Pijpenstraat 3- a
7511 GM Enschede

hans schindeler beoordeelde op 2018-07-14

Eigenlijk uitstekend. Ik geef nooit een tien omdat ik nooit weet of het beter kan.

Alja Keij beoordeelde op 2018-07-12

Bestelling was binnen een paar dagen in huis, iets langer als werd gezegd maar toch prima

Rina Slenders beoordeelde op 2018-06-25

De shoeps zitten fijn in de schoenen, maar de levering duurde bijna een week, waarschijnlijk omdat het met de post is aangekomen.

Reactie van Sport4clubs:
Beste Rina, bedankt voor je positieve beoordeling. Ik heb even gekeken naar de verzendtijd van je bestelling en zag dat wij deze binnen 24 uur per post hebben verstuurd. We hebben in jouw geval voor PostNL gekozen omdat de bestelling naar Belgiƫ moest en dan is PostNL veelal sneller en goedkoper. Helaas heeft dat in jouw geval niet zo uitgepakt wat de snelheid betreft en dat vinden we erg vervelend. Uit onze gegevens maak ik op dat je bestelling op 20 juni is verstuurd en dan had je het toch echt uiterlijk 23 juni in huis moeten hebben. We nemen dit mee in onze evaluatie, want we vinden een snelle levering zeer belangrijk. Bedankt dat je deze ervaring met ons hebt gedeeld, dat stelt ons in staat onze service verder te verbeteren.

Peter de Leeuw van Weenen beoordeelde op 2018-06-25

prima levering en snel

Van der Sluijs Nederland beoordeelde op 2018-06-24

Goede en snelle levering!

Adri Wietses beoordeelde op 2018-06-23

Hele leuke sokken besteld. De volgende dag al in huis!
Ze zien er prima uit. De bovenkant van de sok gaat denk ik wel makkelijk rafelen.

Reactie van Sport4clubs:
Hallo Adri, bedankt voor je positieve beoordeling en toelichting. Wees gerust, onze sokken en kousen zijn goed zeer goed "afgehecht" zoals wij dat in vaktermen noemen. Hierdoor zal je geen last ervaren van een rafelende boord. Mocht je om wat voor een reden toekomstig toch een probleem ondervinden, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij zijn er speciaal om jou -zowel voor als na je aankoop- van dienst te zijn.

Pieter Doorn beoordeelde op 2018-06-16

goede en snelle levering

m.c. de water beoordeelde op 2018-06-15

prima

laura boltjes beoordeelde op 2018-06-11

Top artikel en snel geleverd

van Voorene beoordeelde op 2018-06-11

Goede snelle levering, de ééne dag besteld, de andere dag al in huis. 2e maal dat ik iets heb besteld, en zeer tevreden over de producten.

Marco beoordeelde op 2018-06-01

Meer dan Tevreden. We waren niet thuis, maar kon in de status zien wat ermee gedaan was, en vervoerder kwam de volgende dag weer terug. Prima verpakt en producten conform op de site werd voorgespiegeld. Zeer content mee. Leverancier om in de favorieten te zetten. Top.

Johny Banken beoordeelde op 2018-05-29

Heel tevreden , snelle afhandeling en leveren van het order . Ook bijzonder tevreden kwestie de manier van bestellen op de site . Ook werden de producten zeer goed verpakt .

rge531 beoordeelde op 2018-05-19

Al mijn twijfels weggenomen. Zeer goedkoop artikel besteld, gratis verzonden, goed informatie over de status via emails en kwam zeer snel aan. Hier gaan we zeker meer bestellen.

Monica Singeling beoordeelde op 2018-05-18

Snelle levering.
Product ziet er goed uit.
Is cadeau voor me dochter, verder nog niet de duurzaamheid kunnen beoordelen van de mini soccer ball

Theaterie beoordeelde op 2018-05-09

Fantastisch, snel! Ik maak wel anders mee...ga zo door!

Inge Wever beoordeelde op 2018-05-07

Goede snelle levering.

Mariette Oppatja beoordeelde op 2018-05-04

Snelle levering, keurig volgens schema. Bestelling zat netjes ingepakt in een wel (te) grote stevige doos.

Wilfried van Ophem beoordeelde op 2018-04-24

Makkelijk te bestellen en snel in huis.

Bianca Schol - de Noord beoordeelde op 2018-04-23

Luuk Lengkeek beoordeelde op 2018-04-22

Tevreden, zeer snelle levertijd en goede service