Breewijd 42
8602 CK Sneek

Fatma beoordeelde op 2019-04-03

Snelle levering en de producten waren ook zoals ik had verwacht. Pluspunt: Producten waren ontzettend leuk ingepakt! Dat maakt het uitpakken voor de klant 10x leuker :)

Julliette beoordeelde op 2019-04-02

Supersnelle levering en hele leuke spulletjes!

Ana beoordeelde op 2019-04-02

Amazing customer service, reliable and lovely items!

Sharin beoordeelde op 2019-03-27

Hele snelle verzending! Super leuk aangekomen, het was net een cadeautje. En heel erg blij met mijn aankoop 😊

Judith beoordeelde op 2019-02-06

Super snelle levering van mijn bestelling. En ook zo geweldig leuk ingepakt, gewoon een cadeautje om te krijgen. Ook zaten er leuke stickers en 2 kaarten extra bij mijn bestelling. Ik ga zeker nog meer bestellen.Te leuk dit. :-)

Amina beoordeelde op 2019-02-02

Het wordt altijd leuk en met de grootst mogelijke zorg ingepakt. My fave stationery shop!

Amina

Marcia beoordeelde op 2019-01-21

Snel in huis, hele leuke spulletjes, nice verpakt, extraatje bij de bestelling en een handgeschreven kaart vind ik altijd leuk!

Chantal beoordeelde op 2018-11-27

Super webshop met hele mooie spulletjes en een attente eigenaaresse! Altijd blij wanneer mijn bestelling weer binnen is.