Kapelweg 35
6415 RJ Heerlen

Monica Visser beoordeelde op 2019-09-05

Nadat ik telefonisch contact heb opgenomen om iets over de prijzen te vragen ben ik daarna na met verdere vragen via whattsapp zeer onbeschoft behandeld door dezelfde medewerker,hierbij heb ik dus besloten hier niet meer te bestellen. Jammer, want ik was over het vlees zeer tevreden en ook met eerdere e-mails zeer tevreden behandeld. Helaas zijn de medewerkers blijkbaar niet allemaal even vriendelijk.

Reactie van SpeciMal.nl:
Beste Monica Visser (of moet ik zeggen Michelle Moerland?)

U bent geen klant van ons noch heeft u ooit iets bij ons besteld.
Jammer dat u onder een valse naam een nog valsere review plaatst van een situatie die zich nimmer heeft voorgedaan.

Aan een ieder die dit leest zou ik zeggen; bekijk onze andere beoordelingen even en trek zelf uw conclusie over onze service en klant vriendelijkheid.

Ronnie strijker beoordeelde op 2019-09-02

Zeer tevreden

Susette beoordeelde op 2019-08-21

Perfecte service en contact! Hartelijk dank voor het meedenken! De benches hebben een goede plek gekregen en zijn van top kwaliteit

Justyna beoordeelde op 2019-07-15

Ik bestel het eten voor mijn hond al sinds paar manden bij Specimal en alles ik altijd naar wens geweest.

Ramonda beoordeelde op 2019-07-11

Heel tevreden. Snelle levering, keurig verpakt. Omschrijving past bij het product. Top product.

Maroucha beoordeelde op 2019-07-11

Erg tevreden! Snelle levering, goede kwaliteit producten, poezen zijn blij!

Marja beoordeelde op 2019-06-15

Altijd snelle levering, goed product, had voorheen Carnibest, maar dit in onbetaalbaar geworden (mijn mening). Roos doet het uitstekend op deze voeding, al heb ik wel moeten zoeken naar het juiste product, maar met behulp van degene waar ik het afhaal, prima gelukt. Verstand van voeding is top!

Willemijn beoordeelde op 2019-06-08

Altijd op tijd geleverd, en het vlees is uitstekend....honden zien er goed uit...

Metha beoordeelde op 2019-06-06

Snel geleverd, goede kwaliteit, netjes verpakt. Raad het zeker aan.

F.Serin beoordeelde op 2019-06-03

Specimal is betrouwbaar en bezorgen op tijd.

Niek beoordeelde op 2019-06-03

Goede brokken die de hond graag eet. Nu een andere soort genomen en hij is nog steeds een happy puppy.
Het was weer een flinke lading, 30 KG, en dan is het fijn als het thuis afgeleverd wordt.

Natasja van Zandwijk beoordeelde op 2019-06-03

Tevreden .... zaterdag voor 22.00 uur besteld dan heb je het ook vrijdags even een weetje maar werkt goed.

Petra beoordeelde op 2019-06-03

Prima. Snel, op de hoogte gehouden en netjes afgeleverd.

Eva beoordeelde op 2019-06-03

Snel het hondenvoer binnengekregen. Het zijn goede brokken, de hond eet ze graag weg !

Marion beoordeelde op 2019-06-03

Uitstekende en constante kwaliteit vlees. Ook veel keuze in verschillende samenstellingen. Honden vinden het heerlijk, al is de pens hun favoriet. Levering is goed voor elkaar: op de dozen staat wat er in zit, levering is altijd volledig en de bezorgers zijn aardig en klantvriendelijk. Prima geregeld en dik tevreden!

Willemijn beoordeelde op 2019-04-18

Ondanks een dag te iaat besteld, toch geleverd...zeer blij mee...tuurlijk kan ik een week naar de dierenwinkel gaan, maar het vlees van specimal, is uitmuntend...en wil niet snel wat anders geven, reuze bedankt.

Marc Weyts beoordeelde op 2019-02-16

dat wij zeer tevreden zijn van, enerzijds het gekochte product en anderzijds de service/snelle levering !

Willemijn beoordeelde op 2019-02-14

Heel goed vlees, altijd goede ontlasting en het wordt hier graag gegeten, vanavond voor het eerst struisvogel heel benieuwd.

E. Morrison beoordeelde op 2018-12-20

Mooie prijzen en goede levertijden.

Mandy Jaspers beoordeelde op 2018-10-24

Vorige week heb ik een loungebank voor mijn hond gekocht en hij is supersnel geleverd! Top! In zijn vorige mand ging hij pas na een aantal dagen in liggen, maar hier ligt hij al meteen in en heeft het super naar zijn zin. Hij ziet er mooi uit en de prijs is ook goed.