Kievitsbloem 24
3621TV Breukelen
+31346835223

Merwede Springs, Christa van Barneveld beoordeelde op 2018-06-12

Zeer tevreden! Fijn contact via de mail en een snelle levering. Er werd goed meegedacht over het eindresultaat.

Online BBQ Specialist beoordeelde op 2016-05-27

Top service..

Als bedrijf voor een vriendenclub een tenue gesponsord van jako
Klantvriendelijk en super service.

Snelle levering tegen scherpe prijs

Online BBQ Specialist

D. de Jong beoordeelde op 2015-06-23

Goede service, snelle levering, goede prijs. goed meegedacht. kortom aanrader!

Paul's Fiets Kapot beoordeelde op 2015-05-21

Wij zochten trainingspakken voor de Arco vereniging van onze schoondochter Bij sportwear4all een perfecte service en alles netjes .We hebben nog nooit 20 meisjes zo gelukkig gezien met een traingspak

F. Schalk beoordeelde op 2015-05-19

Voor ons bedrijfsteam waren wij op zoek naar sporttenue's en hebben deze gevonden bij Sportswear4all

Na ons eerste mailtje kregen wij heel snel een reactie, met verschillende opties.
Wij kwamen snel tot overeenstemming en hadden binnen 1,5 week alles in huis.. Prachtige tenue's van Jako voor een prima prijs. Bedrukking is ook heel goed EN nog gratis ook. Niets dan lof !!

2015