Pijpenstraat 3- a
7511 GM Enschede

Kleijnen beoordeelde op 2018-11-13

Super service.

M. Delling beoordeelde op 2018-11-11

LEVERING IS CONFORM EN DE BESTELDE PRODUCTEN KWAMEN OVEREEN MET WAT ER BESTELD IS. GOEDE KWALITEIT.

Michael beoordeelde op 2018-11-10

Besteld en volgende dag al in huis, prima dus !!

Judith beoordeelde op 2018-11-09

Duidelijke site. Handelen zeer adequaat en zijn zeer goed bereikbaar en responsief via mail.

Daniils Gavrenkovs beoordeelde op 2018-11-08

voorwaarde is niet nieuw

Reactie van Sport4clubs:
Beste Daniils,

Bedankt voor je beoordeling. Je hebt een artikel besteld waarbij vermeld stond dat het B-keus is. Dit betekent dat het artikel wel nieuw is en gebruikt kan worden waarvoor het bedoelt is, maar dat het -in dit geval- lichte transportschade heeft (zoals ook bij de artikelomschrijving vermeld stond). Omdat het B-keus is, betaal je ook minder. Wij verkopen GEEN gebruikte artikelen. Hetzelfde artikel is ook te koop zonder transportschade, maar daar betaal je dan een hogere prijs voor. Mocht je niet tevreden zijn over je aankoop of deze toch -met bijbetaling van het prijsverschil- willen ruilen voor een artikel zonder transportschade, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je snel verder bij het oplossen hiervan.

Met sportieve groet,
Sport4clubs.nl
Joris

Trudy Peek beoordeelde op 2018-11-08

Heel erg tevreden! 's Avonds heb ik het bezorgadres nog veranderd en zonder problemen is het de volgende dag al bezorgd!!

Hermien beoordeelde op 2018-11-07

Snelle en correcte levering vd bestelling.
Helemaal tevreden

Bert Keller beoordeelde op 2018-10-18

netjes afgeleverd en op tijd

jeffrey Deen beoordeelde op 2018-10-15

snelle levering, goed verpakt

Tom Engbers beoordeelde op 2018-10-14

Niet afgeleverd op aangegeven adres

Reactie van Sport4clubs:
Beste Tom,

Bedankt voor je reactie. We hebben navraag gedaan bij GLS over de bezorging van je pakket. Probleem blijkt dat het afleveradres dat je hebt opgegeven een bouwlocatie is. Je hebt van ons een track en trace code van GLS ontvangen op de dag van je bestelling is verstuurd. Als je deze gebruikt, dan kun je zien dat GLS een maximale inspanning heeft gedaan om de bestelling af te leveren op het door jouw opgegeven adres en dat ze vandaag weer een nieuwe poging doen. Wellicht is het handiger een adres door te geven dat makkelijker te bereiken is voor GLS? Neem anders even telefonisch contact met ons op. Onze klantenservice is er om je helpen en door te bellen, kunnen we je sneller helpen ;-)

Met sportieve groet,
Sport4clubs.nl
Joris

Arjen van Ree beoordeelde op 2018-10-11

Prima service en snelle levering.

L.A. Verburg beoordeelde op 2018-10-09

Snelle, correcte levering.

M.P. Scheen beoordeelde op 2018-10-08

Snel besteld
Snel geleverd

Hannes de Boer beoordeelde op 2018-10-08

Tevreden

Monique Engels beoordeelde op 2018-10-05

tevreden. zaterdag besteld dinsdag in huis. Waren in sportwinkel niet op voorraad!

Floris de Klerk beoordeelde op 2018-10-05

Snel geleverd

Otn beoordeelde op 2018-10-04

Heel tevreden. Snelle levering en keurig afgehandeld.

Rob Hendrickx beoordeelde op 2018-10-04

Prima website, snelle levering.

Janine Bootsman beoordeelde op 2018-10-03

Binnen 24 uur in huis. Geweldig goede service en het product is precies zoals verwacht!

A.J. Bellekom beoordeelde op 2018-10-02

Snelle levering, artikel niet te duur en een goede communicatie na een vraag.