Pijpenstraat 3- a
7511 GM Enschede

JT beoordeelde op 2018-09-21

Tevreden een snelle levering

Christian Berns beoordeelde op 2018-09-20

Uitstekende produkten, snelle levering. Prima!

Joey Parren beoordeelde op 2018-09-20

Snelle levering!

lizzie van wieringen beoordeelde op 2018-09-19

Snelle service en mooie producten

Jef Steijger beoordeelde op 2018-09-17

Waren prima ballen
Afgeleverd op afgesproken dag

Fleur Kraneveld beoordeelde op 2018-09-17

Snelle en nette levering.

Luuk ten Have beoordeelde op 2018-09-17

Product is prima, maar ik wordt lastiggevallen door beoordelingsmailtjes. Daar heb ik helemaal geen behoefte aan.

Reactie van Sport4clubs:
Beste Luuk,

Bedankt voor je beoordeling. Is las dat je je stoorde aan de verzoeken die je hebt ontvangen om ons te beoordelen. Na aankoop krijg je maximaal twee mailtjes met het verzoek hiertoe. Een beoordeling is belangrijk, je maakt het kopen op internet hiermee veiliger voor jezelf en anderen. Doordat jij je ervaring deelt en een beoordeling geeft, help je andere consumenten een goede en betrouwbare webwinkel te kiezen. Op deze manier maken we samen het kopen via internet veiliger.

Met beste groet,
Team Sport4clubs.nl
Joris

Eeken v nederland beoordeelde op 2018-09-10

Tevreden snelle en correcte levering

Fried Tuinte beoordeelde op 2018-09-10

Donderdagmiddag besteld en vrijdagmiddag kon ik de bestelling al ophalen bij een afhaalpunt van GLS.

@ngelique Waterschoot Medisch Pe van Waterschoot beoordeelde op 2018-09-07

Alles in goede orde ontvangen en snel en alles is ontzettend juist afgehandeld!!

Ramon de jong beoordeelde op 2018-09-06

Op tijd geleverd. Goede prijs en goede website cq producten

Andrew de Ruiter beoordeelde op 2018-09-05

Yasin Dundar beoordeelde op 2018-09-03

Geen opmerkingen, uitstekende service

Denise Vos beoordeelde op 2018-09-03

Halve bestelling was geleverd, na bellen was de rest de volgende dag in huis

Reactie van Sport4clubs:
Hallo Denise,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Het mag natuurlijk niet, maar een enkele keer gaat er bij ons ook wel eens iets fout, daar zijn we uiteindelijk mensen voor ;-) ..... maar daar hebben we een uitstekende klantenservice voor die je graag verder helpt. Fijn te lezen dat ze je snel hebben kunnen helpen door de ontbrekende goederen alsnog binnen 24 uur na te leveren. Onze excuses dat je hierdoor een dag langer hebt moeten wachten om je bestelling compleet te krijgen.

Met sportieve groet,
Team Sport4clubs.nl
Joris

M. beoordeelde op 2018-08-29

Super service!

Marc Roelands beoordeelde op 2018-08-27

Goeie prijs en snelle franco levering

Peter van der Heijden beoordeelde op 2018-08-27

snelle levering

Tijs Verbrugge beoordeelde op 2018-08-27

snel geleverd al in een dag

Martin Oosterdijk beoordeelde op 2018-08-24

Goed en snel

Ruud de Vetter beoordeelde op 2018-08-20

Artikel was in eerste instantie foutief geleverd (voetbal tactiekbord ipv basketbal). Maar telefonisch keurig hersteld en daags erna juist artikel ontvangen.