Industrieweg 210
5683CH Best

Jan Meeuwsen beoordeelde op 2018-09-10

Op zoek naar een goede zweefparasol van 3 bij 3 meter kwamen we na goed advies door Solero uit op de Prostor P7 muurparasol. Niet het goedkoopste maar wel een geweldige kwaliteit waar je vele jaren plezier van hebt!
Geen mast die altijd in de weg staat maar een draaibare mast bevestigd aan de muur. De parasol zet je uit, zonder dat daar ook maar enige moeite of kracht bij nodig is.
Het bedrijf Solero? Een voorbeeld voor veel zonweringsbedrijven en webshops; goed degelijk advies, prettig contact, goede en snelle levering, solide montage en top klantvriendelijkheid!
We hebben hem nog maar net, maar als anderen hier melden dat de nazorg en service ook top zijn dan geloof ik dat meteen....
Solero, zeer aanbevelingswaardig!

Lieven Huybs beoordeelde op 2018-08-03

Wegens de geweldige hitte de voorbije weken een " Schaduwterras " gemaakt en een Solero 4m x 4m parasol gekocht . Vanaf het begin uitstekende informatie en een levering die onze stoutste dromen overtrof .
Dank voor de prima service en de uitstekende informatie

Dirk Otte beoordeelde op 2018-07-23

Drie jaar geleden een Fratello parasol van Solero aangekocht.

We kunnen maar één ding zeggen..... GEWELDIG!
Zowel van de service als van de paraplu, echt fantastisch. Keurig geleverd, zeer degelijk ingepakt en de kwaliteit van de parasol is gewoon fenomenaal;

Nee, ik heb geen aandelen in het bedrijf, maar als een product geweldig is en de service ook, dan vind ik dat dit eens mag vernoemd worden.
Bovendien zijn de parasols een streling voor het oog en een echte eyecatcher in de tuin.
Dankuwel SOLERO!

Cees beoordeelde op 2018-07-17

Gisteren ( 16 juli 2018) gebeld of wij langs konden komen, geen probleem. Perfect en snel geholpen in de showroom in Best.
De volgende dag = 17 juli 2018, bleken de monteurs dicht op onze route aan het werk te zijn. Parasol Fratellio geleverd en gemonteerd door vriendelijke monteurs. Hij staat te pronken.
Klasse service!!

Cindy Jansen beoordeelde op 2018-05-29

Zeer behulpzaam, vriendelijk en kundig personeel. Denken met je mee! Paar jaar geleden een zweefparasol aangeschaft, en nu nieuwe onderdelen besteld welke we direct konden ophalen! Geeft een betrouwbaar en fijn gevoel,
Top bedrijf met top mensen!

Willem beoordeelde op 2018-05-29

Uitstekende klantvriendelijke benadering. Niets is Solero Parasols te veel (24/7) om aan de wensen van de klant te voldoen. Voor onze ervaring met deze moderne webwinkel geven we vol overtuiging een 10 !!!!!!

Wil van Helden beoordeelde op 2018-05-23

Ik heb in 7 jaar voor de tweede keer een onderdeeltje aangevraagd voor een van mijn parasols.
Maandag besteld en dinsdag al in huis met de door mij gevraagde beschrijving met foto's voor zelfmontage.
Ben zeer tevreden over dit bedrijf met zijn altijd geweldige service en een snelle afhandeling.

Marc VDS beoordeelde op 2018-05-14

2 jaar geleden parasol gekocht, stukje afgebroken.
Mailtje gedaan en na een dag wisselstukken gratis met de nodige info bij mij thuis.
Zeeeeer goede service.
Volgende aankoop zal ik niet twijfelen
Marc

Frank ligthart beoordeelde op 2018-05-11

4 weken geleden in de showroom van Solero erg enthousiast geworden over de parasol P6. Erg goed geholpen daar en duidelijk en eerlijk advies door de eigenaar zelf. Inmiddels zijn ze conform afspraak betreft levertijd geplaatst door vakkundig en vriendelijke monteurs. Aan aanwinst voor ons terras aan het water. Een aanrader voor iedereen om met dit bedrijf in zee te gaan.
Laat de zon nu maar komen

Michiel ten Pas beoordeelde op 2018-04-12

Ruim 2 jaar geleden hebben wij een parasol van Solero aangeschaft. De Solero Fratello in de kleur naturel (cremewit) om precies te zien. Super parasol die op alle mogelijke manieren verstelbaar is. Als de kinderen op het gras spelen dan draaien we hem daarheen. Staat de zon laag dan kantelen we hem. ‘S avonds lamp aan, wat een aanwinst!! Nu zijn we 2 jaar verder. Toen ik van de week de parasol uit de meegeleverde beschermhoes haalde na de winter zag ik tot mijn schrik dat het weer erin gekomen was. Allemaal lelijke zwarte vlekken, vooral op de hoeken van het doek. De parasol is kennelijk toch vochtig geweest met opbergen... Ontzettend balen natuurlijk!! Gebeld met Solero, foto’s gestuurd en inderdaad, schimmel/weer vlekken. Wat nu, toch onze eigen schuld. Geen probleem voor Solero. Terwijl ik dit type wordt het nieuwe doek (binnen een dag!!) bezorgd, GRATIS!! En dit zijn geen doeken van een paar tientjes! Wat een service. Geweldig. Ik kan iedereen aanraden om bij Solero een parasol te kopen. Solero bedankt!

