Graanvelden 5

Top , perfect geleverd !

Bea van Oenen beoordeelde op 2018-08-16

Gast beoordeelde op 2018-08-09

Gast beoordeelde op 2018-08-06

Het artikel dat bij mijn bestelling werd geleverd kon niet worden gebruikt voor het doel dat ik voor ogen heb.
Ik kreeg mijn geld binnen zeer korte termijn terug

Gast beoordeelde op 2018-08-06

Gast beoordeelde op 2018-08-01

als was goed en op tijd binnen ga zo door.

Gast beoordeelde op 2018-07-30

Jennie beoordeelde op 2018-07-24

Een aanrader.
Een hele mooie Jarretelgordel van zachte stof, die je de hele dag kan dragen ook bij warm weer. Goede pasvorm. De clips zitten goed aan je nylons vast. Ik ben zeer tevreden.

n koller beoordeelde op 2018-07-19

Goede service, snelle levering, fantastische spullen

Gast beoordeelde op 2018-07-19

PERFECT

B. van Zon beoordeelde op 2018-07-18

Gast beoordeelde op 2018-07-18

Dzintra van der Grafa beoordeelde op 2018-07-17

Gast beoordeelde op 2018-07-16

Gast beoordeelde op 2018-07-13

Helaas is het assortiment van kousen in maat 11,5/12.wat beperkt. Dat ligt aan de fabrikanten, niet aan deze sho!

Prima shop, snelle levering en goede prijs.

E. Schalk beoordeelde op 2018-07-13

Gast beoordeelde op 2018-07-12