Solero Parasols

Solero Parasols

Solero Parasols is leverancier van horeca- en tuinparasols voor het midden- tot hoog segment. Doordat Solero alle parasols op de website fysiek in eigen voorraad heeft, wordt de parasol vaak al de volgende dag afgeleverd bij de klant. Parasols worden door heel Nederland en België gratis verzonden. Solero levert naast parasols ook accessoires voor parasols zoals verwarming, verlichting en beschermhoezen. Solero is gevestigd in Best (Nederland), en levert daarnaast ook in België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Engeland, Oostenrijk, Zwitserland en andere Europese landen.

De zekerheden van https://www.parasols.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016