Nieuwmarkt 15
0515 700 287 / 06 125 19 199
KvK 62093886

Bol.com 56 9,0

Julia beoordeelde op 2019-03-23

Uitstekende kwaliteit en deskundig advies. Altijd heel tevreden met de kristallen.

Anja beoordeelde op 2019-03-06

Heel tevreden. Alles netjes verpakt, en heel snel geleverd. Ook op de website een duidelijke uitleg over de te bestellen artikelen. Ik kom zeker terug.

mouhaslechten@belgaom.net beoordeelde op 2019-02-19

Mooie kristal. Mag uw producten nog uitbreiden.

Beatrijs beoordeelde op 2019-02-17

snelle levering- goed verpakt tegen breuken - echt alles tiptop in orde!

Wytske beoordeelde op 2019-02-15

Top. Snel geleverd

Jan Walschots beoordeelde op 2019-02-15

Wat beloofd was, werd 100 % waargemaakt. Goede begeleiding, informatie en productkwaliteit.

Nico Kleijn beoordeelde op 2019-02-15

Goede communicatie indien een artikel wat later wordt geleverd. Website geeft duidelijke informatie en bestellen goed geregeld.

Ramsingh beoordeelde op 2019-02-15

Vlotte levering, klant gericht, goed product, kwalitatief uitstekend en niet te duur.

Nele cools beoordeelde op 2019-02-15

Niettegenstaande ik eerst verkeerde product ontvangen had ben in persoonlijk opgebeld met excuses en rechtzetting . Binnen enkele dagen opgelost en kreeg ik extra cadeautje (cd) ter compensatie . Super service !!

Bart Verdonck beoordeelde op 2019-01-19

Heel vlotte communicatie en correct. De verzending is heel vlot en de bol zit mooi verpakt. Deze is trouwens heel helder zonder bubbels of krassen. Top materiaal. Het voetje past mooi en volledig transparant. Ik had lang zitten zoeken op internet voor een bol maar dit blijkt totaal overbodig geweest te zijn, gewoon hier bestellen! Deze winkel geeft u top service en met hoogwaardige product.
Deze 10cm bol is uitstekend voor fotografie. Geeft mooi scherp beeld en geen reflecties.

Margot beoordeelde op 2019-01-19

Snelle en goede levering.

Isa beoordeelde op 2019-01-04

Fijn dat mijn bestelling, ondanks de drukte, de volgende dag nog kwam. Jammer dat ik niet even naar Drachten kon fietsen om het op te halen. Nu mis ik het persoonlijke contact! Groet, Isa

Irma beoordeelde op 2019-01-04

prachtige rustgevende muziek

Karin verwijs beoordeelde op 2019-01-04

Lenie brandwijk beoordeelde op 2018-12-07

Gewoon , allemaal netjes gegaan .zoals t hoort .

Lida beoordeelde op 2018-11-21

Snelle levering, lief kadootje. Alles met zorg. Net even dat ietsje meer.

Gerda uit BELGIE beoordeelde op 2018-11-21

Heel tevreden, zeer snelle verzending, ga zeker nog bestellen bij deze goede webshop.......inspiratie genoeg .!!

Rob beoordeelde op 2018-11-21

De bestelling is snel en goed verpakt verzonden. Fijn contact met de winkel.

Linda beoordeelde op 2018-11-21

Zeer goed geholpen met mijn vragen. En zo de juiste best passende keus kunnen maken. En nog scherp geprijsd ook.

Zeker tot een volgende keer!

Fredie Schenk beoordeelde op 2018-11-21

Mooie gave producten netjes verpakt.
Voldeed aan mijn verwachting