Westeinde 10 C

Jeanet Berghorst beoordeelde op 2019-04-02

Super voor elkaar

Erik van Dongen beoordeelde op 2019-04-02

Harry Schimmel beoordeelde op 2019-03-04

Maandag besteld en de volgende dag al geleverd

Hilde Verhoeven beoordeelde op 2018-11-20

Ik kon de online bestelling zelf niet plaatsen.
Via de chat werd ik wel goed verder geholpen door een medewerker die de bestelling dan in mijn plaats gedaan heeft.
Vrijdagavond besteld, woensdag geleverd.

Bezoeker beoordeelde op 2018-11-06

Sven Walbers beoordeelde op 2018-11-01

Aurel Dutoit beoordeelde op 2018-10-24

Alexander Kempe beoordeelde op 2018-10-10

Alles bestens

Daan . beoordeelde op 2018-08-24

Danny Swijns beoordeelde op 2018-08-23

Zeer snelle levering.. op feestdag besteld en daags nadien al in huis.. ook tijdens aankoop op de website ondersteuning via chat... top!!

Darran Church beoordeelde op 2018-08-10

Good servis

Andris Katkovskis beoordeelde op 2018-08-10

H. Bouma Aventoer beoordeelde op 2018-07-16

erg vlotte afhandeling/levering!

Wouter Hammink beoordeelde op 2018-07-09

Jürgen Scholterer beoordeelde op 2018-07-05

Gerät ist etwas klotzig groß. Wenn die Hüpfburg aufgeblasen ist und dann nicht mehr so viel Luft benötigt, dann verursacht das Gebläse ein lästiges Brummgeräusch und ist lauter als beim Aufblasen.
Gegenüber meinen alten Gebläsen ist es keine wirkliche Verbesserung.

jacques chanal beoordeelde op 2018-07-04

bonjour ,
merci de nous envoyer la facture
attractions 2000

. Bastiaans beoordeelde op 2018-06-13