Pijpenstraat 3A
7511GM Enschede

Lennard Poillot beoordeelde op 2019-01-22

Prima

Rob Reijs beoordeelde op 2019-01-14

Snel geleverd, precies volgens afspraak, goede prijs / kwaliteit

Mirjam beoordeelde op 2019-01-11

Geleverd wat is besteld

Iris Van der Laan beoordeelde op 2019-01-07

Ik weet niet wie de leverancier is, maar het werd in de voortuin onder de regenpijp gedropt... Ik weet niet of dat jullie definitie van bezorgen is maar niet die van mij. Niet eens een briefje door de bus...

Reactie van Sport4clubs:
Beste Iris,

Bedankt voor je feedback. Hier schrikken wij van. Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel en goed mogelijk te versturen en we werken hierbij samen met speciaal geselecteerde vervoerders die weten hoe ze met onze pakjes moeten omgaan en hoe ze deze moeten afleveren. Helaas hebben wij geen “controle” over de pakjes zodra ze ons magazijn hebben verlaten en in handen zijn van de vervoerder. We moeten er daarbij op vertrouwen dat zij de pakketten bezorgen conform de hiervoor geldende afspraken. Dat een chauffeur daarbij het pakje onder de regenpijp zet en geen briefje in de bus doet is tegen alle regels en hiervoor bieden wij je onze excuses aan. Wij zullen dit voorval direct opnemen met de vervoerder GLS want ook wij vinden dit onacceptabel. Mocht de inhoud van je pakket hierdoor beschadigd zijn geraakt, dan verzoek ik je contact met ons op te nemen, zodat we dit voor je kunnen oplossen.

Met sportieve groet,
Joris

Yevheniya PANFILOVA beoordeelde op 2018-12-28

Was probleem met levering ( door GLS, niet de shop zelf) gebeld naar de winkel, zij hebben zelf contact opgenomen met pakketdienst, direct via e-mail mij op de hoogte gebracht over nieuwe aflevering moment.. fouten kunnen gebeuren,maar door snelle en efficiënte oplossing toch 10/10

Orlando beoordeelde op 2018-12-26

zeer tevreden

Marco Mensink beoordeelde op 2018-12-18

Prima service, en persoonlijke benadering !

Gerie de Ligt beoordeelde op 2018-12-16

Aantal Molten voetballen besteld, kreeg netjes bericht dat van 1 type tijdelijk een upgrade was. Duurde dagje langer, maar wachten was de moeite waard. Alsnog levering 3 werkdagen na bestelling, echt perfect. Onze teams gaan nu de ballen testen, uitstraling is in ieder geval perfect.

Kristel Jespers beoordeelde op 2018-12-16

Kort, maar snel antwoord op vraag.
Maandag bestelling geplaatst en vrijdag toegekomen met de post.

Leo Dijkhoff beoordeelde op 2018-12-14

Geen commentaar

Sipson de Falco beoordeelde op 2018-12-11

6 december 2018 electrische ballenpomp besteld en zou op 7 december bij GLS shop ontvangen. Kreeg sms bericht dat mijn bestelling binnen was dat ik met legitimatie kon hem ophalen,maar perongeluk had de bezorger bij een verkeerd shop afgeleverd.

Vandaag het is 11 december heeft Sport4clubs.nl de vervoerder GLS verzocht mij te bellen om excuses aan te bidden voor deze fout. Dit vind ik goede actie van Sport4clubs.
En ik kreeg nog een kleine deel van het bedrag terug van Sport4clubs.
Sport4clubs maakt zorg voor hun klanten, ze hebben vandaag bewezen.
Ik kan wel mensen aanraden bij Sport4clubs te shoppen.
Bestelling verwerken en verzenden deden ze snel dat is Top, de fout was van vervoeder.
Ben tevreden met de service.

Reactie van Sport4clubs:
Beste Sinclair,

Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend te lezen dat je bestelling nog niet is aangekomen en dat je ons telefonisch niet hebt kunnen bereiken. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. Bel je buiten onze werktijden dan nemen wij inderdaad de telefoon niet op.

Navraag bij GLS leerde dat jouw pakket eerst bij een verkeerde pakketshop is afgeleverd en vervolgens niet afgeleverd kon worden bij de door jou gewenste pakketshop. Hierdoor was het pakket niet aanwezig toen je het wilde ophalen bij GLS. Het goede nieuws is dat GLS vandaag het pakket alsnog aflevert bij de juiste pakketshop en dat je het daar na 15.00 uur kunt ophalen. Omdat wij de bezorging uitbesteden aan GLS en zij verantwoordelijk zijn voor de bezorging, hebben we GLS verzocht hier vandaag ook nog even persoonlijk contact met jou over op te nemen.

Dat je de factuur al hebt gekregen, is overigens correct. Je hebt gekozen voor betaling via Afterpay, en dan krijg je de factuur automatisch binnen 4 dagen van Afterpay toegestuurd, ongeacht of je het pakket wel of niet in ontvangst hebt genomen. Dat je de factuur al hebt ontvangen, betekent niet dat je ook al direct hoeft te betalen. Afterpay geeft je namelijk een betalingstermijn van 14 dagen. Je kunt dus gewoon wachten met betalen totdat jij je bestelling hebt ontvangen. Afterpay biedt je alle zekerheid!

Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan contact met ons op.

Met sportieve groet,
Joris
Sport4clubs.nl

Caroline beoordeelde op 2018-12-10

Snel antwoord op de mail.
Na bestelling ook snel geleverd.
Bestelde bal voldeed helemaal aan de verwachting.
Zoon was zeer tevreden.

Jeroen Overweel beoordeelde op 2018-12-09

Ik werd via een persoonlijke e-mail op de hoogte gehouden van het feit dat het artikel uitverkocht was (voor één dag maar) en vervolgens dat het artikel verzonden was. Prima.

Michel eysermans beoordeelde op 2018-12-09

Autobedrijf F Nouws beoordeelde op 2018-12-05

heel tevreden

Mariemaik Van der Veen beoordeelde op 2018-12-04

29/11 besteld en zelfde dag verstuurd. Op maandag 3 december al ontvangen.
Heel goed verpakt.

Han beoordeelde op 2018-12-03

Ben tevreden over het geleverde product

yasar Tas beoordeelde op 2018-12-02

snel geleverd goede kwaliteit

Bert Brandenbarg beoordeelde op 2018-12-02

Tevreden

Jordy Basseleur beoordeelde op 2018-11-30

snel en eenvoudig besteld. snel binnen en goed op de hoogte van alle stappen in het proces