Pijpenstraat 3- a
7511 GM Enschede

L b Granviel beoordeelde op 2018-02-24

Uitste heb woensdag besteld donderdag in huis. Top service

Guus Pol beoordeelde op 2018-02-21

Het product voldeed helaas niet (te groot), maar de afhandeling is perfect. Retourkosten op rekening van sport4clubs. Snelle beantwoording van de mail. Goede communicatie. Ik kom zeker terug.

Wendy Van beek beoordeelde op 2018-02-12

prima service
goed product

Milan Schoenmaker beoordeelde op 2018-02-05

Snelle levering, keurig verpakt.

Audrey beoordeelde op 2018-02-05

Super correcte service en snelle levering!

Mario Ploeg van der beoordeelde op 2018-02-02

Super

Roger Steenbergen beoordeelde op 2018-01-28

zeer snelle levering

Wouter Slob beoordeelde op 2018-01-28

Zeer goed product en een zeer snelle levering :)

Elke Grob-Veraart beoordeelde op 2018-01-28

Zeer snelle en correcte levering !

Veerle Sauvé beoordeelde op 2018-01-27

Tevreden over de bestelling! Fijne levertijd en goede kwaliteit!

Isabel De Vries beoordeelde op 2018-01-27

Ik had in september al bidons gekocht nu weer 4 nodig volgende dag in huis ! Super service je word goed op de hoogte gehouden via mail

Esther beoordeelde op 2018-01-27

Heel tevreden, makkelijk besteld en snel bezorgd. Nu hopen dat de teflon laag van de kniebeschermer ook daadwerkelijk tegen een stootje bestand zijn.

Pieter Visser beoordeelde op 2018-01-22

Keurig geleverd in 1 dag.

Lennard Poillot beoordeelde op 2018-01-20

Had per ongeluk zelf het verkeerde product besteld. Vervolgens goed geholpen door de klantenservice en binnen een dag het juiste product ontvangen en verkeerd bestelde product terug kunnen geven. Top afhandeling!

Nora beoordeelde op 2018-01-20

snelle levering goede kwaliteit

Bianca van Haaf beoordeelde op 2018-01-20

Kreeg een mail dat bestelling verzonden zou worden.dit vond ik zeer fijn.ivm slechte ervaringen bij atletheshop.daar krijg je telefonisch niemand aan de lijn.en ook niet mijn product na verschillende mails.
Bij deze shop telefonisch contact en alles correct afgehandeld.zeker een aanrader.

Richar Ozuna Castillo beoordeelde op 2018-01-12

Goed

Marleen Wijering beoordeelde op 2018-01-12

Super snelle en goede service
Een echte aanrader.

Berndt beoordeelde op 2018-01-11

Ik was een beetje huiverig vanwege de amateuristische opmaak van de site, maar mijn verwachting verdween als sneeuw voor de zon toen de volgende dag mijn pakketje al netjes voor de deur stond. In goede staat en gelijk te gebruiken. Goed geregeld heren en dames van Sport4clubs!

Reactie van Sport4clubs:
Beste Berndt,

Bedankt voor je leuke recensie. Fijn dat we je hebben kunnen verassen met onze snelle levertijd. Alles wat je op onze website ziet staan, hebben we dan ook echt in voorraad in ons magazijn zodat we de kortst mogelijke levertijden kunnen garanderen. Wat betreft de "amateuristische opmaak" van onze website ...... Wij zijn iedere dag volop bezig met het verwerken en versturen van de vele orders en daardoor krijgt de website wellicht niet de volledige aandacht die het verdient. Maar fijn dat we hierover nog even contact met je hebben kunnen hebben en jij je persoonlijke ervaringen met onze website hebt willen toelichten. We gaan zeker wat doen met de tips die jij ons hebt gegeven zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren en zij met nog meer plezier en vertrouwen klant bij ons worden.

Met sportieve groet,
Joris

Marleen beoordeelde op 2018-01-06

Goed product voor een leuke prijs. Goed verpakt voor de zending.