Houtlaan 68
+31592-861824

Saskia Koenen beoordeelde op 2018-06-17

Renee Stalmeijer beoordeelde op 2018-06-17

Corrie Phiferons beoordeelde op 2018-06-15

De verpakking was super leuk, de aandacht is tip, en de sokken zitten lekker. Ik geloof dar ik niet beter ken

Mirjam Hartog beoordeelde op 2018-06-15

Snelle levering en altijd leuk dat kaartje erbij!

Linda Stiekema beoordeelde op 2018-06-15

Snelle levering. Leuk en attent ingepakte sokken.

Pernilla Dahlbäck beoordeelde op 2018-06-14

Eveline Mulder beoordeelde op 2018-06-14

Heerlijke sokken, kriebelen niet en lekker warm. Ik heb ze elke dag in huis aan!

Madelon & Ilse Buurman / van Kralingen beoordeelde op 2018-06-13

Kato beoordeelde op 2018-06-09

Heel tevreden, vanuit Nederland naar Belgie geleverd binnen drie dagen. Pakje tot in detail te volgen tot op moment van levering zodat ik zeker thuis was. Kwaliteit van de sokken is fantastisch. Er was een probleempje met de bestelling maar daar ben ik voor gecontacteerd geweest en verder is alles prima afgehandeld geweest. Ik bestel in de toekomst zeker nog!

Ine Timmerman beoordeelde op 2018-06-09

Een dagje later bezorgd dan aangegeven maar dikke prima. Wat mij betreft iets te veel kaartjes spreukjes en 'verrassingen' in de verpakking, voor mij gaat het effect er dan op een gegeven moment af. Vind ik dan eerder verspilling dan iets goeds toevoegen.

Angelique Bergs beoordeelde op 2018-06-09

Super mooie sokken! Goede pasvorm en snelle levering. Mooi verpakt met een persoonlijke boodschap 😁

Charissa-May van der Werff beoordeelde op 2018-06-06

Heel goed. Mooi verpakt❤️, lekker luchtje, persoonlijk kaartje en een fantastisch product. Ik heb mijn soxs mee op vakantie om te dragen tijdens onze camper tour. Ideaal en lekker warm! Thanks Soxs!

Manon Doornbos beoordeelde op 2018-06-05

Super tevreden met de snelle service en voornamelijk het zelfgeschreven briefje wat erbij zat: GEWELDIG!!!

klaas beeksma beoordeelde op 2018-06-03

In èèn woord, geweldig!

Ingrid Eeftink beoordeelde op 2018-06-02

C Poelen beoordeelde op 2018-06-02

Julia Kneppers beoordeelde op 2018-06-02

Heerlijke luxe sokken! Echt een aanrader!
Zeer zorgvuldig verpakt met een persoonlijk kaartje! Helemaal top!
Ik ga ze zeker vaker bestellen!

Marieke Wijnhoud beoordeelde op 2018-06-01

Sas Hagenaars beoordeelde op 2018-05-29

Kim beoordeelde op 2018-05-27

Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden wanneer de levering zou komen.
Fijn product!