Nieuwmarkt 15
0515 700 287 / 06 125 19 199
KvK 62093886

Bol.com 54 9,0

Bart Verdonck beoordeelde op 2019-01-19

Heel vlotte communicatie en correct. De verzending is heel vlot en de bol zit mooi verpakt. Deze is trouwens heel helder zonder bubbels of krassen. Top materiaal. Het voetje past mooi en volledig transparant. Ik had lang zitten zoeken op internet voor een bol maar dit blijkt totaal overbodig geweest te zijn, gewoon hier bestellen! Deze winkel geeft u top service en met hoogwaardige product.
Deze 10cm bol is uitstekend voor fotografie. Geeft mooi scherp beeld en geen reflecties.

Margot beoordeelde op 2019-01-19

Snelle en goede levering.

Isa beoordeelde op 2019-01-04

Fijn dat mijn bestelling, ondanks de drukte, de volgende dag nog kwam. Jammer dat ik niet even naar Drachten kon fietsen om het op te halen. Nu mis ik het persoonlijke contact! Groet, Isa

Irma beoordeelde op 2019-01-04

prachtige rustgevende muziek

Karin verwijs beoordeelde op 2019-01-04

Lenie brandwijk beoordeelde op 2018-12-07

Gewoon , allemaal netjes gegaan .zoals t hoort .

Lida beoordeelde op 2018-11-21

Snelle levering, lief kadootje. Alles met zorg. Net even dat ietsje meer.

Gerda uit BELGIE beoordeelde op 2018-11-21

Heel tevreden, zeer snelle verzending, ga zeker nog bestellen bij deze goede webshop.......inspiratie genoeg .!!

Rob beoordeelde op 2018-11-21

De bestelling is snel en goed verpakt verzonden. Fijn contact met de winkel.

Linda beoordeelde op 2018-11-21

Zeer goed geholpen met mijn vragen. En zo de juiste best passende keus kunnen maken. En nog scherp geprijsd ook.

Zeker tot een volgende keer!

Fredie Schenk beoordeelde op 2018-11-21

Mooie gave producten netjes verpakt.
Voldeed aan mijn verwachting

Tetsje Hoekstra beoordeelde op 2018-11-21

Snelle levering met ook nog 2 ontzettend leuke cadeautjes erbij!

M regelink beoordeelde op 2018-10-29

Prima afgehandeld

Jeanne beoordeelde op 2018-10-29

Erg tevreden. Bestelling geplaatst, en binnen enkele dagen in huis.

C beoordeelde op 2018-10-09

Mooie producten, kwamen goed verpakt aan, ik ben er erg blij mee. De levertijd was iets langer dan vermeld, maar daar werd ik snel over geïnformeerd en dat was voor mij ook geen probleem.

Joke Theissling beoordeelde op 2018-10-09

heel tevreden, besteld en een paar dagen later in huis, netjes verpakt

Ciska beoordeelde op 2018-10-08

Duidelijke wesite, snelle levering. Erg blij met de auraspray, orakel kaarten en mijn nieuwe maan kalender. 💟

Jan Dorland beoordeelde op 2018-10-08

Product werd in goede staat en goed verpakt afgeleverd!
Levertijd was wat lang: maandag besteld en zaterdag geleverd.

Reactie van Spirituele Winkel Inspiratie:
Geachte Jan Dorland,

Dank u wel voor uw beoordeling, het had sneller gekund, ik was echter door de witte snoeren heen en wilde alles in één keer versturen,

Martin

Karin van Breda beoordeelde op 2018-10-07

Zeer snelle levering. Persoonlijke en correcte afwikkeling bij eventuele schade van de bestelling en wederom snelle nalevering. Absoluur vertrouwd gevoel vwb bestelling en betaling.

Reactie van Spirituele Winkel Inspiratie:
Dank u wel, graag gedaan.
Martin

Frans Verhoeven beoordeelde op 2018-09-15