Pijpenstraat 3A

Ann beoordeelde op 2019-03-24

Zeer snelle levering

Joèlle Top beoordeelde op 2019-03-23

Thw van schaik beoordeelde op 2019-03-22

tevreden zondag besteld donderdag in huis

Susan Lubberink beoordeelde op 2019-03-18

Verkeerde product geleverd

Reactie van Sport4clubs:
Beste Susan,

Bedankt voor je beoordeling. Erg vervelend om te lezen dat wij je een verkeert artikel hebben toegestuurd. We proberen zo foutloos mogelijk te werken, maar ook wij maken helaas wel een eens fout zoals nu blijkt. Onze excuses voor dit ongemak. Heb je al contact gehad met onze klantenservice want we willen dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Mocht je nog geen contact hebben opgenomen, doe dat dan morgen alsnog even. Bel of mail ons en we lossen deze verkeerde levering snel voor je op.

Met sportieve groet,
Joris

hester beoordeelde op 2019-03-18

Snelle levering van diverse inlegzolen.
Maten klopten precies en goedkoper dan elders

Dave van den Bosch beoordeelde op 2019-03-17

Snel geleverd, goede prijs kwaliteitverhouding.

Henny Beukers beoordeelde op 2019-03-09

Snelle levering.

Ignacio Moyano Soto beoordeelde op 2019-03-08

Super fijne webshop. Had eerst mijn twijfel maar dat is nu helemaal weg genomen. Bestelde artikelen werden snel geleverd (2werkdagen) en retour is makkelijk geregeld. Zal zeker nog een keer bestellen.

Andy Swallow beoordeelde op 2019-03-05

Top service

Audrey Buitenwerf-Sijstermans beoordeelde op 2019-03-03

Snelle levering, goede communicatie, goede service!

Richard Mittertreiner beoordeelde op 2019-03-01

Zeer tevreden, artikel voldoet aan de verwachting en snel geleverd

Mien Berenschot beoordeelde op 2019-02-28

Het bestelde artikel was de volgende dag al in huis en goed op de hoogte gehouden waar de zending was.

Ismael frans beoordeelde op 2019-02-27

dank u wel hoor het was net op
tijd.

René Schollaart beoordeelde op 2019-02-25

Snelle en correcte levering

Paulo beoordeelde op 2019-02-25

Artikel bleek niet meer op voorraad te snel, maar uitstekende oplossing geboden en snel geleverd!

T.A. Goezinne beoordeelde op 2019-02-24

Precies wat ik had besteld en onwijs vlug binnen. Top!

Mario Robesyn beoordeelde op 2019-02-22

Prima service.

La Witjes beoordeelde op 2019-02-19

Ben heel tevreden, vooral het kunnen volgen van je bestelling via het track and trace systeem. Ook de keuze om je bestelling nog om te zetten naar een ander adres of afhaalpunt via de flex-delivery service kwam mij heel goed uit! De bestelling is snel en netjes geleverd.

Gerie de Ligt beoordeelde op 2019-02-01

Na eerdere goede ervaring met Sport4clubs nog eens bestelling geplaatst. Ervaring precies hetzelfde, snelle levering van 16 Molten ballen en aantal trainingshesjes. Weer perfecte kwaliteit tegen scherpe prijs.

Henry beoordeelde op 2019-01-27

Ik ben zeer tevreden met Sport4clubs. Support diensten en producten zijn uitstekend.