De Bolten 11
9202NJ Drachten

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 10,0

Jolanda de velde harsenhorst beoordeelde op 2018-06-07

Met twee dagen was het in huis. Netjes verpakt. Kleur was perfect zoals beschreven

Bram van der Leij beoordeelde op 2018-05-31

mooi product. prima webshop ervaring.

Alida Visscher beoordeelde op 2018-05-21

Prima allemaal, ook goed advies over de kleur

Marianne Simons beoordeelde op 2018-05-15

Precies zoals ik het bedacht had!

H. Buwalda beoordeelde op 2018-05-11

Snelle levering, tevreden over product.

K Slingerland beoordeelde op 2018-05-10

Bestelling geplaatst; 4 sets plankendragers! Mooie van dit bedrijf is de 24-uurs lever mogelijkheid. Maandag besteld, dinsdag niets in huis. Woensdag gebeld, zij uitgezocht dat er iets mis was gegaan bij TNT. Maar ipv "jammer voor u" is een medewerker in zijn auto gesprongen en vanuit het Noorden EVEN naar Barneveld gereden om de zending alsnog op tijd te kunnen leveren!!!!
Dat is service die je bijna niet meer tegenkomt. Chappeau Spectaculeer. AANRADER dus!

Z beoordeelde op 2018-05-08

Over het algemeen super tevreden.

A.C.Ruth Lauppe- de Boer beoordeelde op 2018-05-02

Mooi materiaal, bedankt.

K.C Klearkofer beoordeelde op 2018-04-28

Zeer tevreden,snel geleverd.
Goede kwaliteit.

Anne Verschuren beoordeelde op 2018-04-10

Erg tevreden met het artikel en de levering! Plank dragers zijn gemaakt van een mooie kwaliteit leer en had deze al erg snel in huis. Er ontbrak iets in mijn bestelling en dit werd ook erg netjes en klantvriendelijk opgelost!