Graanvelden 5
5685JK Best
06-20622797

Gast beoordeelde op 2018-10-16

Boukje Engels beoordeelde op 2018-10-15

Snelle levering ben nog gebeld omdat mijn nieuwe adres niet klopte met postcode ,netjes verpakt ja top ik bestel er al erg vaak

JW beoordeelde op 2018-10-11

Onlangs heb ik een mooie jarretelgordel gekocht, de Nylon Dreams met acht straps (kleur Black). Deze jarretelgordel sluit inderdaad perfect aan rond mijn lichaam. Bijpassende jarretelkousen waren er helaas niet in mijn maat maar Annet stuurde mij een mailtje toen ze er weer waren. Super service dus!

Emilia Jongen beoordeelde op 2018-10-10

Erg mooie kousen binnengekregen. Prijs / kwaliteit verhouding prima. Zeer snelle levering. Hele goede service. Bedankt Annet!

hetty noordzij beoordeelde op 2018-10-09

Geweldig , binnen 24 uur geleverd keurig netjes
Dank voor de service

Gast beoordeelde op 2018-10-07

Snelle levering Beter Prijzen dan de eng engelse stocking sites. Jammer geen Clio in het assortment.

Cathzzz beoordeelde op 2018-10-03

Mooie collectie, snelle verzending, prima! Achteraf betalen middels Afterpay of Klarna zou het helemaal perfect maken.

Gast beoordeelde op 2018-10-03

Goeiemorgen
Heel tevreden over de service en de levering Ook zeer goede jarretelgordels en nylonkousen Prima kwaliteit en draagcomfort
Misschien een tip in veel modellen nylonkousen zijn geen extra grote maten te krijgen zoals ik ze draag zoals donkerbruine en zwarte nylons Hopelijk kan ik die in de toekomst bestellen
grt
marleen

Jenny beoordeelde op 2018-10-02

Snelle levering, zondag besteld, dinsdag in huis en goed passende nylons. Zeer tevreden.

Ronald Oomen beoordeelde op 2018-10-01

Gast beoordeelde op 2018-10-01

Evelien Donker beoordeelde op 2018-09-29

Snel binnen en heel netjes verpakt.

Gast beoordeelde op 2018-09-27

Duidelijke website, snelle service

jr jung beoordeelde op 2018-09-21

De kousen zitten heerlijk wordt er heet van

Joan Oldenburg beoordeelde op 2018-09-19

Gast beoordeelde op 2018-09-18

Ik had een probleem met een Gio kous, prima opgelost. Ans

Linda Fransen beoordeelde op 2018-09-17

Gast beoordeelde op 2018-09-17

Gast beoordeelde op 2018-09-13

Heel tevreden. Goede begeleiding. Prettig geholpen. Woensdag besteld. Vrijdag in huis.

Gast beoordeelde op 2018-09-12