Pijpenstraat 3A
7511GM Enschede

Franck Ploum beoordeelde op 2019-07-21

supersnelle levering en communicatie.

HC beoordeelde op 2019-07-20

Snel em goed geleverd , prima product!

Erika beoordeelde op 2019-07-20

Netjes geregeld. Vlot

Hugo beoordeelde op 2019-07-19

Snelle levering, duidelijk op de hoogte gehouden.

Dick Veldhuis beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering. Goede communicatie qua bezorgstatus.

a klein beoordeelde op 2019-07-12

zeer snelle levering en uitstekende service na een ontbrekend deel direct nagestuurd en de volgende dag al in huis.
ik ben super tevreden

Eric Heijink beoordeelde op 2019-07-08

Snelle levering.

Nico Groot beoordeelde op 2019-07-06

Goed levering ging snel

Pieternel Verhoeven beoordeelde op 2019-07-03

Bestelling correct uitgevoerd; levering na 6 dagen.

Reactie van Sport4clubs:
Beste Pieternel,

Bedankt voor je beoordeling. Ik heb naar het verloop van je order gekeken omdat de levertijd van 6 dagen zoals jij aangeeft langer is dan wij toestaan. Je hebt je order op zaterdag 29 juni geplaatst en deze is op de eerst volgende werkdag (maandag 1 juli) met PostNL verstuurd. Normaliter zou PostNL het dan de volgende dag bij je moeten afleveren. We hebben bij PostNL navraag gedaan en zij hebben aangeven dat ze al enige tijd vertraging hebben in het verwerken en bezorgen van poststukken ten gevolge van het warme weer van vorige week (???) Hierdoor zijn poststukken op dit moment nog steeds langer onderweg dan gebruikelijk. Dat vinden we erg vervelend want we staan juist bekend om onze zeer snelle levertijd maar helaas hebben wij geen invloed op het functioneren van de bezorgdiensten waarmee we samenwerken. We kiezen voor kwaliteit, snelheid en betrouwbaarheid als het om de bezorging van de bestellingen gaat, maar helaas kunnen we niet altijd garanderen dat het gaat zoals het moet gaan. Ook pakjes bezorgen blijft mensenwerk. Desalniettemin hopen we dat je veel plezier zult hebben van je Sneaker inlegzolen.

Met beste groet,

Roel Jansen beoordeelde op 2019-07-02

Volgende dag in huis en netjes verpakt

Een tevreden klant beoordeelde op 2019-07-01

Goede service. De door mij bestelde enkelbrace paste niet en kon meteen worden omgeruild.

Circus De Sven beoordeelde op 2019-07-01

Perfect.
Heel tevreden over de volledige lijn.

Marcellino Jejanan beoordeelde op 2019-06-30

Snelle service 👍🏽

G.K Bulthuis Eltingh beoordeelde op 2019-06-24

Keurige en snelle levering!

Jan Pieter de Vos beoordeelde op 2019-06-24

Heel tevreden

Andre Gerven beoordeelde op 2019-06-21

Zeer te vreden over de afhandeling !

Teun Flink beoordeelde op 2019-06-17

Lekker snel

Wijnant van Genderen beoordeelde op 2019-06-17

Alles, inclusief een nabestelling, binnen 24 uur perfect geregeld!

Ad Verhoeven beoordeelde op 2019-06-15

Heb mijn bestelling op zondag gedaan en had hem pas op vrijdag binnen. Verder goede ervaring met de correspondentie hier over.

Reactie van Sport4clubs:
Beste Ad,

Bedankt voor je beoordeling. Ik heb even naar het verloop van je order gekeken omdat de levertijd langer was dan wij gewend zijn. Je hebt je order geplaatst tijdens het lange Pinksterweekend. Hierdoor is je bestelling één dag later verstuurd dan gebruikelijk en wel op dinsdag 11 juni. Vanwege het lange Pinkersweekend en de aankomende Vaderdag, had PostNL deze week een meer poststukken te verwerken. Hierdoor heeft PostNL langer over de bezorging heeft gedaan dan gebruikelijk waardoor jij je bestelling pas vrijdag hebt ontvangen. Dat vinden we erg vervelend want we staan juist bekend om onze zeer snelle levertijd. Ik zie dat je afgelopen donderdag hierover ook contact hebt gehad met onze klantenservice en dat zij je hebben geïnformeerd over de langere verwerkingstijd van PostNL deze week. Ik hoop dat je het contact met onze klantenservice wel als positief hebt ervaren.

Diandell Doran beoordeelde op 2019-06-15

Supersnel bezorgd! Netjes verpakt in plastic en ook nog een in doos gedaan.
Totaal geen klachten!!!
Keep up the good work!!!