Jeroen beoordeelde op 2017-08-17

Zeer degelijke parasol. Ziet er na twee jaar nog uit als nieuw.
Klantenservice is vriendelijk en flexibel.

R.J.Dinkelman beoordeelde op 2017-08-03

Na acht jaren plezier gehad te hebben van onze SOLERO TERAZZO parasol 4.00 x 4.00 m. deed plotseling de verlichting het niet meer.
Gemaild wat het euvel was , kreeg ik het bericht dat deze parasol niet meer geproduceerd werd, maar dat er iemand zou komen kijken.
Binnen een week verscheen directeur eigenaar Jo van Keulen, die na een grondige inspectie van zeker een uur moest concluderen dat de plug naar de parasol defect was.
Tevens bleek het draaimechanisme teveel speling te vertonen, waardoor de parasol uit het lood stond.R.J.Dinkelman
Hij zou op zoek gaan naar een nieuw snoer en binnen een week ontving ik een pakket met een nieuwe draaivoet en een nieuw snoertje,. Na montage van deze artikelen was de parasol weer als nieuw en alles deed het.
Gevraagd naar de kosten dezes, was het antwoord de onderdelen kreeg ik gratis, service van Solero, ook geen voorrijkosten berekend en mij werd nog jarenlang onbezorgd genieten gewenst van deze machtige parasol.
WAAR KOM JE TEGENWOORDIG NOG ZULKE SERVICE TEGEN VOOR EEN PRODUCT DAT 8 JAAR OUD IS EN NIET MEER WORDT GEMAAKT.
CHAPPEAU VOOR JO VAN KEULEN EN ZIJN TEAM.
SOLERO IS EEN AANRADER VOOR IEDEREEN,PARTICULIER OF ZAKELIJK>

Carla beoordeelde op 2017-06-24

Onze Solero parasol meer dan 10 jaar van het vroege voorjaar tot laat in het najaar hebben wij er veel plezier van: zowel bescherming tegen de zon als wanneer het regent zitten wij onder onze Solero. Onlangs de kabel en de rubbers vervangen echt sublieme service. Wij kunnen er weer een paar jaar van genieten. Kortom een mooie en duurzame parasol: dubbel en dwars zijn aanschaf waard.

Matthias VAN HOOGMOED beoordeelde op 2017-06-17

Reclame maken, we doen het niet zo gauw, maar we maken graag een uitzondering voor deze ronduit fantastische Parasol de Cielo van Solero.
Een echt goede parasol, kijkend naar de kwaliteit is deze scherp geprijsd en een zeer snelle levering.

Marianne van Hoof beoordeelde op 2017-06-08

In 2013 heb ik 2 Solero parasols voor op mijn balkon gekocht.
29-05 j.l. Stuurde ik een email dat ik 1 parasol niet meer goed openkreeg.
30-05 j.l. Kwam er al een monteur. Er waren enkele baleinen los. Monteur heeft parasol meegenomen en vandaag gerepareerd teruggebracht.
En ik hoef niet bang te zijn dat er een rekening komt, het repareren is service van Solero. TOPPIE, ik vind het geweldig.
Ook over de monteur niets dan lof.
Ik ben weer helemaal blij en kan weer genieten van de 2 prachtige parasols.
Nogmaals bedankt voor de geweldige service.

Rolf beoordeelde op 2017-06-05

Perfecte service, zeer snel geleverd, goed product, aanbevolen!

Mieke van Engelen beoordeelde op 2017-06-05

Wij wonen in Frankrijk en hebben 2 Solero parasols gekocht bij een franse dealer, die vervolgens helemaal niets voor ons deed.
Na een telefoontje naar Solero Nederland hebben zij al het mogelijke gedaan om ons te helpen.
Dankzij hun staan onze parasols nu te pronken op het terras en ik kan alleen maar zeggen dat het een geweldige kwaliteit is en dat Solero een geweldige service geeft.

Patries beoordeelde op 2017-06-03

Supersnelle service, deze mensen weten waar ze het over hebben. Mooie technische oplossing gevonden voor mijn tuin. Dikke aanrader, prima kwaliteit!

Leonie beoordeelde op 2017-06-01

Ik ben zéér tevreden over (Pim van) Solero. Fijn bedrijf om zaken mee te doen: de Lerterna parasol is prachtig en hun klantgerichtheid is subliem. Ik beveel dit bedrijf van harte aan.

BijBest Ontbijt- en Lunchroom te Delft beoordeelde op 2017-06-01

Wij hadden met spoed 3 Maestro parasols nodig. Lacey van Solero onderkende dit heel goed en maakte alles met spoed in orde. Professioneel en toegankelijk. Grote klasse. Kan iedereen aanraden met Solero zaken te doen.