Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Spaansesloffenshop.nl

bergse dorpsstraat 103b
3054GC rotterdam
Dit is geen bezoekadres
010-340 0585
KvK 63209829

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Spaansesloffenshop.nl

Gemiddelde beoordeling

9,1

450 beoordelingen

Beoordeling van klanten

94%

3%

3%

2018
Spaansesloffenshop.nl

Dorieke Bolder beoordeelde op 2018-09-17

Webshop was keurig, helaas niet op tijd ontvangen i.v.m. levering op verkeerde adres door medewerker DHL. Die buren waren op vakantie, geen briefje in onze brievenbus. Automatisch antwoord bij vraag om hulp was erg jammer.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Spaansesloffenshop.nl

Ellen Groen beoordeelde op 2018-09-16

Snelle levering, prima kwaliteit

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Spaansesloffenshop.nl

Jose beoordeelde op 2018-09-08

Lekker warm

Spaansesloffenshop.nl

Lidwien Buitenga-Pot beoordeelde op 2018-09-08

Snelle levering, prima

Spaansesloffenshop.nl

Els de Kraker beoordeelde op 2018-09-05

Een snelle en juiste aflevering

Spaansesloffenshop.nl

Ria Fongers beoordeelde op 2018-08-21

Goed product en snel geleverd!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Spaansesloffenshop.nl

Jan Veenstra beoordeelde op 2018-07-15

Alles okay

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Spaansesloffenshop.nl

E.D. Vizee-Klein beoordeelde op 2018-06-30

Snelle levering. Schitterende sloffen mooi van vorm. Perfect

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Spaansesloffenshop.nl

saskia van rees beoordeelde op 2018-06-25

Mooie spullen, veel keus, snelle levering

Spaansesloffenshop.nl

hans beoordeelde op 2018-02-23

Heb een verkeerd bestelnummer ingevoerd

Spaansesloffenshop.nl

hans beoordeelde op 2018-02-23

Bestelling is nog steeds niet geleverd. En de dame aan de telefoon zit er als intermediair. Heeft geen direct contact met sloffenshop. Kan je dus ook niet helpen. Denk dus maar 3 keer na alvorens te bestellen,

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Spaansesloffenshop.nl:
Beste Hans,

Erg jammer dat het niet goed is gegaan met uw bestelling. Wat is het order nummer dan kijk ik het na. Onze receptie is wel degelijk verbonden met de webshop en kan ik alle systemen kijken. Het klantenservice systeem heeft er uitgelegen en daarom zijn vragen/mailtjes onbeantwoord gebleven. Het verloop is dus niet netjes gegaan en is inmiddels verholpen. Je kunt ons altijd bereiken en alle vragen worden gewoon beantwoord en opgelost.
Spaansesloffenshop.nl

Monique beoordeelde op 2018-01-12

Bestelling wordt niet geleverd en er wordt niet gereageerd vanuit de webshop. Het enige wat ik ontvang is een rekening van afterpay terwijl ik niets geleverd heb gekregen.
Slecht bedrijf geen zaken meedoen.


Reactie van Spaansesloffenshop.nl:
Beste,
De reden dat wij het product niet konden leveren was omdat er een voorraad fout was. Wij hebben netjes het aankoopbedrag terug gestort. Vervelend dat het dit keer mis is gegaan.
Spaansesloffenshop.nl

Patricia Weij beoordeelde op 2017-12-17

Ruime keuze op de website. Snelle levering en de sloffen zitten heerlijk, wij hebben zoals het advies een maat groter genomen, dit was bij ons zeker nodig.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Spaansesloffenshop.nl

Lizet de weert beoordeelde op 2017-12-10

Goed ontvangen verders weet ik niet is kerstcadeau

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Spaansesloffenshop.nl

M. van Dam beoordeelde op 2017-12-10

prima weer zoals altijd!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Spaansesloffenshop.nl

Liesbeth Enter beoordeelde op 2017-12-09

Prima levering en prima kwaliteit sloffen.

Spaansesloffenshop.nl

M Deisz beoordeelde op 2017-12-06

verkeerde maat meegestuurd. 41 ipv. 40. Kwam ik dag later achter. Ik pas daar natuurlijk ook wel in. Maar toch vind ik het onzorgvuldig.

Spaansesloffenshop.nl

Veerle Hendriks beoordeelde op 2017-12-06

Spaansesloffenshop.nl

A. Schotten beoordeelde op 2017-12-03

Spaansesloffenshop.nl

Rob Janssen beoordeelde op 2017-12-03


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.