bergse dorpsstraat 103b

Alles okay

E.D. Vizee-Klein beoordeelde op 2018-06-30

Snelle levering. Schitterende sloffen mooi van vorm. Perfect

saskia van rees beoordeelde op 2018-06-25

Mooie spullen, veel keus, snelle levering

hans beoordeelde op 2018-02-23

Heb een verkeerd bestelnummer ingevoerd

hans beoordeelde op 2018-02-23

Bestelling is nog steeds niet geleverd. En de dame aan de telefoon zit er als intermediair. Heeft geen direct contact met sloffenshop. Kan je dus ook niet helpen. Denk dus maar 3 keer na alvorens te bestellen,

Reactie van Spaansesloffenshop.nl:
Beste Hans,

Erg jammer dat het niet goed is gegaan met uw bestelling. Wat is het order nummer dan kijk ik het na. Onze receptie is wel degelijk verbonden met de webshop en kan ik alle systemen kijken. Het klantenservice systeem heeft er uitgelegen en daarom zijn vragen/mailtjes onbeantwoord gebleven. Het verloop is dus niet netjes gegaan en is inmiddels verholpen. Je kunt ons altijd bereiken en alle vragen worden gewoon beantwoord en opgelost.

Monique beoordeelde op 2018-01-12

Bestelling wordt niet geleverd en er wordt niet gereageerd vanuit de webshop. Het enige wat ik ontvang is een rekening van afterpay terwijl ik niets geleverd heb gekregen.
Slecht bedrijf geen zaken meedoen.

Reactie van Spaansesloffenshop.nl:
Beste,
De reden dat wij het product niet konden leveren was omdat er een voorraad fout was. Wij hebben netjes het aankoopbedrag terug gestort. Vervelend dat het dit keer mis is gegaan.

Patricia Weij beoordeelde op 2017-12-17

Ruime keuze op de website. Snelle levering en de sloffen zitten heerlijk, wij hebben zoals het advies een maat groter genomen, dit was bij ons zeker nodig.

Lizet de weert beoordeelde op 2017-12-10

Goed ontvangen verders weet ik niet is kerstcadeau

M. van Dam beoordeelde op 2017-12-10

prima weer zoals altijd!

Liesbeth Enter beoordeelde op 2017-12-09

Prima levering en prima kwaliteit sloffen.

M Deisz beoordeelde op 2017-12-06

verkeerde maat meegestuurd. 41 ipv. 40. Kwam ik dag later achter. Ik pas daar natuurlijk ook wel in. Maar toch vind ik het onzorgvuldig.

Veerle Hendriks beoordeelde op 2017-12-06

A. Schotten beoordeelde op 2017-12-03

Rob Janssen beoordeelde op 2017-12-03

Hetty De jong beoordeelde op 2017-12-02

Geen vragen maar de bestelling was op tijd binnen en de Spaanse sloffen pasten.

Kim Hoijtink beoordeelde op 2017-12-02

Gekozen voor deze website ivm de snelle levering. Voor 15 besteld = volgende dag in huis. Op di ca12 uur besteld en woe 21.30 pas aangemeld bij dhl door problemen bij dhl (buitenmacht webwinkel) pas zaterdag de sloffen gehad! Sloffen zijn wel echt van top kwaliteit!

H Van Gelder beoordeelde op 2017-12-02

Astrid Lebbing-Kieven beoordeelde op 2017-12-02

Ik had bruine sloffen besteld, maar kreeg groene. Ze waren voor mijn zoon. Gelukkig vond hij het niet erg dat ze groen waren. Ze zitten heel lekker. De prijs is ook niet gek, dus we hebben ze gehouden.

J Dijk beoordeelde op 2017-12-02

Dinsdags om 9 uur besteld, belofte was voor 15:00 bestellen is de volgende dag in huis. Een bevestiging van de bestelling kwam via mail maar de levering en track and trace code bleven uit. Na twee dagen een bericht gestuurd via Facebook, volgens de site wordt daar snel op gereageerd. Weer geen bericht. Vrijdags een appje gestuurd, daar kwam wel reactie op. De maat was niet voorradig en daardoor was de complete bestelling niet doorgekomen in het systeem. M’n geld was wel afgeschreven. Uiteindelijk het geld teruggekregen.

Dammis van der Spoel beoordeelde op 2017-12-02