ze zeggen dat je alleen de eerste maand garantie krijgt, en ze na een jaar hoe dan ook niks meer kunnen doen.

Ze beloven wel zwart op wit dat de code nooit vervalt. Maar als je hier op terug komt, zelfs als deze nooit succesvol geactiveerd is geweest, geven ze niet thuis.

Richard Verbeek beoordeelde op 2019-07-16

Goed en snel levering