Schweitzerstraat 9
6941BT Didam

8,8

Jan-Kees beoordeelde op 2017-05-07

Hele snelle en goede klantenservice

Frank V. beoordeelde op 2016-09-26

Naast de webcam cover spy-fy ook de privacy screenprotector besteld. Bestelling mooi op tijd binnen, maar de screenprotector was helaas kapot. Contact hierover ging soepel en was erg laagdrempelig. Spy-Fy wekt met hun actieve en klantgerichte houding bij in ieder geval vertrouwen op. Probleem werd dan ook snel en naar tevredenheid opgelost. Enige zwakke schakel in het geheel is PostNL :-)

Tom W. beoordeelde op 2016-09-20

Privacy screenprotector besteld, deze kwam de volgende dag binnen maar was in 1000 stukjes. Contact opgenomen en dit is netjes opgelost en werkt nu goed.

Erik Veldert beoordeelde op 2016-09-19

Fijn bedrijf! Erg snel in communicatie en gewoon een eerlijke en fijne levering. Had op het begin wat problemen met het aanbrengen van het product maar dat is na wat hulp helemaal goed gekomen.

Menda Wenders beoordeelde op 2016-09-11

Snel informeel en open contact bij dit bedrijf. Ik had wat moeite met het aanbrengen van de webcam cover maar daar is uiterst goed bij geholpen! Ook erg tevreden met het product nu het goed zit :)

2016