Apolloweg 2 E
0320258870

patrick m beoordeelde op 2018-09-29

Vlotte, snelle service

Ronald Kloosterziel beoordeelde op 2018-09-24

Zeer snelle levering en service
Ik ben uiterst tevreden!

Peter Bliekendaal beoordeelde op 2018-08-31

Prima winkel , goed contact en vlotte levering.

john van dijk beoordeelde op 2018-07-08

levering snel.
product helemaal geweldig.

Alessandro Sibilia beoordeelde op 2018-07-07

Product werd pas na 3 dagen verzonden. Hou er rekening mee dat het wel even kan duren hier.

Jordi Manuhutu beoordeelde op 2018-07-02

Mail ontvangst/betalings bevestiging kreeg ik snel en had optijd track&tracé. Bestelling snel geleverd.

joost beoordeelde op 2018-07-02

duidelijk, snel, geen gedoe.

topper.

bart van der hoorn beoordeelde op 2018-06-23

Overzichtelijke website, wat wel en niet op voorraad, snelle afhandeling en levering. Zo als t hoort!

kenneth leeuwis beoordeelde op 2018-06-21

mooie producten snel geleverd

Ruud van der Haring beoordeelde op 2018-06-21

Uitstekende service en kosten noch moeite gespaard om spullen bijtijds in het magazijn te hebben, ondanks dat de afspraak erg laat werd gemaakt.

Minas Betsis beoordeelde op 2018-06-15

the delivery was a few days late but the price was great and the product arrived undamaged and on time.

Joshua beoordeelde op 2018-06-11

De bestelling is zorgzaam verpakt met een snelle levering.
Het Pentagon Body Shock T-shirt is echt een prachtig shirt!
Na deze aankoop wil ik wel meerdere aan gaan schaffen in de verkrijgbare kleuren.
Dit product is een echte aanrader! Neem wel 1 maat groter dan u gewend bent.

Samantha Vogelaar beoordeelde op 2018-05-29

November een suunto besteld voor mijn man zijn werk voor kerst, kon via de computer niet verbinden! Contact opgenomen en horloge opgestuurd, duurde 6 weken en zelf een aantal keer bellen voordat er bekent was wat er aan de hand was. Uiteindelijk terug koppeling bleek niets mis, onderhand zaten wij al in januari !!’ Thuis weer geprobeerd en nog steeds niet werkzaam! Tot maart heen en weer gebeld met de mededeling dat wij terug gebeld zouden worden en/of het horloge wederom opgehaald zou worden. Na weken afwachten en zelf nogmaals weer even bellen kwam de conclusie dat het horloge op een oude Windows systeem ( wat niet vermeld stond) werkt en aangezien het een paar dagen gedragen is en de termijn vertreken is er niets meer gedaan kon worden!!! Echt heel slecht!! Was de eerste keer en gelijk de laatste keer dat er hier iets besteld is!

Berry Wonnink beoordeelde op 2018-05-17

Perfecte snelle afhandeling 👍🏼

Frans Doorakkers beoordeelde op 2018-04-13

Goede communicatie en snelle levering.

sebastiaan Reedijk beoordeelde op 2018-04-12

netjes geleverd , duurde iets langer dan gewend maar de drukker was iets drukker dus begrijpelijk :)

Rob van der Gaag beoordeelde op 2018-04-05

Goede service en goed verpakt. Verzending kwam laat maar kwam door staking TNT.
En de kleding van uitstekende kwaliteit.

Sander Hemmes beoordeelde op 2018-03-31

Snelle en goede levering. Top product.

Mitchell Stijns beoordeelde op 2018-03-22

Slecht....bestelling gedaan en bij ontvangst blijkt er 1 tshirt niet bij te zitten, klantenservice gebeld met de mededeling dit in orde te maken..nu 6 dagen later nog steeds niets vernomen.

Juul Cox beoordeelde op 2018-03-22

vlotte service