Asselsestraat 38

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Christiaan van Rooij beoordeelde op 2019-09-16

Zeer vakkundig geholpen met de installatie van mijn Windows 10 pro upgrade

Wesley van Waveren beoordeelde op 2019-08-05

Positief gesprek gehad met de eigenaar na een akkefietje met een medewerker, heeft keurig zijn excuses aangeboden.
Hierbij was het geschil opgelost.

Michiel beoordeelde op 2019-08-03

Snelle service ook op zaterdag

Thomas Thijssen beoordeelde op 2019-08-03

Prima service, snelle reactie.

Chello korink beoordeelde op 2019-08-02

Goeie gasten

Hans beoordeelde op 2019-08-02

Snel. Prima service. Correct en werkende software.

Duco Ohm beoordeelde op 2019-08-02

Alles werkt geïnstalleerd, geactiveerd zonder problemen.
Tevreden!

Hallo Duco,

Bedankt voor uw beoordeling!

Frits Verbeek beoordeelde op 2019-08-02

Zeer snelle levering voor een USB stick met licentie Win 10 Prof, erna een extra licentie, daarna een licentie voor Office 2016, had daarbij ondersteuning nodig we daar zijn we wel 1 uur bezig geweest kwamen er niet uit, daags erna zelf van alles geprobeerd en ineens werkte het. Ondersteuning was toch uitstekend via TeamViewer. Dus TOP !

Hallo Frits,

Fijn om te horen dat je ervaring met ons 5 sterren waard was. Veel plezier met je aankoop!

Jan van ESSEN beoordeelde op 2019-08-02

Hallo Jan,

Hans Stoutjesdijk beoordeelde op 2019-08-02

Ik kreeg wat ik brstelde en bovendien veel hulp bij de installatie.
Snel en vriendelijk.
Perfect

Hallo Hans,

Eddy Padberg beoordeelde op 2019-08-02

Duidelijke site , korte en snelle afhandeling.

Ha Eddy!

Martien Peijnenburg beoordeelde op 2019-08-02

Goed geregeld

Hallo Martien!

Heel erg bedankt voor je beoordeling!

Ilse beoordeelde op 2019-07-21

Goede service. Vragen worden snel beantwoord.

Ha Ilse.

Bedankt voor je beoordeling!

Niels beoordeelde op 2019-07-21

Super snelle levering. Levering was er al voor de e-mail bevestiging!

Ha Niels.

Bedankt voor je beoordeling!

Johan beoordeelde op 2019-07-21

In eerste instantie werkte m'n license niet, prima geholpen dezelfde dag op zaterdag. Dank je.

Hallo Johan.

Bedankt voor je beoordeling.

In principe werkte je licentie wel alleen had je hem niet op de juiste plek ingevoerd ;)

Heel veel plezier met je aankoop!