Winthontlaan 200
3526KV Utrecht
0800 0168

Richard Stolz beoordeelde op 2019-02-27

Professioneel, meedenkend en origineel!

Robbert beoordeelde op 2019-02-26

De put is mooier dan verwacht, de kleur was precies zoals aangegeven en hij kon zelfs in meerdere kleuren. Knap hoe ze het allemaal doen, ga zo door!

Ramon AB beoordeelde op 2019-02-25

Heel erg tevreden, resultaat van de waterput is fantastisch!

Marc beoordeelde op 2019-02-22

Ik had verwacht dat het wat sneller zou gaan, maar ik snap uit eigen ervaring in Namibië dat om een goede prijs te krijgen voor dieren je er meer in een keer moet kopen.

Leuke foto en kom jullie snel een keer opzoeken.

Reicher beoordeelde op 2019-02-22

Habe mit 168Million nur gute Erfahrungen gemacht. Danke

Quinsis bvba beoordeelde op 2019-02-19

Allemaal heel vlot verlopen, zeer betrokken gevoel bij de aanschaf van een waterput, logo kiezen, kleur bepalen, goed overleg, prima organisatie!

Marinus beoordeelde op 2019-02-19

5 Sterren voor het goede doel. Reageren zou wel iets sneller mogen.

Mulders beoordeelde op 2019-02-14

Fantastische uitvinding die onverwoestbare bal, kan me voorstellen dat dit ideaal is in Afrikaanse landen. Hij is in principe niet kapot te krijgen, daarvoor is het misschien iets minder lekker trappen dan een normale voetbal, maar als die echt 25 jaar goed blijft dan zal het een hoop kosten besparen.

Ik denk dat ik er nog wel wat meer ga bestellen.

Han Z. beoordeelde op 2019-02-12

Heel tevreden

B. Fortuyn beoordeelde op 2019-02-08

Fijne ervaring, goede en snelle hulp!

Wolterink beoordeelde op 2019-02-07

Duurde even, maar ben erg blij met de foto van de put in Afrika. Hoop dat de mensen er veel aan zullen hebben.

Roel beoordeelde op 2019-02-06

Heel tevreden over 168Million Foundation, de onverwoestbare bal is een erg mooi product, maar moet zeggen dat de meeste donatie-producten wel aardig duur zijn voor de meesten. Misschien kunnen jullie iets opzetten dat men gezamenlijk een put doneren kan. 1/10e van een put, en met 10 man samen doneren is een stuk betaalbaarder.

Harold beoordeelde op 2019-02-02

No comments, great experience, quick response and friendly staff.

Studie Begeleiding Erasmus beoordeelde op 2019-01-31

Top organisatie. Zeer goed en evident doel.

Julian Wilde beoordeelde op 2019-01-31

Super Shop für Spenden. Ich kann bis jetzt nicht klagen und Hilfe bekommt man auch.

Saar en Levi :-) beoordeelde op 2019-01-31

Wij hebben onze eigen waterput aangelegd in Kamuli. Een geweldige tijd gehad! Fantastische ervaring en wij raden iedereen aan een eigen waterput aan te gaan leggen! De reis was tot in de puntjes geregeld en het was een unieke ervaring om met de locals samen de put aan te leggen! Wij kunnen niet anders zeggen dan dat deze ervaring ons leven en het beeld van de wereld voorgoed heeft veranderd.

Keizerjan beoordeelde op 2019-01-30

Goede ervaring, geen gedoe.

Birgit beoordeelde op 2019-01-30

Die Idee ist sehr schön, leider ist die Seite ist noch nicht auf Deutsch.

Dirkie beoordeelde op 2019-01-28

Topper! Ballen zijn fantastisch, langere levertijd dan normaal maar geen punt als de kwaliteit maar goed is.

Nijendijk beoordeelde op 2019-01-28

Proces prima ervaren, er ging wel iets mis bij het bestellen aan het begin, maar na contact was dit meteen goed opgelost