Admiraliteitskade 25 G
3063ED Rotterdam

Roos beoordeelde op 2019-03-08

Heel erg tevreden! Hele behulpzame klantenservice. Snelle levering, heel mooi verpakt en een super mooi horloge!

Patricia beoordeelde op 2019-01-15

Ik heb een rosé gouden Pierre Lannier Skeleton horloge gekocht en ben echt positief verrast over de kwaliteit van het horloge. Zeer stijlvol horloge, ben er echt super blij mee en draag het dagelijks!!

Reactie van Stoerhorloge.com:
Bedankt voor je review Patricia! Wij hopen dat je nog heel lang plezier hebt van het mooie horloge!

Ad uit Rotterdam beoordeelde op 2018-12-05

Voor sinterklaas een heel mooi horloge gezien bij stoerhorloge.com. Ik had deze website al een paar keer voorbij zien komen bij goede beoordelingen en een paar keer leuke promo ontvangen. Nadat ik het horloge had besteld is het keurig op tijd geleverd, nog eerder dan verwacht, complimenten. En het klopt hoor het is inderdaad een heel stoer horloge! AL heel veel leuke reacties op gekregen

Reactie van Stoerhorloge.com:
Beste Ad, hartstikke bedankt nog voor je bestelling en positieve review! Uiteraard veel plezier gewenst van het mooie horloge!

Marcel beoordeelde op 2018-11-30

Bijzonder tevreden. De opgegeven levertijd klopte precies en de service was ver boven gemiddeld, iets waar andere partijen een voorbeeld aan kunnen nemen. Keurig op de hoogte gehouden van de voortgang en ook mooi ingepakt. Verder een mooi ogend horloge en de prijs / kwaliteitsverhouding is uitstekend. Chapeau!

Beste Marcel,
Dank voor de positieve beoordeling! Wij hopen dat je heel veel plezier hebt van je aankoop! En als je toch nog vragen hebt, dan horen wij dit graag. Groet, team Stoerhorloge

Kim beoordeelde op 2018-11-26

Ik was op zoek naar een chique horloge voor een betaalbare prijs en dat is gelukt bij Stoerhorloge. Ik ben ook heel blij met mijn nieuwe horloge en krijg er veel complimenten over. Absoluut een aanrader als je op zoek bent naar een bijzonder horloge voor een leuke prijs!

Reactie van Stoerhorloge.com:
Bedankt Kim voor je leuke reactie, wij zijn blij dat alles naar wens is en hopelijk tot een volgende keer!

Angie beoordeelde op 2018-11-23

Een hele prettige website met een uitgebreid assortiment van mooie horloges tegen zeer gunstige prijzen. Daarnaast was het horloge super mooi ingepakt als cadeautje voor mijn man.

Beste Angie,
Dank voor je positieve reactie! Wij hopen dat je man blij is met het cadeau en er lang plezier van heeft. Mochten er nog vragen zijn, ons team staat voor je klaar. Groet, team Stoerhorloge

Wesley beoordeelde op 2018-11-21

Heel tevreden! Ik had een chique Wulf gekocht voor mezelf maar eerst nog enkele vragen. Netjes en snel antwoord gekregen, het horloge had ik binnen no-time en draag hem nu bijna iedere dag. Aanrader hoor!

Reactie van Stoerhorloge.com:
Hi Wesley, graag gedaan en jij bedankt voor je bestelling! Goed om te horen dat je het horloge helemaal naar wens is. Bij vragen of info horen wij het graag! Groetjes, team Stoerhorloge

Michael beoordeelde op 2018-11-21

Ik was op zoek naar een leuk, net horloge voor een goede prijs. Gekozen voor de Jolter van Aries Gold, deze bevalt mij heel goed. Netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling, aardige mensen en snel geleverd! Aanrader, ook voor rond de feestdagen!

Reactie van Stoerhorloge.com:
Bedankt voor je beoordeling Michael! De jolter van Aries Gold is popuplair, fijn dat je er blij mee bent. Alvast fijne feestdagen! Mvg, team Stoerhorloge