Kapelweg 35
6415 RJ Heerlen

Marc Weyts beoordeelde op 2019-02-16

dat wij zeer tevreden zijn van, enerzijds het gekochte product en anderzijds de service/snelle levering !

Willemijn beoordeelde op 2019-02-14

Heel goed vlees, altijd goede ontlasting en het wordt hier graag gegeten, vanavond voor het eerst struisvogel heel benieuwd.

E. Morrison beoordeelde op 2018-12-20

Mooie prijzen en goede levertijden.

Mandy Jaspers beoordeelde op 2018-10-24

Vorige week heb ik een loungebank voor mijn hond gekocht en hij is supersnel geleverd! Top! In zijn vorige mand ging hij pas na een aantal dagen in liggen, maar hier ligt hij al meteen in en heeft het super naar zijn zin. Hij ziet er mooi uit en de prijs is ook goed.

natascha beoordeelde op 2018-08-21

zeer tevreden over het vlees kwaliteit en de bezorging.
onze honden eten het heel graag.

Elodie Van Eeghem beoordeelde op 2018-06-13

Wij hebben een Cavalier met heel veel allergieën en een Engelse Bulldog wat op zich ook al moeilijk is voor het juiste eten. Is nu de derde keer dat ik bestel en zijn er heel tevreden over. Vacht glanst en stoelgang is ok.

Jeannette Janssen beoordeelde op 2018-06-06

Voor de 2e keer vlees besteld en ben erg tevreden. De honden doen het er heel goed op.Ook een compliment voor de bezorging.Keurig op tijd.

Dolmans beoordeelde op 2018-05-07

Heel goed

Jeroen Mensink beoordeelde op 2018-05-06

Heerlijk vers vlees voor mijn poes... ze vond het overheerlijk.. het is echt een aanrader.
Ze was weer tevreden en dankbaar...

Ferdy beoordeelde op 2018-05-05

Prima service en goede kwaliteit vlees

Sonja van Dongen beoordeelde op 2018-04-24

Onze hond vond het verse vlees heerlijk was echt een verwennerij voor hem
Dus een echte aanrader

sandra van bakel beoordeelde op 2018-04-20

wij zijn zeer tevreden over het vers vlees onze bordercollies zijn er gek op en hebben een gezonde darmflora en hun vacht glanst er mooi van..de service is ook erg goed krijg altijd goed advies als ik vragen hen

murielle vande walle beoordeelde op 2018-04-17

Heb 2 cane corso's, waarvan de (drachtige) teef snel allergische huidreacties heeft en de reu heel gevoelige darmen. Op de koudgeperste brokken van Specimal doen ze het beiden uitstekend. Al eend/aardappel, lam/rijst en high energy geprobeerd... Alledrie super! Smaakvol voor de honden en aangenaam voor de baasjes... (Harde drollen, altijd leuker bij het oprapen šŸ¤£)
Binnenkort proberen we ook de puppybrok...de kleine wondertjes worden binnen +/-3 weken verwacht...

Wat voor mij ook heeeel belangrijk is is de klantvriendelijkheid van een bedrijf! Dankzij Rohan zeker 5* waard!!! Snelle en correcte verwerking van de bestelling!!! Dank je!

murielle vande walle beoordeelde op 2018-04-17

Snelle verwerking van de bestelling. Koerierdienst heeft dat volledig teniet gedaan, maar dankzij Rohan toch nog beleverd geweest! Bedankt!

Carmen Wijker beoordeelde op 2018-04-14

Ben zeer tevreden over het kvv vlees van Specimal en het allerbelangrijkste Daddy onze Amstaff vind het overheerlijk en geniet er echt van

Wendy Ilmer beoordeelde op 2018-04-14

We zijn er tevreden over, ze vind het heerlijk!

Kylene Muntslag beoordeelde op 2018-04-13

Heel erg tevreden, snelle levering. Juiste hoeveelheid verpakt, zijn er erg blij mee en gaan zeker vaker bestellen. Hond vind het heerlijk, echt een aanrader!

Remy couweleers beoordeelde op 2018-04-12

Zeer tevreden mijn hond is er gek op goed gebalanceerd en wordt goed verwerkt in de darmflora

Heuvel beoordeelde op 2018-04-10

Heel tevreden!

Jolanda Konings beoordeelde op 2018-04-09

ze hebben heerlijk gesmuld van de maaltijd worst