Houtlaan 68
9403EX Assen
+31592-861824

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Astrid van Doorn beoordeelde op 2017-08-17

goede en snelle levering, netjes verpakt.
1 minpuntje, zou kunnen dat het vakantie periode is, maar heb en gebeld - geen gehoor- en via de chat een vraag gesteld maar geen antwoord.

Nienke Baars beoordeelde op 2017-08-12

Snel, leuk verpakt, leuk product en leuk briefje erbij! Top!! Dankjewel!

Nienke,

Daar zijn we blij mee.

namens Team SOXS.

Astrit van Es beoordeelde op 2017-08-11

Elke bestelling wordt met zoveel aandacht en zorg verpakt dat je al blij wordt van het pakketje! De Soxs zijn heerlijk zacht en warm😍

Astit,

Bedankt voor je lieve reactie. Fijn dat we je er blij mee kunnen maken.

namens team SOXS

Laura, 36 jaar, Wzc de Pol Nijkerk beoordeelde op 2017-08-03

Draag nu al poosje de nieuwe versie..de soxs Summer en nou net als winter echt een aanrader, maar dan juist in zomer heerlijk...minder hoog en wat minder dik heb ik t idee en daarom zeer geschikt voor toch in bed ( ben zelf bedliggende en hen sinds ik soxs draag geen open decubitus meer op hakken!!) Of avond als afkoelt, slecht weer en frisser is, nou voor elk moment eigenlijk wel want zweten doe ik er niet in en jeuken doen ze ook niet..eerste sokken die ik niet steeds uittrap zoals eerder altijd...wat nog hele kunst altijd voor mij is .. maar nee sinds ik soxs draag is geen dag meer geweest ik ze niet droeg en raad ze dus ook echt iedereen aan en met iedereen bedoel ik gezonde mensen maar ook bedliggende, beperkte mensen( snel koude voeten vaak) en ga zo door en voor jong en oud echt een aanwinst en ook nog hip om te zien! Vind ik persoonlijk maar weet meer zo vinden en erg gaaf staat onder sommige kleding die ik draag staat van normaal tot comfort kleding!! Kortom....ik ben verliefd op soxs!!!

Laura,

We zijn onder de indruk van je verhaal.
Fijn dat we je heel erg blij kunnen maken met onze sokken en dat het een oplossing kan zijn voor mensen die veel op bed liggen.

We wensen je veel sterkte toe,

namens Team SOXS

Lieselot ter Kuile beoordeelde op 2017-07-31

DE ONTVANGER WAS ERG BLIJ MET DE SOKKEN EN VERPAKKING WAS FEESTELIJK!

Lieselot,

Maria Jansen beoordeelde op 2017-07-31

Geweldige sokken. Leuk verpakt en uitzonderlijk snel geleverd. Chapeau!!!!!!!

Maria,

Bedankt voor je lieve woorden.

Nina van der Meulen beoordeelde op 2017-07-30

Uitstekende service. Heel blij mee!! Ik raad iedereen deze sokken aan!!!

Nina,

Bedankt voor je leuke en aardige reactie.

Kim beoordeelde op 2017-07-30

Top sokken! Eindelijk warme voeten 💕💕!

Kim,

Astrit beoordeelde op 2017-07-28

Geweldige service! Zooo leuk en zorgzaam verpakt als je het als cadeautje laat verpakken! Margriet belt je speciaal op om te vragen welk lint je om het cadeau wilt hebben.

Astrit,

Bedankt voor je leuke reactie!

Marjolein Riedstra beoordeelde op 2017-07-27

Super blij met onze mooie Soxs. Mijn dochter van 2 wil ze niet eens meer uit doen.

Marjolein,

Fijn om te horen dat we er weer een SOXS verslaafde bij hebben.

Nadine Pelzer beoordeelde op 2017-07-27

Heel tevreden. Zondag besteld en dinsdag in huis. Mooi verpakt met een persoonlijk kaartje :)

Nadine,

Kim van der Zon beoordeelde op 2017-07-09

Geweldige service. En een persoonlijk kaartje erbij. Dat maakt het altijd nog even wat specialer!

Kim,

Mieke beoordeelde op 2017-07-07

Top service, attent met een persoonlijk bericht. Had een vraag over een product en die is snel en naar tevredenheid beantwoord. Aanrader.

Mieke,

Bedankt voor je reactie. Geniet van je SOXS!

B Simonis beoordeelde op 2017-07-07

Geweldige service! Snelle levering. Ze hadden sokken geleverd die ik niet had besteld. 2 dagen later had ik de goede sokken binnen en de andere sokken mocht ik ook houden. Erg blij mee. Zijn superlekkere sokken!!

Reactie van Soxs.co:
Bedankt voor je leuke reactie, daar zijn we als team SOXS blij mee.
Geniet van je SOXS.

Team SOXS.co

Laura Antonia 37 jaar, Wzc de Pol Nijkerk beoordeelde op 2017-06-26

In de winter kreeg ik de langere soxs voor 1e kado...en ik was verkocht meteen!warme voeten, hoog kunnen optrekkrn of juist hip laag, leuke label waardoor ze stoer uitzien en aantal mensen ik kende en voor mij zorgen schafte ze ook voor thuis aan! En dan nu de zomer soxs!wat dunner,korter en ja hoor ook nu heb ik de dag en nacht aan! Wat een uitkomst,voor iedereen.maar als geheel bedliggende heb ik sinds ik ze draag ook geen open decubitus meer gehad!! daarnaast goede service,ze komen echt als kado bij je aan en ondertussen gaf ik mijn 1set aan vader met lichtere vorm spierziekte en zij vrouw ook al weg! En ook zij zijn blij mee!lijkt mischien duur voor paar sokken maar laat ik zeggen.Ze zijn ook elk dubbeltje waard! Gaan lang mee..en echt binnen 24 uur heb je zin huis,voor in huis,bed,warme voeten in schoenen..echt ze zijn zo zacht en geen gekriebel! Ik ben om en nu mega fan en nou binnekort koop ik mijn eerste paar voor een baby ook!! Want ze zien er echt hip ook uit!!

Laura,

Bedankt voor je leuke reactie. Daar zijn we altijd blij mee.

Angela Smits beoordeelde op 2017-06-25

Weer supersnelle levering van mijn vaderdag zomer soxs. Mooi ingepakt en heerlijk geurend!

Angela,

Judith Postma beoordeelde op 2017-06-20

Wat een geweldige/zachte sokken! Zo blij mee, staan super leuk!

Judith,

Bedankt voor je positieve reactie.
Daar zijn we blij mee.

Helene Muller beoordeelde op 2017-06-18

Geweldig

Helene,

Bedankt voor je reactie.

Nicoline Helder beoordeelde op 2017-06-17

Geweldige sokken en geweldige service.

Nicoline,

Bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent over SOXS.co.

Warme groeten,

Loes beoordeelde op 2017-06-15

zeer tevreden, zowel over de sokken als over de service. Er was even iets fout gegaan in de bestelling maar dat is meer dan geweldig opgelost door Soxs. Dikke pluim

Loes,

Bedankt voor je aardige beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over onze klantenservice.