Houtlaan 68

+31592-861824

Franceska Hubers beoordeelde op 2017-06-23

els visser-vanlien beoordeelde op 2017-06-20

Judith Postma beoordeelde op 2017-06-20

Wat een geweldige/zachte sokken! Zo blij mee, staan super leuk!

E Molendijk beoordeelde op 2017-06-19

Helene Muller beoordeelde op 2017-06-18

Geweldig

Elsbeth Tönjes beoordeelde op 2017-06-18

Annemiek Ruitenbeek beoordeelde op 2017-06-18

Nicoline Helder beoordeelde op 2017-06-17

Geweldige sokken en geweldige service.

Nicoline,

Bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent over SOXS.co.

Warme groeten,

Loes beoordeelde op 2017-06-15

zeer tevreden, zowel over de sokken als over de service. Er was even iets fout gegaan in de bestelling maar dat is meer dan geweldig opgelost door Soxs. Dikke pluim

Loes,

Bedankt voor je aardige beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over onze klantenservice.

eveline lubeck beoordeelde op 2017-06-12

Een kadootje ontvangen vindt iedereen leuk, maar bij Soxs weten ze ook hoe een kadootje verpakt moet worden zodat het geschenk echt een heerlijke verrassing is bij de ontvangst! Je online aankoop wordt met zeer veel zorg mooi en luxe verpakt. Net dat beetje extra service is voor mij de reden dat ik graag een aankoop bij Soxs doe. Ik werd ooit verrast door een goede vriendin met deze fijne comfortabele sokken en dat fijne gevoel dat ik had bij de ontvangst van het pakje met lint, stickers, kaartje, doosje en papier alles in kleur prachtig op elkaar afgestemd.......DAAR WIL IK ANDEREN OOK MEE VERRASSSEN. Succes verzekerd!

SOXS mijn volgende bestelling komt er binnenkort aan!

Hartelijke groet,
Eveline

Eveline,

Bedankt voor je lieve reactie! Wij als team SOXS krijgen het er helemaal warm van.
Fijn om te horen dat onze doelstelling om met veel liefde warmte te geven gelukt is.

Cordelia Figueira beoordeelde op 2017-06-11

De sokken waren snel bezorgd in een doos met een heel lekker geurtje. Ze passen perfect.

Cordelia,

Bedankt voor je reactie, dat stellen we altijd op prijs.

G Voorkamp beoordeelde op 2017-06-10

precies volgens afspraak geweldige service

Reactie van Soxs.co:
Bedankt voor je reactie. We zijn altijd blij met tevreden klanten.

Melan Bouman beoordeelde op 2017-06-10

Karin Rodijk beoordeelde op 2017-06-06