Graanvelden 5
06-20622797

Trustpilot 3 7,9

Gast beoordeelde op 2019-02-20

Gast beoordeelde op 2019-02-19

Na bestelling, daags nadien direct geleverd!

MICHELE METASTASIO beoordeelde op 2019-02-19

I gave my wife for Valentine's Day some items bought from, and they liked it a lot. Fast shipping, good prices.

Gast beoordeelde op 2019-02-18

Hermine beoordeelde op 2019-02-15

Goede pasvorm, sterk weefsel, mooi om te zien.

Gast beoordeelde op 2019-02-11

we zijn erg tevreden, hadden de bestelling de volgende dag al thuis. Bij telefonisch contact werd actief meegedacht over oplossingen. Wij vinden het zeer de moeite waard om hier te bestellen. Klasse !!!

Tevreden klant beoordeelde op 2019-02-01

Prettig geholpen, duidelijk advies.
En het staat haar fantastisch :)

Gast beoordeelde op 2019-01-29

Zoals altijd snel en het juiste product geleverd.

Gast beoordeelde op 2019-01-24

zeer votte bestelling

Gast beoordeelde op 2019-01-24

Jannie van Driel beoordeelde op 2019-01-23

Heel tevreden
Ook als je mail stuurt krijg je antwoord
Uit gebreid

Gast beoordeelde op 2019-01-21

Ik had nog graag grijze panty’s 15D nr 6 besteld maar is nooit leverbaar. De Gazelle nr 6 is gee probleem. Groetjes Wauters Marina

Reactie van Stockings To Go:
Ik begrijp je teleurstelling en helaas wordt deze kleurtint momenteel niet meer door DIM geleverd. Ook ik zou graag anders zien.

Gast beoordeelde op 2019-01-21

Gast beoordeelde op 2019-01-18

jr jung beoordeelde op 2019-01-17

Prachtige nylonkousen lekker zacht gevoel aan je benen hmmm

Gast beoordeelde op 2019-01-14

- beoordeelde op 2019-01-11

Gast beoordeelde op 2019-01-10

Gast beoordeelde op 2019-01-10

Geweldig , bestellen .... andere dag in huis en keurig verpakt.

Gast beoordeelde op 2019-01-07