Houtlaan 68
9403EX Assen
+31592-861824

Gina beoordeelde op 2017-10-22

Was een cadeautje om te ontvangen! En uiteraard heerlijke warme sokken, top!

Robbert Brussel beoordeelde op 2017-10-22

Ging perfect

Anke Arendsen beoordeelde op 2017-10-21

Wat een fijne sokken, snelle levering en goede communicatie! Top!!

Bianca Simons beoordeelde op 2017-10-21

Heel tevreden. Snelle levering. Helaas kreeg ik niet de sokken die ik besteld had. Maar 1 mailtje later waren de juiste onderweg en mocht ik het verkeerde paar weggeven aan iemand die het kon gebruiken. In ruil voor een leuke insta foto. Geweldig! Ik hou van bedrijven die zo denken. Niets dan liefde voor soxs

Ria Van Rooijen beoordeelde op 2017-10-20

Heel goede service, heel toegankelijk,mail contact heel goed, en geweldige verzorging van mijn bestelling, van die heerlijke warme sokken, was heel verzorgd pakket,leuk verpakt, heerlijk geurend, voor mij een top ervaring.

Sabina Nelemans Vogelaar beoordeelde op 2017-10-20

Snelle levering, super lekkere warme sokken!

Naomi de Jong beoordeelde op 2017-10-19

Snelle bezorging,fijne website,leuk persoonlijk tekstje in box erbij plus het had een geurtje erop gespoten gekregen(lekker wanneer je de verpakking open maakt). En superleuke,goede kwaliteit sokken.

Kreel de Leeuw beoordeelde op 2017-10-19

Je onderneming op zoveel niveaus beschouwen en er adequaat vorm aan geven verdient een enorm compliment!

Sanne Eva beoordeelde op 2017-10-18

Snelle levering, vriendelijke service en de fijnste sokken die er zijn. Ik ben heel tevreden!

Maureen Schothuis beoordeelde op 2017-10-17

Heerlijk warm, erg blij mee!

Marianne Van der Marel beoordeelde op 2017-10-17

Geweldig verpakt, met een persoonlijk kaartje. Lekker luchtje aan de verpakking en de soxs zitten helemaal super! Kortom, veel aandacht aan besteed! Top!

Anita Van Tol beoordeelde op 2017-10-17

Snelle levering heerlijk product!

Jeannette Tuerlings beoordeelde op 2017-10-16

Heel tevreden, product is met zorg en aandacht verpakt en verzonden!

Anna Smit beoordeelde op 2017-10-16

Supersnelle levering met lieve reactie van mijn lievelingssokken!

Marie Kamminga beoordeelde op 2017-10-16

Heel tevreden, snel geleverd. Zeer goede pasvorm en mooi verpakt. Een kado.

Ad van Erp beoordeelde op 2017-10-16

Ben zeer tevreden over de aanlevering en de kwaliteit van de sokken. Ik heb neuropatie en door deze sokken kan ik in huis pijnloos zonder schoenen lopen. Hartelijk dank daarvoor

Akkermolen beoordeelde op 2017-10-16

Heel tevreden. De ene dag besteld, de andere al in huis.

Mieke Daniels beoordeelde op 2017-10-16

snelle service, perfect en mooi verpakt, en vooral heerlijke sokken! Al met al een mooi cadeau om te geven en te ontvangen

Brenda Uitenbosch beoordeelde op 2017-10-16

Weer een heel mooi paar sokken ontvangen! Ondanks dat ik het verkeerde huisnummer had doorgegeven heeft Margriet haar uiterste best gedaan om mij toch de sokken te bezorgen die ik besteld had. Superblij mee weer, de sokken zitten heerlijk!

Veerle Kersten beoordeelde op 2017-10-15

Heerlijke, warme, zachte sokken! Heel erg leuk en persoonlijk verpakt! Dat zijn leuke pakketjes om te krijgen! Complimenten!