Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Sport4clubs

Pijpenstraat 3A
7511GM Enschede
053-7890203
KvK 06058123

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Sport4clubs

Gemiddelde beoordeling

9,2

229 beoordelingen

Beoordeling van klanten

96%

2%

2%

2019
Sport4clubs

Lennard Poillot beoordeelde op 2019-01-22

Prima

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sport4clubs

Rob Reijs beoordeelde op 2019-01-14

Snel geleverd, precies volgens afspraak, goede prijs / kwaliteit

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sport4clubs

Mirjam beoordeelde op 2019-01-11

Geleverd wat is besteld

Sport4clubs

Iris Van der Laan beoordeelde op 2019-01-07

Ik weet niet wie de leverancier is, maar het werd in de voortuin onder de regenpijp gedropt... Ik weet niet of dat jullie definitie van bezorgen is maar niet die van mij. Niet eens een briefje door de bus...

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Sport4clubs:
Beste Iris,

Bedankt voor je feedback. Hier schrikken wij van. Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel en goed mogelijk te versturen en we werken hierbij samen met speciaal geselecteerde vervoerders die weten hoe ze met onze pakjes moeten omgaan en hoe ze deze moeten afleveren. Helaas hebben wij geen “controle” over de pakjes zodra ze ons magazijn hebben verlaten en in handen zijn van de vervoerder. We moeten er daarbij op vertrouwen dat zij de pakketten bezorgen conform de hiervoor geldende afspraken. Dat een chauffeur daarbij het pakje onder de regenpijp zet en geen briefje in de bus doet is tegen alle regels en hiervoor bieden wij je onze excuses aan. Wij zullen dit voorval direct opnemen met de vervoerder GLS want ook wij vinden dit onacceptabel. Mocht de inhoud van je pakket hierdoor beschadigd zijn geraakt, dan verzoek ik je contact met ons op te nemen, zodat we dit voor je kunnen oplossen.

Met sportieve groet,
Sport4clubs
Joris
Sport4clubs

Yevheniya PANFILOVA beoordeelde op 2018-12-28

Was probleem met levering ( door GLS, niet de shop zelf) gebeld naar de winkel, zij hebben zelf contact opgenomen met pakketdienst, direct via e-mail mij op de hoogte gebracht over nieuwe aflevering moment.. fouten kunnen gebeuren,maar door snelle en efficiënte oplossing toch 10/10

Sport4clubs

Orlando beoordeelde op 2018-12-26

zeer tevreden

Sport4clubs

Marco Mensink beoordeelde op 2018-12-18

Prima service, en persoonlijke benadering !

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sport4clubs

Gerie de Ligt beoordeelde op 2018-12-16

Aantal Molten voetballen besteld, kreeg netjes bericht dat van 1 type tijdelijk een upgrade was. Duurde dagje langer, maar wachten was de moeite waard. Alsnog levering 3 werkdagen na bestelling, echt perfect. Onze teams gaan nu de ballen testen, uitstraling is in ieder geval perfect.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sport4clubs

Kristel Jespers beoordeelde op 2018-12-16

Kort, maar snel antwoord op vraag.
Maandag bestelling geplaatst en vrijdag toegekomen met de post.

Sport4clubs

Leo Dijkhoff beoordeelde op 2018-12-14

Geen commentaar

Sport4clubs

Sipson de Falco beoordeelde op 2018-12-11

6 december 2018 electrische ballenpomp besteld en zou op 7 december bij GLS shop ontvangen. Kreeg sms bericht dat mijn bestelling binnen was dat ik met legitimatie kon hem ophalen,maar perongeluk had de bezorger bij een verkeerd shop afgeleverd.


Vandaag het is 11 december heeft Sport4clubs.nl de vervoerder GLS verzocht mij te bellen om excuses aan te bidden voor deze fout. Dit vind ik goede actie van Sport4clubs.
En ik kreeg nog een kleine deel van het bedrag terug van Sport4clubs.
Sport4clubs maakt zorg voor hun klanten, ze hebben vandaag bewezen.
Ik kan wel mensen aanraden bij Sport4clubs te shoppen.
Bestelling verwerken en verzenden deden ze snel dat is Top, de fout was van vervoeder.
Ben tevreden met de service.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Sport4clubs:
Beste Sinclair,

Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend te lezen dat je bestelling nog niet is aangekomen en dat je ons telefonisch niet hebt kunnen bereiken. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. Bel je buiten onze werktijden dan nemen wij inderdaad de telefoon niet op.

Navraag bij GLS leerde dat jouw pakket eerst bij een verkeerde pakketshop is afgeleverd en vervolgens niet afgeleverd kon worden bij de door jou gewenste pakketshop. Hierdoor was het pakket niet aanwezig toen je het wilde ophalen bij GLS. Het goede nieuws is dat GLS vandaag het pakket alsnog aflevert bij de juiste pakketshop en dat je het daar na 15.00 uur kunt ophalen. Omdat wij de bezorging uitbesteden aan GLS en zij verantwoordelijk zijn voor de bezorging, hebben we GLS verzocht hier vandaag ook nog even persoonlijk contact met jou over op te nemen.

Dat je de factuur al hebt gekregen, is overigens correct. Je hebt gekozen voor betaling via Afterpay, en dan krijg je de factuur automatisch binnen 4 dagen van Afterpay toegestuurd, ongeacht of je het pakket wel of niet in ontvangst hebt genomen. Dat je de factuur al hebt ontvangen, betekent niet dat je ook al direct hoeft te betalen. Afterpay geeft je namelijk een betalingstermijn van 14 dagen. Je kunt dus gewoon wachten met betalen totdat jij je bestelling hebt ontvangen. Afterpay biedt je alle zekerheid!

Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan contact met ons op.

Met sportieve groet,
Joris
Sport4clubs.nl
Sport4clubs

Caroline beoordeelde op 2018-12-10

Snel antwoord op de mail.
Na bestelling ook snel geleverd.
Bestelde bal voldeed helemaal aan de verwachting.
Zoon was zeer tevreden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sport4clubs

Jeroen Overweel beoordeelde op 2018-12-09

Ik werd via een persoonlijke e-mail op de hoogte gehouden van het feit dat het artikel uitverkocht was (voor één dag maar) en vervolgens dat het artikel verzonden was. Prima.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sport4clubs

Michel eysermans beoordeelde op 2018-12-09

Snelle levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sport4clubs

Autobedrijf F Nouws beoordeelde op 2018-12-05

heel tevreden

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sport4clubs

Mariemaik Van der Veen beoordeelde op 2018-12-04

29/11 besteld en zelfde dag verstuurd. Op maandag 3 december al ontvangen.
Heel goed verpakt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sport4clubs

Han beoordeelde op 2018-12-03

Ben tevreden over het geleverde product

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sport4clubs

yasar Tas beoordeelde op 2018-12-02

snel geleverd goede kwaliteit

Sport4clubs

Bert Brandenbarg beoordeelde op 2018-12-02

Tevreden

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Sport4clubs

Jordy Basseleur beoordeelde op 2018-11-30

snel en eenvoudig besteld. snel binnen en goed op de hoogte van alle stappen in het proces

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.