Noordeinde 126
2514GN 's-Gravenhage

8,8

Anoniem beoordeelde op 2018-12-12

De Levering was goed. En de helpdesk was netjes en behulpzaam.
Maar het product is zwaar overpriced. De kwaliteit van het produkt komt totaal niet overheen met de prijs.

Reactie van Stoop Furniture:
Reeds het bedrag voor de geretourneerde lamp alsmede de verzendkosten terug overgemaakt naar u. De nieuwe bestelling ook verzonden. U kunt het produkt Altijd terugsturen als u niet tevreden bent. Nu heeft u een negatieve beoordeling gegeven terwijl wij niet eerst op de hoogte gesteld zijn om iets zodoende te kunnen oplossen met u.

Larysa Floryszczak beoordeelde op 2018-11-23

Long shipping.
2 items odered, 2 received but on mistaken: 2 tablelamps in stead of 1 tablelamp and one ceiling lamp.
I will change my oponinio when they send me the correct item but for the moment I consider the service not sufficient

J. Olsthoorn beoordeelde op 2018-11-13

Product goed aangekomen en bevalt erg goed.

Anne Maj van der velden beoordeelde op 2018-11-13

👍🏻

David-John Boekweit beoordeelde op 2018-11-07

Uitstekend! Wij waren eerst in de winkel geweest om te kijken en omdat ik twijfelde welk model we gingen kopen, heb ik later online besteld. De bestelling was binnen een week binnen. Top!

Mevrouw den Haan beoordeelde op 2018-11-03

De levering liet even op zich wachten maar de uitvoering was perfect.

Irma van de Poel beoordeelde op 2018-10-24

Dit is de 2 de keer dat ik bij Stoop heb besteld, de 1 ste keer was het uitstekend, de 2 de keer goed. Kwaliteit van de producten is uitstekend, maar 2 de keer ging er iets mis met de bezorging. Wij hebben een maand op onze bestelling moeten wachten. Dit was wel een fout van de bezorgdienst

Patricia Patricia Schep beoordeelde op 2018-09-19

Prachtig vloerkleed

ellen Haft beoordeelde op 2018-08-22

Snelle service. Prima contact. Zeer tevreden.

Reactie van Stoop Furniture:
Dank u voor u positieve beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Het verschil van €50,00 is vandaag naar u overgemaakt.

Annemieke Den Boer beoordeelde op 2018-08-08

Enorm goede service. Na telefonisch contact werd snel de bestelling in orde gemaakt en meegegeven aan de bezorgservice. Bestelling was de volgende ochtend in huis. Dikke 10

Reactie van Stoop Furniture:
Dank u voor de positieve beoordeling met toelichting. 👍🏻

Ma weiss beoordeelde op 2018-07-11

Snel bezorgd .

Reactie van Stoop Furniture:
Dank u voor uw reactie. Veel plezier van uw aankoop. Hartelijke groet, Diana Stoop

h froon beoordeelde op 2018-07-02

Alles ontvangen en in goede staat

Lies Pereboom beoordeelde op 2018-05-30

Prachtige showroom in een van de mooiste winkelstraten van Den Haag.
Voldoende parkeergelegenheid voor de deur en de nabije omgeving (uiteraard wel betaald )
Wij hebben hier een antiek chinees dressoir gekocht die bij ons in Limburg bezorg moest worden, alles tot in de puntje geregeld en keurig optijd uitgleverd. Diana, dank je voor je advies en de goed service.
groet, Lies en Henk Pereboom

Lola beoordeelde op 2018-05-26

Super blij met mijn nieuwe bank! Heel goed geholpen en vriendelijk personeel.

Rob beoordeelde op 2018-05-25

In deze bijzondere woonwinkel 2 stuks prachtige hoge Poefen van Claudi voor aan de eettafel gekocht:
- ruime keuze in mooie stoffen
- uitstekend advies
- levering op afgesproken datum
- goede prijs/kwaliteit verhouding