HenkestraƟe 91
+ 49 9131 623 89 40
KvK HRB 14487

9,1

henk talens beoordeelde op 2019-05-22

De bestelling is snel en goed afgeleverd binnen de vooraf gemelde levertijd. De bestelling voldoen volkomen aan de verwachtingen

Michel Debaenst beoordeelde op 2019-05-15

Harrie Ter Haar beoordeelde op 2019-05-14

Snel geleverd

Mike Dolk beoordeelde op 2019-05-14

Bernard De Rooij beoordeelde op 2019-05-14

Snel geregeld en ontvangen.

Petro Theunissen beoordeelde op 2019-05-14

Goede service

Manon Ruijters beoordeelde op 2019-05-11

Agnes Heylen beoordeelde op 2019-05-10

martine beoordeelde op 2019-05-08

Snelle verzending ,duidelijke info, tevreden klant! Ik zal zeker terug kopen.

Mia Bruggeman beoordeelde op 2019-05-07

de eerste x dat ik iets bij jullie bestel .... heel vlot kunnen bestellen op de site en vlug en correct geleverd .

Ec V Holthuijsen beoordeelde op 2019-05-07

H.J. Huisman beoordeelde op 2019-05-03

Goede en tijdige levering, heldere site.

G. Blokland beoordeelde op 2019-05-03

mjl onderwater beoordeelde op 2019-05-01

Gil Levy beoordeelde op 2019-04-28

Erik Farine beoordeelde op 2019-04-26

Snelle en vlotte levering. 1 intellitag werkte niet naar behoren en er werd vlot een nieuwe gestuurd.

A Martels-Pronk beoordeelde op 2019-04-24

Wim Serré beoordeelde op 2019-04-24