Houtlaan 68
9403EX Assen
+31592861824

Linda Riegman beoordeelde op 2019-02-23

Mooi product erg blij mee. Er werd alleen niet de volgende dag geleverd. Ik deed navraag en werd niet zo vriendelijk /begrijpend te woord gestaan door de klantenservice. Mocht mijn sokken terugsturen als ik niet tevreden was. De situatie had echter niets met mijn tevredenheid over de sokken te maken.

Ine Cornelissen beoordeelde op 2019-02-22

Arianne Weisz beoordeelde op 2019-02-22

Love them! And my daughter too! Don’t want to take them off again.

Jaccoliene Kegelaar beoordeelde op 2019-02-19

Marloes Verweij beoordeelde op 2019-02-19

Hellen ottenheim beoordeelde op 2019-02-18

Miriam Eisink beoordeelde op 2019-02-18

Jaap Scherpbier beoordeelde op 2019-02-18

👍

Mireille Ortiz beoordeelde op 2019-02-18

C.J. Van Geest beoordeelde op 2019-02-18

Ontving een vriendelijk telefoontje met uitleg dat de bestelde maat niet leverbaar was. Bestelling omgezet naar een maat groter. Aangekomen paste ze prima!

Frederique Timmerman beoordeelde op 2019-02-18

Matty Bootsma beoordeelde op 2019-02-18

Nola beoordeelde op 2019-02-17

Keurig mijn bestelling ontvangen maar met helaas wat vertraging. Soxs waren nadat ik ze besteld had niet meer voorradig. En dat terwijl een vriendin precies de zelfde soxs had besteld. Ik deed mij bestelling een uur eerder dan haar. Zij ontving de soxs wel maar ik helaas nog niet. De bestelling gaat dus blijkbaar niet op volgorde. Maar over de soxs ben ik zeker tevreden!

Roos Kok beoordeelde op 2019-02-17

Johan van den Berg beoordeelde op 2019-02-17

Very good socks.Warm and very comfortable.Well wrapped for the post speedy delivery.

nel hazendonk beoordeelde op 2019-02-17

Annet Dijksterhuis beoordeelde op 2019-02-17