Houtlaan 68
+31592861824

Judith hultermans beoordeelde op 2018-12-16

Nicole Verjans beoordeelde op 2018-12-15

Katinka Van Tongeren beoordeelde op 2018-12-15

Super blij met de sokken voor de kleine man. Lekker kruipen en beginnen met staan met warme voetjes. De antislip werkt ideaal, helemaal met deze fase! Wat een fijne sokken! Binnenkort ook voor ons zelf bestellen. De service was ook heel fijn en snel. Ik had nog een vraag, die was binnen een dag beantwoord. Heel fijn! Ga zo door.

Max Burmann beoordeelde op 2018-12-15

Åsa Siveland beoordeelde op 2018-12-15

Gerrie de Vos beoordeelde op 2018-12-15

D. Jansen beoordeelde op 2018-12-15

The order arrived quickly and the soxs are amazing!

Bestelproces

Monique beoordeelde op 2018-12-15

Snelle service en superfijne sokken.

Annet Hiemstra beoordeelde op 2018-12-15

Aleid Wolting beoordeelde op 2018-12-14

Virginie Voorn beoordeelde op 2018-12-14

Lucia Van de Kuil beoordeelde op 2018-12-14

Marjan de Wildt beoordeelde op 2018-12-14

Geen enkel probleem met de levering. Prima!

Annemarie Knol beoordeelde op 2018-12-14

Phil Kneepkens beoordeelde op 2018-12-14