Winthontlaan 200
0800 0168

Pamela beoordeelde op 2019-09-11

Erg mooi wat zij doen.

Sjoerd van Miert beoordeelde op 2019-08-15

Leuk opgezet. Wij rekenen erop dat de waterput lang mee zal gaan.

Tuur Peeters beoordeelde op 2019-08-02

Nen dikke proficiat voor uw bijzondere activiteiten.

Rien beoordeelde op 2019-08-02

Putje is mooi geworden en op naar de volgende :-)

Claudio beoordeelde op 2019-08-02

Een voetbal voor mijn zoon gekocht en uiteindelijk na 5 dagen pas geleverd gekregen. Volgens mij moet dit in ons land de volgende dag geleverd worden?? Daarnaast uit het niets ook mijn betaling terug op mijn rekening. Waarom weet ik niet. Ik heb gemaild dat ik zowel de bal als de betaling heb ontvangen en vervolgens weer 2 dagen wachten op een reactie. Reageren moet in deze tijd echt sneller. Via WhatsApp contact met iemand van de stichting en ze geven aan binnen 24 uur te reageren. Maar het duurt altijd 24 uur voordat ze reageren. Das ook bijzonder. Uiteindelijk heb ik de betaling via de website gedoneerd. Ik hoef namelijk geen gratis spullen.

Marvin beoordeelde op 2019-08-02

Wij doneren ieder kwartaal schoolgeld aan hetzelfde kind. Leuk dat jullie ons van de voortgang op de hoogte houden. De foto van het rapport was prachtig! Jammer dat er geen reizen aangeboden worden want wij willen het kind wel eens in het echt zien.

Jan Joost beoordeelde op 2019-08-02

Waterput, kleding en een waterfiets gedoneerd. Gaan we in de toekomst misschien vaker doen.

Jaqueline beoordeelde op 2019-07-08

Wij willen niet zeuren want jullie doen mooi werk maar geef vaste donateurs zoals ons een direct telefoonnummer zodat wij niet telkens het keuzemenu hoeven te doorlopen. Dit hebben we al eens aangegeven.

Jaqueline beoordeelde op 2019-07-07

Gepersonaliseerde waterputten is een leuk idee en de uitwerking is zoals prima.

Robbert beoordeelde op 2019-07-07

Wij hebben een oranje waterput laten plaatsen maar de put was op de foto wat geel. De stichting gaf aan dat het mengen van verf in Oeganda handmatig gebeurt en dat is dan wel begrijpelijk. Wij hadden ook geen mengmachines verwacht in gebieden waar men geen toegang heeft tot water. Al met al een leuk en vernieuwend concept en een vlotte levering van de foto's. Het contact was verder prima.

Tip: Het zou leuk zijn als jullie de foto's ook aanbieden als een ansichtkaart. Wij zouden daar best extra voor willen betalen om naar onze klanten te sturen. Je zou eigenlijk meer uit dit leuke concept moeten halen.

Gertjan beoordeelde op 2019-05-23

Leuke reactie s Mooi en goed gemaakt

F. van Haarlem beoordeelde op 2019-05-19

Niets slechts op te merken

GertH beoordeelde op 2019-05-18

Alles ohne Probleme gelaufen, Fragen wurden vom Support schnell und hilfreich beantwortet.

Boris beoordeelde op 2019-05-17

Heb mijn cadeaukaarten gedoneerd en na 3 weken de foto's ontvangen van de dieren. Leuk om zien dat je donatie op deze manier goed terecht komt.

De foto was niet bepaald scherp overigens, maar voor Afrika kan ik dat begrijpen. Misschien toch wat aan proberen te doen, zal vast iemand zijn die een camera wilt doneren :)

Melinda beoordeelde op 2019-05-17

Top site, overzichtelijk en leuke keuzes

Jaimy beoordeelde op 2019-05-16

Er ging aan het begin wat mis tijdens de bestelling, maar het was snel opgelost, ik heb binnen 2 weken de foto's van de kippen met de nieuwe eigenaren gekregen, ik hoop dat de kippen veel eieren zullen leggen :-)

Janus beoordeelde op 2019-05-16

Thanks for the quick work and all the efforts!

Robbert beoordeelde op 2019-04-12

Leuk goeddoel voor alle voetbalfans

Richard Stolz beoordeelde op 2019-02-27

Professioneel, meedenkend en origineel!

Robbert beoordeelde op 2019-02-26

De put is mooier dan verwacht, de kleur was precies zoals aangegeven en hij kon zelfs in meerdere kleuren. Knap hoe ze het allemaal doen, ga zo door!