Houtlaan 68

Snel en persoonlijke afwikkeling

emmy van der haar beoordeelde op 2017-12-18

meer dan tevreden

Marcelle Maas beoordeelde op 2017-12-18

Zeer tevreden over de sokken, maar ik had aangegeven dat ik de bestelling op wilde halen bij een PostNL locatie. Daar is alleen iets mis gegaan en de bestelling kwam gewoon thuis.
Niet een groot probleem, maar het was een verrassing voor de kinderen die nu zelf het pakket hadden aangenomen en dus gelijk open hadden gemaakt omdat ze Soxs konden lezen....
Ze zijn zeer enthousiast.

Mariska beoordeelde op 2017-12-18

Snelle en vriendelijke reactie op gestelde vragen, bestelling keurig op tijd geleverd.

Janneke beoordeelde op 2017-12-17

Alles uitstekend in orde. Pakketje is met veel zorg ingepakt! Leuk!

Liesbeth van der Zel beoordeelde op 2017-12-17

De perfecte sokken voor thuis! Heerlijk en goede kwaliteit!

Henk Groenewegen beoordeelde op 2017-12-17

Goed product, geweldige levering, verdient navolging. Een nadeel is er voor de herenkous, welke voor een 41,5 maat een forse kous oplevert, mèt een rugzak boven de hiel. De volgende kous wordt een damesmaatje.

Natascha Keet beoordeelde op 2017-12-17

Zeer goed...erg mooi en met zorgden aandacht verpakt... erg leuk!,

Karen van Drongelen beoordeelde op 2017-12-16

Snel geleverd en heerlijke sokken voor mij en mijn vriend, ook de verpakking verrastte ons, super mooi verzorgd!

Nannette Arndt beoordeelde op 2017-12-16

Heerlijke sokken

Meike Ritzenhoff beoordeelde op 2017-12-16

Super Service! Great Socks!

Annabel Heyndrickx beoordeelde op 2017-12-16

snel geleverd, vriendelijk kaartje bijgevoegd.

Naomi beoordeelde op 2017-12-15

Ik ben zeer tevreden! De sokken dragen heerlijk en het pakketje, dat binnen één dag bij me thuis lag, was een waar cadeautje om uit te pakken.

Beste Naomi,
Leuk om te horen, geniet ervan!

Fränze Ressel beoordeelde op 2017-12-15

Super lekker aan mijn voetjes, wol is heerlijk zacht en zitten perfect. Ga mij zo nog een paar bestellen. Toppi

Beste Fränze,
Fijne feedback, geniet van je soxs en hopelijk dus een tweede paar :)

Koos Scheuermann beoordeelde op 2017-12-15

Besteld voor het weekend, dinsdag in huis, ondanks de ontregeling door sneeuwval

Beste Koos,
Wij proberen zsm te leveren zelfs met zulke omstandigheden, fijn om te horen dat dit gelukt is! Liefs Rosemarijn, team soxs

Tamara Roosloot beoordeelde op 2017-12-15

Super tevreden! Sokken zijn heerlijk, mooi ingepakt, echt een cadeautje voor mijzelf!

Beste Tamara,
Fijn om te horen!! Geniet van je weekend.
Liefs team soxs

Cathy Kersbergen beoordeelde op 2017-12-15

Mooie producten van goede kwaliteit , mooi verpakt en snelle levering.

beste Cathy,
Leuk om te horen, daar streven wij naar!

Ds beoordeelde op 2017-12-15

Heerlijk warm en comfortabel. Hopelijk komt er nog dames variant in de kleur zwart, laag en hoog model. En voor de kids/girls in de kleur zwart en creme, laag en hoog model. Dan willen ze soxs ook aan naar school.

Reactie van Soxs.co:
Wat super leuk om te horen, we zullen het in overweging nemen :)
Liefs team soxs

Margreet Molenaar-v.d. Heuvel beoordeelde op 2017-12-13

Zag er allemaal prima uit, de verpakking, leuk handgeschreven kaartje erbij en natuurlijk de beanie! Heel blij mee.

Beste Margreet,
Dank je wel, fijn om te horen!
Fijn weekend.

Ria Poublon beoordeelde op 2017-12-13

Snelle levering en mooi verpakt met een persoonlijke noot