Henkestraße 91

Snelle service.

Mirko van Doornik beoordeelde op 2019-07-17

Snelle service

Nick Wirken-klumpers beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering goed verzorgd.

Louis Dassen beoordeelde op 2019-07-13

Door een storing bij de post werd de trackingcode niet herkend en hebben we geruime tijd jd op ons pakket moesten wachten. Er werd wel vrijwel direct door de webshop gereageerd op ons verzoek om informatie, die in eerste instantie ook geen inzicht opleverde waar het pakket dan wel bleef. Uiteindelijk toch pakket in goede orde ontvangen. Goed product!

Reactie van Somnishop NL:
Geachte klant, de trackingcode en de vertraging zijn ontstaan door een storing bij de post. Wij vinden het heel vervelend dat u hierdoor langer heeft moeten wachten.

eddy leroy beoordeelde op 2019-07-09

Nog steeds niets ontvangen

Geachte klant,
Wij hebben uw pakket direct de eerst volgende werkdag verstuurd. Vanwege een storing bij de post duurt de bezorging iets langer dan normaal. Uw pakket is inmiddels overdragen aan BPost, na verwachtig wordt deze morgen bij u afgegeven. Onze excuses voor de vertraging.

Eric de Wit beoordeelde op 2019-07-07

Verzendprocedure, terug zenden, terug betaling en opnieuw zenden. Alles zonder problemen en snel.

Jack Damen beoordeelde op 2019-07-02

Redelijk snelle levering van de juiste artikelen.

Hilbrand Van der Meulen beoordeelde op 2019-06-27

Keurige afhandeling.

Sandra beoordeelde op 2019-06-26

nvt

L. Milort beoordeelde op 2019-06-26

Bestelling naar verwachting en binnen redelijke termijn afgehandeld.
Zending perfect verpakt en compleet ontvangen.

W. Molenkamp beoordeelde op 2019-06-21

Komen afspraken na

gary vervoort beoordeelde op 2019-06-21

zeer goed product en snelle levering

K. Postema beoordeelde op 2019-06-15

Ik heb op 7 juni 2019 mijn bestelling gedaan. Nu, 15 juni 2019 nog steeds niets ontvangen. Ik heb gebeld, daarna kreeg ik een bericht, mocht ik na enige weken nog niets ontvangen hebben kan ik opnieuw contact opnemen. Dat vind ik wel een erg lange periode om te wachten!

Reactie van Somnishop NL:
Geachte klant, ik vermoed dat er sprake is van een misverstand.
Wij verwerken en versturen alle bestellingen normaal gesproken binnen één werkdag, zo ook bij uw opdracht. Wij versturen kleine bestellingen met PostNL zodat wij onze klanten geen dure verzendkosten in rekening hoeven brengen. Doorgaans duurt deze gratis levering 3-5 werkdagen via PostNL.

Houdt er rekening mee dat er in uw geval een verlengd pinksterweekend tussen ligt. Normaal gesproken zou uw pakket vandaag moeten aankomen (5e werkdag). Het kan in sommige gevallen voorkomen dat de Post om welke reden dan ook een paar dagen langer nodig heeft, maar zeker geen weken!!
Indien uw pakket binnen enkele dagen niet aankomt, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan graag naar een oplossing.

Leuny Scheele beoordeelde op 2019-06-14

Ik heb 5 juni een bestelling geplaatst en heb nog niets ontvangen!

Reactie van Somnishop NL:
Geachte klant, wij hebben uw bestelling direct de volgende dag (6 juni) verstuurd. De normale levertijd is 4-5 werkdagen, het kan zijn dat het ivm het pinksterweekend een dag langer duurt.

Lineke van Laanen-Brummel beoordeelde op 2019-06-14

Snelle en uitgebreide reactie op mijn vraag over de levering.

Mia Goyvaerts beoordeelde op 2019-06-13

Bij de bestelling was iets foutgelopen met de online-betaling. Ik heb hierover direct gemaild en binnen een paar uur had ik al een antwoord. Het probleem is opgelost. De communicatie gaat zeer vlot. Het enige minpunt is dat ik ongeveer 10 dagen op mijn bestelling heb moeten wachten. Het heeft dagen blijven liggen op het uitwisselingskantoor omdat het naar het buitenland diende te worden gestuurd. Dus als je bestelt dien je deze vertraging mee in te calculeren. Bij dringende bestelling kan je beter een andere oplossing zoeken.

A Vermeer beoordeelde op 2019-06-12

Overzichtelijke website, zeer snelle levering...
Ben zeer tevreden

Ali Aziz beoordeelde op 2019-06-08

Prima service.

Inge Meijerink beoordeelde op 2019-06-04

Ik ben heel tevreden over het product want het help 's nachts écht goed tegen een droge mond en ik zal het waarschijnlijk in de nabije toekomst weer bestellen en zo nodig ook bij anderen aanbevelen. En ben dus momenteel heel positief over Somnishop NL!

Marja Ebbens beoordeelde op 2019-06-04

werkt prima