Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Solero Parasols

Industrieweg 210
5683CH Best
0499375327
KvK 17217199

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Solero Parasols

Gemiddelde beoordeling

10,0

44 beoordelingen

Beoordeling van klanten

100%

0%

0%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Facebook 15 10,0
2017
Solero Parasols

Jeroen beoordeelde op 2017-08-17

Zeer degelijke parasol. Ziet er na twee jaar nog uit als nieuw.
Klantenservice is vriendelijk en flexibel.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Solero Parasols

R.J.Dinkelman beoordeelde op 2017-08-03

Na acht jaren plezier gehad te hebben van onze SOLERO TERAZZO parasol 4.00 x 4.00 m. deed plotseling de verlichting het niet meer.
Gemaild wat het euvel was , kreeg ik het bericht dat deze parasol niet meer geproduceerd werd, maar dat er iemand zou komen kijken.
Binnen een week verscheen directeur eigenaar Jo van Keulen, die na een grondige inspectie van zeker een uur moest concluderen dat de plug naar de parasol defect was.
Tevens bleek het draaimechanisme teveel speling te vertonen, waardoor de parasol uit het lood stond.R.J.Dinkelman
Hij zou op zoek gaan naar een nieuw snoer en binnen een week ontving ik een pakket met een nieuwe draaivoet en een nieuw snoertje,. Na montage van deze artikelen was de parasol weer als nieuw en alles deed het.
Gevraagd naar de kosten dezes, was het antwoord de onderdelen kreeg ik gratis, service van Solero, ook geen voorrijkosten berekend en mij werd nog jarenlang onbezorgd genieten gewenst van deze machtige parasol.
WAAR KOM JE TEGENWOORDIG NOG ZULKE SERVICE TEGEN VOOR EEN PRODUCT DAT 8 JAAR OUD IS EN NIET MEER WORDT GEMAAKT.
CHAPPEAU VOOR JO VAN KEULEN EN ZIJN TEAM.
SOLERO IS EEN AANRADER VOOR IEDEREEN,PARTICULIER OF ZAKELIJK>

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Solero Parasols

Carla beoordeelde op 2017-06-24

Onze Solero parasol meer dan 10 jaar van het vroege voorjaar tot laat in het najaar hebben wij er veel plezier van: zowel bescherming tegen de zon als wanneer het regent zitten wij onder onze Solero. Onlangs de kabel en de rubbers vervangen echt sublieme service. Wij kunnen er weer een paar jaar van genieten. Kortom een mooie en duurzame parasol: dubbel en dwars zijn aanschaf waard.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Solero Parasols

Matthias VAN HOOGMOED beoordeelde op 2017-06-17

Reclame maken, we doen het niet zo gauw, maar we maken graag een uitzondering voor deze ronduit fantastische Parasol de Cielo van Solero.
Een echt goede parasol, kijkend naar de kwaliteit is deze scherp geprijsd en een zeer snelle levering.

Solero Parasols

Marianne van Hoof beoordeelde op 2017-06-08

In 2013 heb ik 2 Solero parasols voor op mijn balkon gekocht.
29-05 j.l. Stuurde ik een email dat ik 1 parasol niet meer goed openkreeg.
30-05 j.l. Kwam er al een monteur. Er waren enkele baleinen los. Monteur heeft parasol meegenomen en vandaag gerepareerd teruggebracht.
En ik hoef niet bang te zijn dat er een rekening komt, het repareren is service van Solero. TOPPIE, ik vind het geweldig.
Ook over de monteur niets dan lof.
Ik ben weer helemaal blij en kan weer genieten van de 2 prachtige parasols.
Nogmaals bedankt voor de geweldige service.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Solero Parasols

Rolf beoordeelde op 2017-06-05

Perfecte service, zeer snel geleverd, goed product, aanbevolen!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Solero Parasols

Mieke van Engelen beoordeelde op 2017-06-05

Wij wonen in Frankrijk en hebben 2 Solero parasols gekocht bij een franse dealer, die vervolgens helemaal niets voor ons deed.
Na een telefoontje naar Solero Nederland hebben zij al het mogelijke gedaan om ons te helpen.
Dankzij hun staan onze parasols nu te pronken op het terras en ik kan alleen maar zeggen dat het een geweldige kwaliteit is en dat Solero een geweldige service geeft.

Solero Parasols

Patries beoordeelde op 2017-06-03

Supersnelle service, deze mensen weten waar ze het over hebben. Mooie technische oplossing gevonden voor mijn tuin. Dikke aanrader, prima kwaliteit!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Solero Parasols

Leonie beoordeelde op 2017-06-01

Ik ben zéér tevreden over (Pim van) Solero. Fijn bedrijf om zaken mee te doen: de Lerterna parasol is prachtig en hun klantgerichtheid is subliem. Ik beveel dit bedrijf van harte aan.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Solero Parasols

BijBest Ontbijt- en Lunchroom te Delft beoordeelde op 2017-06-01

Wij hadden met spoed 3 Maestro parasols nodig. Lacey van Solero onderkende dit heel goed en maakte alles met spoed in orde. Professioneel en toegankelijk. Grote klasse. Kan iedereen aanraden met Solero zaken te doen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Solero Parasols

Jolanda beoordeelde op 2017-05-28

Super tevreden met de mooie Cielo plus parasol en vooral de goede en vriendelijke service. Parasol staat erg mooi op het terras en nu gelukkig ook op de goede plek. Eerste grondanker hadden we op een verkeerde lokatie laten plaatsen wat niet de optimale schaduw gaf. Na een telefoontje naar Solero, hebben ze als extra service opnieuw een grondanker geplaatst .

