Vinkenveld 7

9,1

Google Plus/Places - 8,4
2016

Peter beoordeelde op 2016-10-27

Prachtige stickers van hoge kwaliteit die goed plakken. Informatie over de order was zeer uitgebreid. Netjes een orderbevestiging, vervolgens een e-mail zodra men begon met de productie en als laatste een verzendbevestiging van onze stickers. Fijn en vertrouwd bestellen op deze manier.

Bierens beoordeelde op 2016-10-16

Stickers besteld voor onder kentekens te plakken van auto, motor en 2 maten bromfiets. De levering was vrij snel, binnen een paar dagen waren speciaal gedrukte stickers in huis. Ook de website is netjes en overzichtelijk. Prima service vond ik.

Naar tevredenheid besteld, dus wilde ik nog een bestelling plaatsen voor stickers met mijn logo. Helaas bleek de afbeelding te korrelig. Daar kan stickerland uiteraard niks aan doen. Echter kreeg ik een reactie waar ik me wat vervelend bij voelde, alsof ik dom ben dat ik een bestand zo aanlever. Dat vind ik de verkeerde benadering van de klant. Stickerland had hier zijn kans moeten pakken en op een positieve manier tips geven om een beter bestand aan te leveren zodat het resultaat van het product beter wordt. Dit soort reacties zie je helaas ook vaak terug in de reacties op minder goede beoordelingen als je gaat zoeken op Google. Men geeft graag de klant de schult, erg jammer...
Gelukkig heb ik nu een ander bedrijf gevonden dat wel begrepen heeft hoe je klanten helpt en zorgt dat klanten terugkomen.

Een paar jaar geleden heb ik helaas een soortgelijke ervaring gehad met stickerland. Ik wilde graag de tekst die achter op mijn auto staat met een sticker nagemaakt hebben. Volgens Stickerland was dit technisch niet mogelijk, men deed ook geen suggesties om het wel mogelijk te maken of om mij in de goede richting te helpen. Het was gewoon technisch niet mogelijk om zo'n sticker na te maken en daar moest ik het mee doen.
Het eerste bedrijf wat ik vervolgens vond via Marktplaats kon mij gelukkig wel helpen, gaf mij instructie hoe ik een foto moest maken van de tekst en heeft mij toen een aantal prima stickers opgestuurd adhv die foto en de gewenste afmetingen, en dat voor een hele nette prijs. Aangezien Stickerland zichzelf presenteert als dé specialist op het gebied van stickers heb ik het vermoeden dat men mij niet wilde helpen ipv niet kon helpen.

Waarom ik het bedrijf toch als matig beoordeel en niet als zijnde slecht, komt doordat de producten wel gewoon prima zijn. Goede stickers, komen netjes los van het vel en plakken goed. Bovendien hebben ze een duidelijke instructie meegeleverd, wat erg handig is. Over de producten dus niks te klagen.

De feedback die ik dan ook aan stickerland wil meegeven: maak je klantencontact net zo goed als de producten en de rest van de service, dan til je het bedrijf echt naar een beter niveau. Grijp die kans!

Reactie van Stickerland:
Beste,

Wij nemen uw beoordeling heel serieus en na het lezen van deze review zijn we eerst aan de slag gegaan om te kijken waar het dan fout gegaan kan zijn en wat we besproken hebben.

Ik heb 1 opdracht van u gevonden in ons systeem waarin u diverse kentekenstickers besteld heeft met een eigen tekst. Ik begrijp dat u daar tevreden over bent.

En ik heb 1 mail gevonden van u waarin u vraagt of we een plaatje dat u meegestuurd had konden vergroten en afdrukken op hoge kwaliteit.
Daarop hebben we geantwoord dat het plaatje te korrelig is voor het maken van een scherpe afdruk en dat we eigenlijk betere kwaliteit plaatjes nodig hebben om een mooie print te kunnen maken.

We hebben inderdaad niet uitgelegd hoe u aan betere plaatjes zou kunnen komen aangezien we ervan uit gingen dat u deze vast wel zou hebben. Het ging tenslotte om een soort van logo van uw bedrijf waarin ook uw bedrijfsnaam vermeldt stond en dergelijke.
De meeste bedrijven werken met dtp studio's om logo's te laten ontwerpen en die logo's heeft men dan in vele varianten en versies.
Daarom ging ik er ook vanuit dat u deze betere / scherpere versies wel in uw bezit zou hebben.

