Grote Markt 15
2011 RC Haarlem

Hanneke Bark beoordeelde op 2019-03-20

Keurig op tijd ontvangen, duidelijke communicatie en het pakket had een kleine verrassing voor onze hond en een persoonlijke wens.

Reactie van Stichting De Leefwinkel:
Dank je wel voor deze positieve beoordeling, heel blij mee! :-)

Elly Pot beoordeelde op 2019-01-01

Goede service en het gekozen artikel was niet meer aanwezig en kreeg meteen de volgende dag mijn geld terug

Robbert van Corven beoordeelde op 2019-01-01

Vriendelijk mailcontact.

Marlon Hewitt beoordeelde op 2018-11-08

Snelle service. Vriendelijke service. Verrassende service. :o)

Reactie van Stichting De Leefwinkel:
Dank je wel voor deze positieve beoordeling, erg blij mee!

Silvia V tintelen beoordeelde op 2018-11-03

Keurig verpakt..persoonlijk woordje en cadeautje. Super!!

Reactie van Stichting De Leefwinkel:
Dank je wel voor deze positieve super beoordeling! Blij mee ;-)