Houtlaan 68

G Schuttert beoordeelde op 2018-08-18

Natascha Boer beoordeelde op 2018-08-17

Juke Matlung-Brouwer beoordeelde op 2018-08-17

Daphne de Vries beoordeelde op 2018-08-13

Duidelijke site, snelle levering en een persoonlijke boodschap erbij maakt het helemaal af

Beste Dapnhe,

Wat leuk om te horen. Geniet van de sokken!

Caroline Rijnen beoordeelde op 2018-08-12

Patricia beoordeelde op 2018-08-07

Nu voor de 4e keer besteld! Overheerlijke wintersokken voor mezelf, ik hou van je kadootje voor mijn mannetje, eerste baby sokjes voor m’n allerliefste vriendinnetje en nu de eerste babysokjes voor mijn aller mooiste, bijzondere en lieve collega. Wat een enorm mooi, verfijnd, kwalitatief en bijzonder kado xxx Patricia

Beste Patricia,

Wat onwijs leuk om te horen dat je zo weg bent van onze sokken! Van berichten zoals die van jou lopen wij helemaal warm, wat een enthousiasme!!
Onze soxs zijn natuurlijk het warmste cadeautje van Nederlandmaar jij geeft daarbij nog zoveel warmte mee en dat is leuk om te lezen!

Warme groet.

Babette van Son beoordeelde op 2018-08-05

Leuk dat er een persoonlijk kaartje bij de levering zat. De tekeningen zijn fantastisch!

Beste Babette,

Bedankt voor de leuke reactie! Wij zijn ook helemaal weg van de tekeningen!

Wendy van Ulden beoordeelde op 2018-08-03

Heerlijke sokken, MET handgeschreven kaartje: kon niet persoonlijker :-)

Beste Wendy,

Wat een fijne reactie! Voor dit soort blije reacties doen wij het allemaal. Onze soxs zijn een beleving, wat fijn dat je hier zo blij van wordt.

Charlotte Woerde beoordeelde op 2018-08-03

Heel tevreden, de bestelling kwam snel binnen, in een prachtige verpakking en de sokken zijn super lekker zacht en warm, laat de winter maar komen!

Beste Charlotte,

Goed om te horen! Dan zit er nu nog maar één ding op: lekker geniet van de sokken!

Astrid van Breenen beoordeelde op 2018-08-03

Heel tevreden. Levering was voorspoedig. Mooi verpakt tussen lekker ruikend papier. Heerlijke soxs.

Beste Astrid,

Wat leuk om te horen! Wij worden erg enthousiast van dit soort reacties.

Martha de Beer beoordeelde op 2018-07-29

Ik heb steeds goede ervaringen met uw bedrijf. Ik vind het alleen jammer dat sommige herensokken een grote maat ( 46-46) hebben terwijl schoenmaat 42 is. Dat is wel erg groot dan. Jammer genoeg liggen er dus paren die niet prettig zitten in de schoenen.

Beste Martha,

Wat leuk om te horen dat u goede ervaringen hebt met ons bedrijf. Bedankt voor uw feedback. We zullen dit meenemen.

Karen van Drongelen beoordeelde op 2018-07-27

Na nalatigheid een perfecte oplossing aangeboden

Beste Karin,

Fijn om te horen!!

Conny Bol beoordeelde op 2018-07-27

Snelle levering, maar vooral hoe het ingepakt zit, met een leuke kaart erbij, ik hou er van. En ze zitten zo heerlijk, zelfs met deze hittegolf.

Beste Conny,

Wat leuk om te horen. Wij worden helemaal warm van dit soort reacties en dat komt niet door de hittegolf ;). Geniet van de sokken!

Els Hermans beoordeelde op 2018-07-21

Erika Koorn beoordeelde op 2018-07-21

Denise Zuidam beoordeelde op 2018-07-21

Karen van Drongelen beoordeelde op 2018-07-20

In eerste instantie een aanbod voor korting gekregen na een vraag om stopwol, mijn hond had een gat in mijn soxs gebeten, ik kreeg een code voor korting bij de volgende bestelling, had zelf die dag al 2 paar nieuwe soxs besteld, dus toen werd beloofd van die bestelling iets leuks te maken. Dat is niet gebeurd, tevens had ik op die dag ook een tas bij de bestelling moeten ontvangen ( actie bij bestellen van 2 paar) ook die heb ik niet ontvangen, heel jammer want ik ben echt fan van jullie soxs

Groet Karen

Beste Karen,

Wat vervelend om te horen dat we bij jouw bestelling wat steekjes hebben laten vallen. Heel fijn dat je dit aangeeft, hierdoor kunnen wij ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurd.

Timo van Amerongen beoordeelde op 2018-07-16

Martin Dekker beoordeelde op 2018-07-13

Snelle levering, mooi verpakt!

Beste Martin,
Wat fijn om te horen. Geniet van de sokken!
Warme groet.