bergse dorpsstraat 103b
010-340 0585
KvK 63209829

9,1

Dorieke Bolder beoordeelde op 2018-09-17

Webshop was keurig, helaas niet op tijd ontvangen i.v.m. levering op verkeerde adres door medewerker DHL. Die buren waren op vakantie, geen briefje in onze brievenbus. Automatisch antwoord bij vraag om hulp was erg jammer.

Ellen Groen beoordeelde op 2018-09-16

Snelle levering, prima kwaliteit

Jose beoordeelde op 2018-09-08

Lekker warm

Lidwien Buitenga-Pot beoordeelde op 2018-09-08

Snelle levering, prima

Els de Kraker beoordeelde op 2018-09-05

Een snelle en juiste aflevering

Ria Fongers beoordeelde op 2018-08-21

Goed product en snel geleverd!

Jan Veenstra beoordeelde op 2018-07-15

Alles okay

E.D. Vizee-Klein beoordeelde op 2018-06-30

Snelle levering. Schitterende sloffen mooi van vorm. Perfect

saskia van rees beoordeelde op 2018-06-25

Mooie spullen, veel keus, snelle levering

hans beoordeelde op 2018-02-23

Heb een verkeerd bestelnummer ingevoerd

hans beoordeelde op 2018-02-23

Bestelling is nog steeds niet geleverd. En de dame aan de telefoon zit er als intermediair. Heeft geen direct contact met sloffenshop. Kan je dus ook niet helpen. Denk dus maar 3 keer na alvorens te bestellen,

Reactie van Spaansesloffenshop.nl:
Beste Hans,

Erg jammer dat het niet goed is gegaan met uw bestelling. Wat is het order nummer dan kijk ik het na. Onze receptie is wel degelijk verbonden met de webshop en kan ik alle systemen kijken. Het klantenservice systeem heeft er uitgelegen en daarom zijn vragen/mailtjes onbeantwoord gebleven. Het verloop is dus niet netjes gegaan en is inmiddels verholpen. Je kunt ons altijd bereiken en alle vragen worden gewoon beantwoord en opgelost.

Monique beoordeelde op 2018-01-12

Bestelling wordt niet geleverd en er wordt niet gereageerd vanuit de webshop. Het enige wat ik ontvang is een rekening van afterpay terwijl ik niets geleverd heb gekregen.
Slecht bedrijf geen zaken meedoen.

Reactie van Spaansesloffenshop.nl:
Beste,
De reden dat wij het product niet konden leveren was omdat er een voorraad fout was. Wij hebben netjes het aankoopbedrag terug gestort. Vervelend dat het dit keer mis is gegaan.

Patricia Weij beoordeelde op 2017-12-17

Ruime keuze op de website. Snelle levering en de sloffen zitten heerlijk, wij hebben zoals het advies een maat groter genomen, dit was bij ons zeker nodig.

Lizet de weert beoordeelde op 2017-12-10

Goed ontvangen verders weet ik niet is kerstcadeau

M. van Dam beoordeelde op 2017-12-10

prima weer zoals altijd!

Liesbeth Enter beoordeelde op 2017-12-09

Prima levering en prima kwaliteit sloffen.

M Deisz beoordeelde op 2017-12-06

verkeerde maat meegestuurd. 41 ipv. 40. Kwam ik dag later achter. Ik pas daar natuurlijk ook wel in. Maar toch vind ik het onzorgvuldig.

Veerle Hendriks beoordeelde op 2017-12-06

A. Schotten beoordeelde op 2017-12-03