Estafetteweg 10

9,1

JANTJE freije beoordeelde op 2017-01-23

snel bezorgt .tevreden

Anoniem beoordeelde op 2017-01-09

Prima service en snelle levering

Fred Loos beoordeelde op 2016-12-25

Website duidelijk, bestelling makkelijk te plaatsen. Het enige minpuntje Is dat je verder niet op de hoogte gehouden wordt van het leveringsproces.

Ralph Moonen beoordeelde op 2016-12-05

Goede service en snelle levering

Joke de bruin beoordeelde op 2016-12-02

snelle service; vriendelijke bejegening en goed product.

Esther van Bemmelen beoordeelde op 2016-11-27

Snelle service, correcte afhandeling, netjes en goed ingepakte goederen zeker een aanrader.

J van Ginkel beoordeelde op 2016-11-26

Heb niet langvop mijn bestelling hoeven wachten. Als er iets later bezorgd wordt of iet in voorraad is wordt dit goed aan gegeven.

Cora Lemstra beoordeelde op 2016-11-21

Binnen 3 dagen alles in huis.

N Tyu Brouwers beoordeelde op 2016-11-17

Goed

Brian Van den Bos beoordeelde op 2016-11-06

Niet alle juiste dingen op voorraad maar netjes beticht gehad en netjes geleverd top ga zo door

Patricia Hemmelder beoordeelde op 2016-11-03

Heel tevreden.
Maandag besteld, dinsdag geleverd.Top.

Karin Mesman beoordeelde op 2016-10-21

Snelle levering alleen jammer dat ze telefonisch slecht te bereiken zijn

Ferry beoordeelde op 2016-09-16

Prima goede kwaliteit en snelle levering

Edwin v Vliet beoordeelde op 2016-07-31

alles volgens afspraak

R.J. van Olphen beoordeelde op 2016-06-23

Goede site, snelle levering

Dick van Wijngaarden beoordeelde op 2016-06-20

Prima product goede levering

Hilly Holtrop beoordeelde op 2016-06-11

Het bedrijf dacht op een positieve manier mee met mijn opdracht, zij namen telefonisch contact op omdat er een foutje in de opdracht zat. Ik kreeg duidelijke uitleg.

Louis A beoordeelde op 2016-04-25

Prima zaak. De ene dag besteld, de volgende dag in huis. Telefonisch contact ook vlot en helder. Een aanrader !

Esther (Vriezenveen) beoordeelde op 2016-04-19

Misverstand over bestelling, communicatie liet te wensen over en ik moest er zelf steeds achteraan. Er was goede wil om een oplossing te vinden en het is naar volle tevredenheid opgelost. Dus als je naar het eindresultaat kijkt, dat was het GOED.

Marloes van der Weij beoordeelde op 2016-03-14

Bezorging was prima op tijd en communicatie verliep ook goed, kreeg direct antwoord op een mailtje