Sinds mijn antwoord heeft u niet meer gereageerd op mijn mail en wist ik ook niet dat mijn antwoord u niet heeft kunnen helpen. Ik wist ook niet dat u niet de beschikking had over andere versies van uw logo zodat ik u kon helpen met het maken / realiseren van een betere versie.

Ik lees dit nu op deze website dat u hierover het gevoel had dat wij beter konden presteren en ons konden verbeteren op het gebied van klantcontact.

We doen echt onze best. Maar wij wisten helemaal niet dat u ontevreden was en waren niet op de hoogte dat u uw logo niet door een logo designer had laten maken en dat er daarom geen betere versie beschikbaar was.

Ik zie dit ook zeker als een kans, en die wil ik ook wel grijpen.

Maar ik heb dan liever feedback van u over de gang van zaken terwijl wij er nog mee bezig zijn. Ik kan dan direct inspringen op uw feedback en uw response.
Echter heeft u niet meer op mijn mail gereageerd en lees ik hier pas uw reactie.
Nu moet ik hier openbaar reageren (wat zeer zeker geen geheimen bevat), maar het voelt direct aan alsof ik iets verkeerd gedaan heb terwijl ik mezelf daarvan totaal niet bewust was.

Jan Roelofsen beoordeelde op 2016-10-12

Ik was op zoek naar een sticker voor buiten op een ruwe ondergrond. Gebeld voor advies en een mooi verpakte sticker ontvangen. Blijft in regen, wind en zon prima zitten.

Anoniem beoordeelde op 2016-10-12

Goed geadviseerd voor de aankoop van mijn geboortesticker. Keurig tijdig geleverd en goede kwaliteit.

E dreves beoordeelde op 2016-09-22

Slechte dunne sticker veel te klein misleidend

Reactie van Stickerland:
Jammer om te lezen dat u zo negatief bent over de stickers. Maar wij leveren altijd professionele kwaliteit stickers. Deze zijn heel dun. Dat hebben we ook verteld aan u via de website.
Onze stickers zijn daardoor niet zo eenvoudig te plakken als de meeste "hobby" stickers omdat ze simpelweg van zeer flexibel materiaal gemaakt zijn.

Wij hebben niet van uw klacht gehoord totdat we van deze website een mailtje ontvingen dat u een negatieve beoordeling geplaatst had.
Neem contact met ons op zodat we dit kunnen aanpakken.
Zou u in de tussentijd deze review kunnen aanpassen zodat we tijd krijgen om het voor u op te lossen?

unilever beoordeelde op 2015-08-25

meedenken, snelle levering, perfecte service vooral deze service blijven aanbieden!

NPSB beoordeelde op 2015-08-20

Duidelijke website, voordelige geprijsd, snel geleverd, tevreden over eindproduct. Geen.

Eddy beoordeelde op 2015-08-15

Uitstekende en snelle communicatie en levering!!! Geen

Dinant beoordeelde op 2015-08-12

Petros-consultancy beoordeelde op 2015-08-12

Communiceren goed en product is goed afgeleverd. Geen

het vosje beoordeelde op 2015-08-12

wat je besteld heb je in korte tijd in huis en dat is fijn werken met het bedrijf voor zo ver we weten nog geen verbeteringen

Anoniem beoordeelde op 2015-08-12

Snelle levering ,netjes verpakt. Klanten er op attent maken dat het bij zelfde stickers handig is om links / rechts te bestellen. ( spiegelbeeld)

Paul beoordeelde op 2015-08-12

Snelle levering en nette prijs Niet teveel mails sturen 1 van de bestelling en 1 wanneer deze verstuurd word gek zat

peter beoordeelde op 2015-08-11

snelle levering, duidelijke communicatie

Enrico beoordeelde op 2015-08-11

Snel Geen

Rob beoordeelde op 2015-08-11

Prima producten en goede levering track en trace zou mooi zijn

Hans beoordeelde op 2015-08-11

Anoniem beoordeelde op 2015-08-11

Pascal beoordeelde op 2015-08-10

Goede service en een vlotte levering .
Niks slecht over te zeggen. Geen

Anoniem beoordeelde op 2015-08-10