Pijpenstraat 3A
7511GM Enschede

scherjon scherjon beoordeelde op 2019-05-24

Super service. Snelle levering.

Monique Langeveld beoordeelde op 2019-05-21

Heel tevreden, snelle levering, producten voldoen aan de verwachting.

Janna Blom beoordeelde op 2019-05-21

Heel tevreden!

Annelies Martijn beoordeelde op 2019-05-14

Snel geleverd en top service!

Manoah Beltman beoordeelde op 2019-05-05

Ik had pionnen besteld 10st en er kwamen er 9 binnen dus moest er daarna nog 1 los geleverd worden.

Beste Manoah,

Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend te lezen dat er iets met je bestelling is misgegaan. Helaas kan het incidenteel voorkomen dat een verpakkingseenheid niet de juiste inhoud heeft doordat er bij het inpakken op de fabriek iets fout gaat. Erg vervelend en hoewel wij iedere order erg goed controleren voordat we die versturen, kunnen ook wij een keer iets over het hoofd zien. Ik heb je bestelling er op na gekeken en gezien dat je hier met onze klantenservice al contact over hebt gehad en dat zij binnen 24 uur je klacht hebben opgelost door je de ontbrekende kegel na te sturen. Een uitstekende vijf sterren dienstverlening van onze klantenservice lijkt me.

Indien we je verder nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen we dat graag.

Met sportieve groet,
Team Sport4clubs
Joris

Hadassah Met beoordeelde op 2019-05-03

Snelle levering!

Marcel beoordeelde op 2019-04-28

Perfecte service

Hans Berkenbosch beoordeelde op 2019-04-27

Heel klantvriendelijk en goede service.

van der Veen beoordeelde op 2019-04-25

tevreden

Harold Van den Meijdenberg beoordeelde op 2019-04-19

Fijne webshop. Bestelling kwam wat later maar werd ik direct over ingelicht. Uiteindelijk kwam de bestelling eerder dan belooft.

Doetie Bruinsma beoordeelde op 2019-04-15

Goede service en snelle levering

Cengiz Cetintas beoordeelde op 2019-04-15

snelle service!

Cindy Horstman beoordeelde op 2019-04-13

Snelle leverin

Sandra Bijsterbosch beoordeelde op 2019-04-12

Prima! Snelle levering, netjes verpakt.

Patrick Van dorp beoordeelde op 2019-04-08

Bestelling kwam op tijd en alles klopte!

Pieter Mazereeuw beoordeelde op 2019-04-06

Snelle levering en goed materiaal

Valentino Vink beoordeelde op 2019-04-02

We hadden een te grote maat besteld en zonder problemen werd er een maat kleiner bezorgd zonder extra kosten . Heel vriendelijk geholpen niks was te veel .

C. Driessen beoordeelde op 2019-04-02

Snelle levering geen gedoe dus goed!

David Wesselius beoordeelde op 2019-04-01

De basketbalring is geen standaard kwaliteit
De afmeting is onjuist en het netje is van zeer matige kwaliteit

Beste David,

Bedankt voor je beoordeling, jammer te zien dat je je aankoop met twee sterren beoordeelt. Ik heb naar je opmerking gekeken en ik denk dat je een punt hebt, we zullen de productomschrijving aanpassen en verduidelijken. De basketbalring is wel een standaard kwaliteit maar het is duidelijk bedoelt voor recreatief gebruik en dat stond niet duidelijk vermeld bij de productomschrijving. Zoek je echt een wedstrijdbasketbalring, dan kan ik me voorstellen dat de door jou bestelde ring en net niet aan je verwachtingen voldoen. Onduidelijkheid dus bij de productomschrijving van dit product en dat gaan we aanpassen dankzij jouw opmerking zodat andere geïnteresseerden in dit product betere informatie ontvangen.

Ik zie dat je hierover met onze klantenservice contact hebt gehad en ik hoop dat je dit wel als prettig en positief hebt ervaren en dat je tevreden bent met de manier waarop zij je hebben geholpen.

Indien we verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.

Met sportieve groet,
Joris

Frank Koolen beoordeelde op 2019-03-29

Heb bestelling nog niet in huis

Beste Frank,

We hebben je pakket op 25 maart verstuurd en dit is op 26 maart afgeleverd bij de buren met huisnummer 87. Als het goed is heeft de GLS bezorger ook een kaartje met deze boodschap bij je in de brievenbus gedaan. Een bewijs van aflevering door GLS sturen wij je via de mail. Je kunt je bestelling dus bij de buren ophalen. Mocht je verdere vragen hebben, neem dan contact met ons op.

Met sportieve groet.
Customer service Sport4clubs.nl