Marinus Spronklaan 49 a
4205CG Gorinchem
0 183-513995

Andre beoordeelde op 2019-05-19

Snelle service, product doet wat het moet doen. Ben benieuwd hoelang de verwarming mee gaat.

Roel Gebhardt beoordeelde op 2019-05-14

Duidelijke site met veel keuze. Snelle levering en prijs goed 👍🏾🍀

Gerald beoordeelde op 2019-05-07

Heel tevreden.

Sjoerd Bossers beoordeelde op 2019-05-05

Niet aan te merken

Chris Wetemans beoordeelde op 2019-04-14

zeer snelle levering

Wytse Hajonides beoordeelde op 2019-04-13

Ruime keuze en snel gelevetd.

Chantal Mas beoordeelde op 2019-03-31

Snelle levering!

Jo Sanders beoordeelde op 2019-03-24

Besteld, en 2 dagen later in huis, makkelijke montage op de spiegel, goede beschrijving mee geleverd, hoe je deze moet plakken, goede spiegelverwarming snel op temperatuur,Ik ben heel tevreden,

B Tromp beoordeelde op 2019-03-16

Vlotte behandeling

Stefan de Koning beoordeelde op 2019-03-11

prima

Stefan de Koning beoordeelde op 2019-03-11

prima

Johan Demes beoordeelde op 2019-02-17

Snelle levering zoals beloofd. Artikel nog niet gebruikt dus kan de kwaliteit ervan nog niet beoordelen.

Marcel van der Wal beoordeelde op 2019-02-13

Snelle en correcte levering

Jos beoordeelde op 2019-02-13

Verkopen vele vormen en maten, je vind altijd wat je nodig hebt. erg tevreden, nooit meer een beslagen spiegel.

George Hooijer beoordeelde op 2019-02-13

Ruime keuze, snelle levering. Wat wil je nog meer?

Gerrit Sieverink beoordeelde op 2019-02-02

Alles ging goed, een 10 dus.

Mohamed Muhidin beoordeelde op 2019-01-26

Uitstekend

W. Dijkman beoordeelde op 2019-01-21

Snelle levering, volgende dag in huis. De spiegelverwarming werkt uitstekend. Zoals ook al op de site wordt aangegeven is het wel verstandig de spiegelverwarming iets kleiner te bestellen dan de spiegel zelf zodat je nog ruimte hebt om de spiegel ergens op te kitten. Tevens is het dan verstandig de spiegelverwarming wel netjes in het midden te plaatsten, wanneer de buitenste rand dan beslaat dan is de rand overal gelijk.

Harm van Hoorn beoordeelde op 2019-01-20

Ellen van der Vossen beoordeelde op 2019-01-20

Door een computetstoring kon de verwarming niet direct eorden verzonden. Na mailcontact bleek dit. Toch snel het product ontvangen. Verwarming werkt perfect. Beter en groter dan die op onze hele dure spiegel zat.