Apolloweg 2 E
8239DA Lelystad
0320258870

Minas Betsis beoordeelde op 2018-06-15

the delivery was a few days late but the price was great and the product arrived undamaged and on time.

Joshua beoordeelde op 2018-06-11

De bestelling is zorgzaam verpakt met een snelle levering.
Het Pentagon Body Shock T-shirt is echt een prachtig shirt!
Na deze aankoop wil ik wel meerdere aan gaan schaffen in de verkrijgbare kleuren.
Dit product is een echte aanrader! Neem wel 1 maat groter dan u gewend bent.

Samantha Vogelaar beoordeelde op 2018-05-29

November een suunto besteld voor mijn man zijn werk voor kerst, kon via de computer niet verbinden! Contact opgenomen en horloge opgestuurd, duurde 6 weken en zelf een aantal keer bellen voordat er bekent was wat er aan de hand was. Uiteindelijk terug koppeling bleek niets mis, onderhand zaten wij al in januari !!’ Thuis weer geprobeerd en nog steeds niet werkzaam! Tot maart heen en weer gebeld met de mededeling dat wij terug gebeld zouden worden en/of het horloge wederom opgehaald zou worden. Na weken afwachten en zelf nogmaals weer even bellen kwam de conclusie dat het horloge op een oude Windows systeem ( wat niet vermeld stond) werkt en aangezien het een paar dagen gedragen is en de termijn vertreken is er niets meer gedaan kon worden!!! Echt heel slecht!! Was de eerste keer en gelijk de laatste keer dat er hier iets besteld is!

Berry Wonnink beoordeelde op 2018-05-17

Perfecte snelle afhandeling šŸ‘šŸ¼

Frans Doorakkers beoordeelde op 2018-04-13

Goede communicatie en snelle levering.

sebastiaan Reedijk beoordeelde op 2018-04-12

netjes geleverd , duurde iets langer dan gewend maar de drukker was iets drukker dus begrijpelijk :)

Rob van der Gaag beoordeelde op 2018-04-05

Goede service en goed verpakt. Verzending kwam laat maar kwam door staking TNT.
En de kleding van uitstekende kwaliteit.

Sander Hemmes beoordeelde op 2018-03-31

Snelle en goede levering. Top product.

Mitchell Stijns beoordeelde op 2018-03-22

Slecht....bestelling gedaan en bij ontvangst blijkt er 1 tshirt niet bij te zitten, klantenservice gebeld met de mededeling dit in orde te maken..nu 6 dagen later nog steeds niets vernomen.

Juul Cox beoordeelde op 2018-03-22

vlotte service

Jack Taal beoordeelde op 2018-03-06

Site is erg duidelijk en een snelle levering met track & trace super.

Mario Vandenbossche beoordeelde op 2018-03-04

Om 15h00 besteld, daags nadien mogen ontvangen. Zeer tevreden van mijn Pentagon tactical jacket, mooie kwaliteit. Een aanrader

C Looi beoordeelde op 2018-03-01

Prima communicatie en snelle verzending

Lex Horst beoordeelde op 2018-02-08

Ik heb me vergist, een maatje te klein gekocht en er zit geen wintervoering in deze jas. Ik belde u en ik zou teruggebeld worden, dat is helaas niet gelukt. (06 412 44 084)
Als ik vandaag niet gebeld word, zal ik het nogmaals proberen.

Reactie van Special Gear | Outdoor & More:
Beste Lex, zoals zojuist telefonisch besproken, gaarne de retour aanmaken onder uw eigen inlog en daarbij de gewenste actie vermelden dan maken wij na ontvangst van het retour, dit voor u in orde. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geĆÆnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Special-Gear

Steve Van Melle beoordeelde op 2018-01-26

Snelle en correcte levering.
Kwaliteitsproduct.

Rayan Ganga beoordeelde op 2018-01-23

Zeer snelle service! Goed contact en en duidelijke terugkoppeling.
Klein minpuntje...je retourzendingen zijn op eigen kosten.

Harrie Merks beoordeelde op 2018-01-21

Snelle levering en mooie kwaliteit zeer tevreden

Claudia Korssen beoordeelde op 2018-01-20

Voordelig en een hele snelle levering.

Bas De Haas beoordeelde op 2018-01-18

Heel tevreden, de levering liet even opzich wachten, maar na een mailtje. Kreeg ik heel snel antwoord en was alles duidelijk. Top!

Antti Hänninen beoordeelde op 2018-01-08

Goede broek, ik er al langer ervaring mee. Daarom bestel ik ook weer. Ik gebruik ze echt elke dag, met name voor lange wandelingen met mijn hond. De oude broeken doe ik wegwanneer de ritsen kapot gaan (erg moeilijk te vervangen, met name de zakken), of wanneer de stof te dun wordt en scheurt. maar voordat dat gebeurt heb ik er jaren plezier van.