Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!
Geverifieerd door WebwinkelKeur
hans beoordeelde op 2018-02-23
Heb een verkeerd bestelnummer ingevoerd
hans beoordeelde op 2018-02-23
Bestelling is nog steeds niet geleverd. En de dame aan de telefoon zit er als intermediair. Heeft geen direct contact met sloffenshop. Kan je dus ook niet helpen. Denk dus maar 3 keer na alvorens te bestellen,
Monique beoordeelde op 2018-01-12
Bestelling wordt niet geleverd en er wordt niet gereageerd vanuit de webshop. Het enige wat ik ontvang is een rekening van afterpay terwijl ik niets geleverd heb gekregen.
Slecht bedrijf geen zaken meedoen.
Patricia Weij beoordeelde op 2017-12-17
Ruime keuze op de website. Snelle levering en de sloffen zitten heerlijk, wij hebben zoals het advies een maat groter genomen, dit was bij ons zeker nodig.
Lizet de weert beoordeelde op 2017-12-10
Goed ontvangen verders weet ik niet is kerstcadeau
M. van Dam beoordeelde op 2017-12-10
prima weer zoals altijd!
Liesbeth Enter beoordeelde op 2017-12-09
Prima levering en prima kwaliteit sloffen.
M Deisz beoordeelde op 2017-12-06
verkeerde maat meegestuurd. 41 ipv. 40. Kwam ik dag later achter. Ik pas daar natuurlijk ook wel in. Maar toch vind ik het onzorgvuldig.
Hetty De jong beoordeelde op 2017-12-02
Geen vragen maar de bestelling was op tijd binnen en de Spaanse sloffen pasten.
Kim Hoijtink beoordeelde op 2017-12-02
Gekozen voor deze website ivm de snelle levering. Voor 15 besteld = volgende dag in huis. Op di ca12 uur besteld en woe 21.30 pas aangemeld bij dhl door problemen bij dhl (buitenmacht webwinkel) pas zaterdag de sloffen gehad! Sloffen zijn wel echt van top kwaliteit!
Astrid Lebbing-Kieven beoordeelde op 2017-12-02
Ik had bruine sloffen besteld, maar kreeg groene. Ze waren voor mijn zoon. Gelukkig vond hij het niet erg dat ze groen waren. Ze zitten heel lekker. De prijs is ook niet gek, dus we hebben ze gehouden.
J Dijk beoordeelde op 2017-12-02
Dinsdags om 9 uur besteld, belofte was voor 15:00 bestellen is de volgende dag in huis. Een bevestiging van de bestelling kwam via mail maar de levering en track and trace code bleven uit. Na twee dagen een bericht gestuurd via Facebook, volgens de site wordt daar snel op gereageerd. Weer geen bericht. Vrijdags een appje gestuurd, daar kwam wel reactie op. De maat was niet voorradig en daardoor was de complete bestelling niet doorgekomen in het systeem. M’n geld was wel afgeschreven. Uiteindelijk het geld teruggekregen.
A.M. Reuser beoordeelde op 2017-12-02
Produkt en levering correct.
Een tevreden klant !
Ellen V.d.Hoeven beoordeelde op 2017-12-02
Prima sloffen, Goede levering.
Spermon beoordeelde op 2017-12-01
Tevreden, duidelijke verwachting aankomstdatum en dat klopte. Kortom zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen
I. van der Putten beoordeelde op 2017-12-01
Alles is prima verlopen..
Verona Otten beoordeelde op 2017-11-30
Prettige website, snelle levering, simpel maar goed verpakt en super fijne sloffen! Heel tevreden dus!
Sandra beoordeelde op 2017-11-30
Bestellen en betalen ging vlot. Levering duurde te lang.
Donna van der Ende beoordeelde op 2017-11-30
Heel tevreden, de bezorging duurde wat lang (vermoedelijk in verband met de feestdagen?)
Bregje Sonnen beoordeelde op 2017-11-28
eik had een bestelling gedaan en hoorde vervolgens niets. Toen heb ik geappt naar de klantenservice en er werd meteen gereageerd binnen een uur.
Toen bleek dat mijn bestelling als 'niet betaald" stond, terwijl ik dat wel had gedaan. De sloffen zijn toen alsnog gestuurd, maar dat betekende wel bijna een week later dan verwacht.
Gecontroleerd door ons
Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.
Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen
Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.
Beoordeeld door u
WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.
Mystery shopper controles
Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.
Onafhankelijk en non-profit
Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.
Word dan lid van WebwinkelKeur.
Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.