Marleseweg 12
7683 PJ Den Ham
085 0013 102

peter beoordeelde op 2017-11-02

Ben super blij met mijn Alfredo Gonzales sokken. Prima service.

Jorrit beoordeelde op 2017-08-25

Goede en snelle afhandeling !

Angela Visser beoordeelde op 2017-08-23

Sokken besteld, top kwaliteit en top service van sokkenzaak.nl

L. Alexander beoordeelde op 2017-07-18

Snelle levering, goede sokken, sokkenzaak maakt waar waar ze voor staan!

Joeri beoordeelde op 2017-07-03

Leuke sokken, super snel in huis. Staan gaaf met m'n nieuwe sneakers.

Gerrit beoordeelde op 2017-04-14

Korte levertijd Door de compressiesokken ben ik na een flinke wandeling minder vermoeid in mijn benen. Perfect

Liselot beoordeelde op 2017-04-10

Snelle levering en de sokken zitten heerlijk!

Chris beoordeelde op 2017-04-07

Makkelijk snelle levering goede pasvorm veel keus. Kortom super!

Pieter beoordeelde op 2017-04-07

Vorige week mooie sneakersokken besteld. Snel in huis en degelijke kwaliteit. Ook prettig dat je kan retouren en ruilen. Top!

Dinjens beoordeelde op 2017-04-06

Prachtige sokken, snelle levering en top service. Super handig met gratis omruilen en retour!

Tim Geel beoordeelde op 2017-04-06

Bamboe sokken gekocht omdat ik altijd zweetvoeten heb. Ben benieuwd hoe ze bevallen! De site vond ik in ieder geval betrouwbaar overkomen en sokken netjes verpakt binnen gekregen.