Westerpark 77
2231DL Rijnsburg
085 - 00 12 12 4

8,2

marlies overkamp beoordeelde op 2018-03-09

ik heb de verkeerde kleur binnengekregen, had een paars besteld en heb een roze gekregen,

vriendelijke groet Marlies

Viola Hendriks beoordeelde op 2018-03-01

Geweldige service!

Rob beoordeelde op 2017-04-07

Jammer. Tot 2x toe een slechte beoordeling geschreven over een ontvangen item.
Review wordt niet geplaatst door sporthoesjes.nl. Onbetrouwbaar review systeem = onbetrouwbare reseller.

Hi Rob,

Wat raar dat je review niet geplaatst is. We vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent. Graag verneem ik waar je niet tevreden over bent, wie weet kunnen wij het voor je oplossen. Stuur even een mailtje naar info@sporthoesjes.nl, dan kan ik je verder helpen.

Alvast een fijn weekend toegewenst.

Nick Kole

J. van Dinther beoordeelde op 2016-06-14

Ik had het juiste hoesje zo gevonden op de website en de levering was snel en correct (en bovenal geen verzendkosten).
Ben een tevreden klant.

N.B. Ik wilde nog meerdere personen aanraden om naar deze webwinkel te gaan, maar zie nu sinds enkele dagen dat de webwinkel gesloten is. (??) Ik hoop dat dit tijdelijk is..

Reactie van Sporthoesjes.nl:
Dat was inderdaad voor heel eventjes

D.K beoordeelde op 2016-06-01

Super slechte service! Ik had op 24 mei mijn bestelling geplaatst, en ook betaald. Er stond dat het in 3 dagen geleverd zou worden maar tot heden heb ik nog steeds niks ontvangen. Ik bestel hier nooit meer!

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor je bericht. Helaas is er bij ons vorige week enorme vertraging opgelopen wegens persoonlijke omstandigheden. Om deze reden konden we de bestelling pas maandagavond verzenden, hoogstwaarschijnlijk is deze vandaag en anders uiterlijk morgen bij u in huis.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken via: info@sporthoesjes.nl

Excuses voor het ongemak.

Laurens

www.sporthoesjes.nl
info@sporthoesjes.nl

Wouter beoordeelde op 2015-02-09

Fijne site en snelle levering. Hier kom ik vaker!

2015