Pijpenstraat 3A

Lekker snel en goedkoop

ernestine dumont beoordeelde op 2019-09-12

snelle en zorgvuldige levering

Gerke Mulder beoordeelde op 2019-09-09

De spullen die wij de afgelopen jaren besteld hebben kunnen wij als goed ervaren.

Michael Nijdam beoordeelde op 2019-09-07

Snel geleverd.

Marcel beoordeelde op 2019-09-06

Zeer tevreden had mijn spullen snel in huis voor een goede prijs!!

Tink Engberink beoordeelde op 2019-09-06

Super snel geleverd. Goede kwaliteit. Super prijs !

Marvin Van Vliet beoordeelde op 2019-09-04

Omdat mij spullen beschadigd zij en stuk kapot

Reactie van Sport4clubs:
Beste Marvin,

Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat deze niet helemaal positief is en dat snappen wij eigenlijk niet. Wij zien namelijk nergens in ons systeem staan dat je contact met onze klantenservice hebt gehad over kapotte producten die je zou hebben ontvangen. We zien wel een melding van maandagavond over twee bidons die je niet zou hebben ontvangen maar nergens wordt er door jou gesproken over kapotte producten. Deze melding is binnen 50 minuten door onze klantenservice opgepakt en opgelost zoals je uit de e-mail correspondentie kunt opmaken. Een keurige prestatie lijkt me! Mocht je nu dus ook nog kapotte producten hebben ontvangen (en dit “ vergeten” zijn te melden), neem dan alsnog contact op met onze klantenservice en stuur ons foto's zodat we je kunnen helpen met het oplossen van dit probleem. Onze klantenservice is er om jou voor, tijdens en na je koop te helpen. Mocht je dus een klacht of probleem hebben, mail of bel ons dan gewoon en we lossen het snel en correct op.

Met sportieve groet,
Team Sport4clubs.nl
Marcel

Johan Van Echelpoel beoordeelde op 2019-09-03

Heel tevreden. Korte leveringstermijn en alles vlekkeloos verlopen

Cor Veldhoen beoordeelde op 2019-09-02

prima service en advies.

Joseph Van Lanen beoordeelde op 2019-09-01

goed

Mark Poel beoordeelde op 2019-08-28

Dezelfde dag nog bezorgd! :)

Marcel de Kler beoordeelde op 2019-08-26

Duidelijke site, goede prijs en erg snelle levering.

Guido Vleugels beoordeelde op 2019-08-26

Snelle, complete levering

Robert Kreeft beoordeelde op 2019-08-23

Op zich prima, maar vervelend is dat als levering eerste keer niet lukt dat je via website moet aangeven wanneer je wel aanwezig bent...

Reactie van Sport4clubs:
Beste Robert,

Bedankt voor je beoordeling. Als de bezorger van GLS jou niet thuis aantreft, dan kun je inderdaad via de website van GLS aangeven wanneer je wel thuis ben zodat je de bezorging op dat moment kunt laten plaatsvinden. Op deze manier wordt voorkomen dat de bezorger een tweede of derde keer voor een gesloten deur staat omdat er niemand thuis is. De bezorgers werken graag zo efficiënt mogelijk, zodat ze zo veel mogelijk pakketten kunnen bezorgen en het milieu daarbij zo weinig mogelijk belasten door onnodige kilometers te rijden. Daarom de extra service om het pakket via de website te laten bezorgen op het moment dat jij wel thuis bent. Op deze manier blijven de bezorgtarieven laag en belasten en wordt het milieu minimaal belast. We hopen dan ook dat je -na deze uitleg- deze service wat positiever bekijkt en beoordeelt.

Met sportieve groet,
Team Sport4clubs.nl
Joris

arjan van eck beoordeelde op 2019-08-21

Was goed en snel

Marco Meeuwissen beoordeelde op 2019-08-20

De bestelling was zeer snel en correct geleverd.

Dennis Guijt beoordeelde op 2019-08-19

Hele snelle levering, netjes verpakt en goed afgeleverd.
Blij met mijn aangekochte produkt.
Zal meerdere keren in de toekomst ook hier bestellen, is wel een aanrader.

jos van kimmenaede beoordeelde op 2019-08-19

niks bijzonders gewoon netjes in on orde