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Solero Parasols

Hans beoordeelde op 2017-05-27

In eerste instantie heb ik geschreven dat de levertijd van mijn parasol 4 dagen duurde dit is zoals het is, maar dit kwam door de Hemelvaart en de transporteur werkte niet op Hemelvaart en niet op zaterdag. Ik ben vandaag op zaterdag de 27e mei gebeld met excuus voor de late levering, waarbij we tot een goede oplossing zijn gekomen.
Ik moet zeggen dat ik die service nog nooit heb meegemaakt, gewoon top, moeten alle webshops doen. HULDE

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Solero Parasols

Rob (Rotterdam) beoordeelde op 2017-05-21

Uitmuntende service! Ik plaats nooit recensies maar hiervoor maak ik een uitzondering. Na drie jaar mijn Solero parasol naar volle tevredenheid te hebben gebruikt brak het koord (dus buiten de garantieperiode). Binnen1/2 uur werd op mijn mail gereageerd en binnen drie dagen had de monteur een nieuw frame geplaatst. Op mijn vraag wat het kostte werd geantwoord dat dit service was. Daar kunnen andere leveranciers nog wat van leren. Mijn complimenten!

Solero Parasols

Heel tevreden klant beoordeelde op 2017-05-19

Super Service Had een paar hoekstukjes van de voet nodig binnen een half uurtje geregeld GRATIS Service met HOOFDLETTERS

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Solero Parasols

Christo & Marjolein beoordeelde op 2017-04-22

3 jaar geleden een Solero Fratello parasol gekocht via parasols.nl. Nog steeds erg tevreden over de service en kwaliteit. Nadat we de slinger van onze parasol kwijt waren, mochten we gratis een nieuwe slinger ophalen. Het doek is nog als nieuw (kleurvast), en het frame van de parasol is ook erg stevig.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Solero Parasols

Els ten Asbroek beoordeelde op 2017-04-20

Jaren geleden kochten wij een Solero Accento parasollamp. Elke zomer hebben wij daar veel plezier van. Tot onze grote schrik ontdekten wij dat de adapter niet meer te vinden was. Via de site van Solero een email gestuurd naar de klantenservice. Zeer snelle respons ontvangen, dat onze lamp helaas een oud model was en dat de huidige adapters niet op het oude model passen. Maar.... er werd gezocht en men vond nog een adapter met een buitenlandse stekker, die prima kon werken met een verloopstekker erop ! Zonder kosten in rekening te brengen ! Wij zijn hier ontzettend blij mee. Bedankt Lacey van Solero ! Top service !

Solero Parasols

Leuny Slabbekoorn beoordeelde op 2017-04-19

GEWOON SUPER!!

SUPER MOOIE PARASOLS

VANDAAG BESTELD MORGEN IN HUIS.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Solero Parasols

Mevr. Donk beoordeelde op 2017-04-18

We hebben super goede ervaring opgedaan met Solero Parasols. De hendel van onze gekregen parasol was door een verhuizing kapot gegaan. Aangezien ik niet wist waar de parasol gekocht was ben ik gaan Google op het merk Solero. Toen ik het telefoonnummer van het hoofdkantoor gevonden had, heb ik contact gehad met een alleraardigste meneer die mij heel goed verder hielp. Kort daarna had ik al mailcontact met een dame waar ik de hendel kon bestellen. Deze is kosteloos naar mij toegestuurd. De hendel zit er ondertussen op. En ik ben helemaal gelukkig met de weer werkende parasol van Solero. Deze service verdiend een 10!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Solero Parasols

Arie van Noordenne van k.v. Vriendenschaar te Hardinxveld-Giessendam beoordeelde op 2017-03-30

Wij hebben 3 grote parasols gekocht voor op het terras van korfbalvereniging Vriendenschaar. Prima advies gekregen, levering en levertijd conform afspraken.
Goede montage, vriendelijk en behulpzaam. Goede nazorg/service..
Kortom een uitstekende ervaring met Solero Parasols.

Solero Parasols

Marieke Smulders beoordeelde op 2017-03-08

We bestelden vandaag een Teatro parasol via de webshop. Een half uur na plaatsing van mijn order, werd ik al gebeld door Solero. Het bedrijf zit in Best, ik woon redelijk dichtbij. Ze konden de parasol vandaag zelfs al komen bezorgen, wat een verrassing! Ik ben echt blij met mijn aankoop, je ziet ook dat het kwaliteit is. Mooie garantielabel aan het doek en de gratis hoes ziet er ook goed uit. Ik kan Solero zeker aanbevelen, mijn tuin fleurt er echt van op.

Marieke Smulders

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.