Pijpenstraat 3- a
7511 GM Enschede

Dominique POFFE beoordeelde op 2017-11-20

zéér tevreden, produkt donderdagavond besteld en vrijdag al thuis !!

Erik Bareman beoordeelde op 2017-11-19

Heel tevreden

Arthur Lasschuyt beoordeelde op 2017-11-14

Simpel, snel en goede kwaliteit. Precies waar ik naar op zoek was.

Ronald De bree beoordeelde op 2017-11-06

Snelle levering en keurig verpakt

Lermitte Lermitte beoordeelde op 2017-11-06

voor nieuwe items zitten er enkele beschadigde tussen... helaas. Controle voor verzending zou nuttig zijn.

Peter beoordeelde op 2017-10-30

Snelle levering, goede communicatie, geen verzendkosten! Dank.

Bianca Nieuwenhoven beoordeelde op 2017-10-24

zoals aangeboden

W. Verberne beoordeelde op 2017-10-23

Het bestelde product had ik niet op tijd in huis, maar uiteindelijk is dit door de klantenservice op een nette manier opgelost.

Hanno de Hoog beoordeelde op 2017-10-17

Zeer tevreden, snelle leverantie

Patrick de Raad beoordeelde op 2017-10-17

Ik ben enorm tevreden.

Paula Vroegindeweij beoordeelde op 2017-10-17

Mooi product en zeer snelle levering

Peter de Leeuw beoordeelde op 2017-10-15

Na niet ontvangen eerste zending, nu tweede zending in goede orde ontvangen. Vandaar waardering van 1 naar 4 sterren.

Reactie van Sport4clubs:
Beste Peter, bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je bestelling nog niet is aangekomen en dat je hierover geen contact met ons hebt opgenomen. We hebben een uitstekende klantenservice die altijd voor je klaar staat om je te helpen. We hebben even nagekeken wat er met je bestelling is gebeurt. Je order is op de dag van bestelling aan je verstuurd, dit kun je zien in de status van je order wanneer je inlogt op onze website. Nu kan er natuurlijk altijd een keer iets misgaan tijdens het transport waardoor jij je pakketje niet ontvangt. Dat is nooit leuk, maar dat kan gebeuren en daar laten we onze klanten nooit de dupe van worden. Wij gaan dit met onze vervoerder uitzoeken maar we laten jou niet langer wachten. We versturen daarom vandaag nog een keer je order zodat je deze morgen ontvangt. Laat je het ons nog even weten zodra je je bestelling hebt ontvangen? We horen graag van je.

Helma Lubbers beoordeelde op 2017-10-15

Maandag middag besteld en het werd mij duidelijk door de mailtjes dat ze direct met mijn order bezig gingen en inderdaad volgende dag kwam het pakketje.

Michael Van Boggelen beoordeelde op 2017-10-14

Prima en snelle levering👍👍👍.

Carolien Boskers beoordeelde op 2017-10-13

Op zondag besteld, op dinsdag al ontvangen. Keurig verpakt. Heel tevreden.

Julia beoordeelde op 2017-10-13

Klantvriendelijk en prima product. Mijn maat was niet meer voorradig maar ik kreeg het advies een kleinere maat te proberen omdat dit merk groot uitvalt. Al zou het niet passen werd het gewoon kosteloos opgehaald. Ik ben tevreden

J.P. Darwinkel beoordeelde op 2017-10-11

De juiste spullen binnen 1 dag in huis zoals beloofd

Vd Brink beoordeelde op 2017-10-10

Makkelijk en overzichtelijk de bestelling geplaatst en snelle afhandeling zoals het hoort. Tijdens de afhandeling correct op de hoogte gehouden. Topper!!

Volleybalvereniging Reflex beoordeelde op 2017-10-10

Vlotte, correcte afhandeling/bezorging.

Roy Zelissen beoordeelde op 2017-10-10

Artikelen voorradig en binnen enkele dagen in huis.