Stam Vijverhandel

Stam Vijverhandel

Het adres voor al je vijverbenodigheden, vijverfilters, vijverpompen, UV-C filters, onderdelen etc. We zijn Oase dealer en hebben de mogelijkheid om alle onderdelen te leveren, daarnaast kunnen we diverse reparaties uitvoeren. Het hele assortiment vind je online, wil je meer informatie of producten eerst zien dan ben je van harte welkom in onze showroom. Nieuwe vijver bouwen dan kunnen wij u ondersteunen met tips en tricks, schroom niet benader ons via telefoon, email of chat.

De zekerheden van https://www.vijverleven.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016