Winthontlaan 200
3526KV Utrecht
0800 0168

F. van Haarlem beoordeelde op 2019-05-19

Niets slechts op te merken

GertH beoordeelde op 2019-05-18

Alles ohne Probleme gelaufen, Fragen wurden vom Support schnell und hilfreich beantwortet.

Boris beoordeelde op 2019-05-17

Heb mijn cadeaukaarten gedoneerd en na 3 weken de foto's ontvangen van de dieren. Leuk om zien dat je donatie op deze manier goed terecht komt.

De foto was niet bepaald scherp overigens, maar voor Afrika kan ik dat begrijpen. Misschien toch wat aan proberen te doen, zal vast iemand zijn die een camera wilt doneren :)

Melinda beoordeelde op 2019-05-17

Top site, overzichtelijk en leuke keuzes

Jaimy beoordeelde op 2019-05-16

Er ging aan het begin wat mis tijdens de bestelling, maar het was snel opgelost, ik heb binnen 2 weken de foto's van de kippen met de nieuwe eigenaren gekregen, ik hoop dat de kippen veel eieren zullen leggen :-)

Janus beoordeelde op 2019-05-16

Thanks for the quick work and all the efforts!

Robbert beoordeelde op 2019-04-12

Leuk goeddoel voor alle voetbalfans

Richard Stolz beoordeelde op 2019-02-27

Professioneel, meedenkend en origineel!

Robbert beoordeelde op 2019-02-26

De put is mooier dan verwacht, de kleur was precies zoals aangegeven en hij kon zelfs in meerdere kleuren. Knap hoe ze het allemaal doen, ga zo door!

Ramon AB beoordeelde op 2019-02-25

Heel erg tevreden, resultaat van de waterput is fantastisch!

Marc beoordeelde op 2019-02-22

Ik had verwacht dat het wat sneller zou gaan, maar ik snap uit eigen ervaring in Namibië dat om een goede prijs te krijgen voor dieren je er meer in een keer moet kopen.

Leuke foto en kom jullie snel een keer opzoeken.

Reicher beoordeelde op 2019-02-22

Habe mit 168Million nur gute Erfahrungen gemacht. Danke

Quinsis bvba beoordeelde op 2019-02-19

Allemaal heel vlot verlopen, zeer betrokken gevoel bij de aanschaf van een waterput, logo kiezen, kleur bepalen, goed overleg, prima organisatie!

Marinus beoordeelde op 2019-02-19

5 Sterren voor het goede doel. Reageren zou wel iets sneller mogen.

Mulders beoordeelde op 2019-02-14

Fantastische uitvinding die onverwoestbare bal, kan me voorstellen dat dit ideaal is in Afrikaanse landen. Hij is in principe niet kapot te krijgen, daarvoor is het misschien iets minder lekker trappen dan een normale voetbal, maar als die echt 25 jaar goed blijft dan zal het een hoop kosten besparen.

Ik denk dat ik er nog wel wat meer ga bestellen.

Han Z. beoordeelde op 2019-02-12

Heel tevreden

B. Fortuyn beoordeelde op 2019-02-08

Fijne ervaring, goede en snelle hulp!

Wolterink beoordeelde op 2019-02-07

Duurde even, maar ben erg blij met de foto van de put in Afrika. Hoop dat de mensen er veel aan zullen hebben.

Roel beoordeelde op 2019-02-06

Heel tevreden over 168Million Foundation, de onverwoestbare bal is een erg mooi product, maar moet zeggen dat de meeste donatie-producten wel aardig duur zijn voor de meesten. Misschien kunnen jullie iets opzetten dat men gezamenlijk een put doneren kan. 1/10e van een put, en met 10 man samen doneren is een stuk betaalbaarder.

Harold beoordeelde op 2019-02-02

No comments, great experience, quick response and friendly staff.