Graanvelden 5
5685JK Best
06-20622797

Trustpilot 3 7,9

Pascal Van Acker beoordeelde op 2018-12-07

Goede service, goede kwaliteit en snelle levering.

Mirjam Schippers beoordeelde op 2018-12-07

Goede en snelle levering
Prima advies over maatvoering.

Voelt vertrouwd

Gast beoordeelde op 2018-12-07

Sonja Kooren beoordeelde op 2018-12-05

Gi Choudhari beoordeelde op 2018-12-05

It's very nice quality

Patricia Minten beoordeelde op 2018-12-04

Zoals altijd uitstekend!

Miranda de Wildt beoordeelde op 2018-12-04

Snelle levering en mooie kwaliteit.

Gast beoordeelde op 2018-12-03

alles was snel en op tijd binnen en ga zo door

Prima

Gast beoordeelde op 2018-12-03

Tja wat moet ik nog zeggen tis geweldig

Snel ontvangen

Norbert Jerchow beoordeelde op 2018-12-03

Deze jarretelgordel heeft 6 jarretels met meetalenclips die helaas deze keer niet zorgden dat je nylons keurig op hun plaats bleven .
Ik heb deze vast genaaid .Voor de rest een perfecte jarretelgordel voor het dagelijkse dragen van kousen en echte nylonkousen.

Pascal Van Acker beoordeelde op 2018-12-01

Ik heb 2 bestellingen achter de rug. Bij eentje werd de mogelijkheid geboden aan huis af te halen gezien de te korte tijdspanne tussen bestelling en voorzien gebruik. De 2de bestelling ging vlot via een afhaalpunt van PostNL. Enig minpunt op conto van PostNL is dat de afhaalpunten de pakjes niet inscannen waardoor je op de Track en Trace in het ongewisse blijft of de bestelling wel degelijk op het afhaalpunt is. Dat zorgde voor enige stress maar daar heeft Stockings to Go an sich niets mee te maken.

Angelique van Tuijn-van der Aa beoordeelde op 2018-11-28

Goede service, snelle verzending.

Gast beoordeelde op 2018-11-28

Heel positief, kom zeker nog terug

Gast beoordeelde op 2018-11-27

Gast beoordeelde op 2018-11-26

Prima! Mooie fijne kousen en goed passend als je de maattabel volgt. Snelle levering. Dank.

Sabine van der kroon beoordeelde op 2018-11-26

Gast beoordeelde op 2018-11-26