Winthontlaan 200
3526KV Utrecht
0800 0168

Justus van der Herk beoordeelde op 2019-01-20

Handig dat je een foto krijgt. Weten we tenminste dat de donatie niet in een broekzak is gekomen.

Next Trading beoordeelde op 2019-01-19

Een snelle en correcte afhandeling. Succes met het goede doel!

Jan Willem v Gelder beoordeelde op 2019-01-19

Heel tevreden, voor ieder wat wils en snelle service

Erik van der Aa beoordeelde op 2019-01-19

Wij hebben een waterput gedoneerd en wij doneren iedere maand onverwoestbare ballen.
Tip: De bal is een geweldige uitvinding en het zou leuk zijn als wij net als van de waterput ook van de ballen foto's kunnen ontvangen.

Hans Everink beoordeelde op 2019-01-18

Een kippenhok en een rond huisje gedoneerd. Contact is vlot en binnen 2 weken goede foto's ontvangen. Wij gaan wellicht vaker doneren.

Eveline v.R. beoordeelde op 2019-01-16

Gedreven en ambitieus team! Snel contact en professionele aanpak. Ik raad het iedereen aan.

Mick Steffens beoordeelde op 2019-01-15

Erg prettig zakendoen met Stichting 168 million! Prettig en vlot contact. Erg aan te raden!

Rob & Marscha beoordeelde op 2019-01-15

Leuk initiatief

Mike beoordeelde op 2019-01-14

Ik heb een waterput besteld, er werd na de bestelling persoonlijk contact opgenomen om de details van de put door te nemen. Ook kreeg ik hulp bij het ontwerp van het bord. Het duurde even voordat de put klaar was, maar het was het wachten waard. Ik hoop dat ze er in Afrika veel plezier van zullen hebben.

Cor beoordeelde op 2019-01-13

Erg tevreden!! Ga zeker vaker iets met 168Million doen :-)

Bakker Bart, de beste bakker! beoordeelde op 2019-01-13

Wij konden het bedrijfslogo op het sponsor bord van de waterput niet duidelijk aflezen omdat de foto vanuit een lastige hoek was geschoten maar prachtig dat we veel mensen van water hebben voorzien! Ga zo door!