Graanvelden 5
5685JK Best
06-20622797

Trustpilot 3 7,9

Daniel Vatan beoordeelde op 2019-06-18

Rien à redire. Livraison conforme.
No complaints. Compliant delivery.

Wollants reinhard beoordeelde op 2019-06-12

Gast beoordeelde op 2019-06-11

prima product, snel geleverd!

Gast beoordeelde op 2019-06-06

Gast beoordeelde op 2019-06-05

Top

G Fortuyn beoordeelde op 2019-06-01

Netjes behandeld, snel geleverd. Keurig

Gast beoordeelde op 2019-05-30

Gast beoordeelde op 2019-05-30

Drie panties besteld 40 denier. In 1 paar trek ik de eerste dag al een gat, de tweede zit een dunnen doorschijnende plek in. De derde is goed. Mooie panty. Heb ik deze keer gewoon pech gehad?

Reactie van Stockings To Go:
Vervelend dat je deze ervaring hebt, zou je ons een email willen sturen zodat we hier nader naar kunnen kijken?

Gast beoordeelde op 2019-05-27

Slechts 1 tip. Stuur een ontvangst of verzend bevestiging. Verder uitstekende producten en snelle bezorging. 1 product was uitverkocht en daarover netjes bericht en geld terug gehad.

Marian Culmsee beoordeelde op 2019-05-27

Reactie van Stockings To Go:
Hello Marian, just noticed the low rating (1 out of 5) of your experience with our webshop. Can you please let me know to what this is related?

Gast beoordeelde op 2019-05-21

Super tevreden!

Gast beoordeelde op 2019-05-21

Snelle levering en de kousen zijn amazing!!

Gast beoordeelde op 2019-05-19

Gast beoordeelde op 2019-05-17

Gast beoordeelde op 2019-05-17

Zeer tevreden. Mijn vrouw vind het super mooi en ik ook.We zullen vaker bij jullie bestellen.Snelle levering en discreet. Gr .John

Bart Oostland beoordeelde op 2019-05-10

Prima webwinkel. Enige is dat het lijkt of d kous verkeerd is gekleurd. Zwarte kousen zijn donkerder tot aan de knie, daarboven lichter.
Hierdooor lijkt het net of je kniekousen draagt over je kousen. Toch erg jammer van de 12,95.

Reactie van Stockings To Go:
Zou je ons hiervoor kunnen benaderen via mail zodat we er nader naar kunnen kijken?

Gast beoordeelde op 2019-05-09