Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

de Wittstraat 35
5121HP Rijen

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.

Frank Helwegen beoordeelde op 2018-06-27

uitstekende persoonlijke benadering, direkt bereikbaar voor advies, levering via importeur Klipsch na een paar dagen met geregeld info via mail over status bestelling

Reactie van Sound Advice:
Geachte Heer Helwegen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug in de shop voor een volgende bestelling of als u vragen heeft over uw apparatuur, dan zijn we altijd bereikbaar op het bekende telefoonnummer. Veel plezier met uw headset !

Maarten van der Zandeb beoordeelde op 2018-06-25

Helemaal prima

Reactie van Sound Advice:
Dank je wel voor de review Maarten, veel plezier met de headset !

erwin heine beoordeelde op 2018-04-03

Fantastisch geholpen.

Reactie van Sound Advice:
Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat u tevreden bent, we wensen u veel en lang plezier van uw Klipsch subwoofer.

Zoran beoordeelde op 2018-03-11

Duidelijk deskkundige op andere kant, zeer vriendelijk en professioneel. Aardig geholpen zelfs op zaterdag en via whatsapp.

Reactie van Sound Advice:
Dank u wel voor deze vriendelijke review. We zijn altijd bereid om onze klanten te assisteren om het beste uit hun aankopen te halen. Veel plezier met uw speakers en sub.

Augustin beoordeelde op 2018-02-10

Geweldig bedrijf, goede service en persoonlijk contact.
Gastvrij en iemand met meer dan kennis en ervaring.
Voor mij is SoundAdvice de plek voor audiofielen zoals ik.
Bedankt!

Reactie van Sound Advice:
Dank u voor uw beoordeling, fijn om te horen dat we u naar tevredenheid konden helpen.

Dico beoordeelde op 2018-02-07

Geweldig bedrijf, goede service!! Ga zo door.

Reactie van Sound Advice:
Dank u wel, veel plezier met uw aankoop !