Noordeinde 126
2514GN 's-Gravenhage

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Lies Pereboom beoordeelde op 2018-05-30

Prachtige showroom in een van de mooiste winkelstraten van Den Haag.
Voldoende parkeergelegenheid voor de deur en de nabije omgeving (uiteraard wel betaald )
Wij hebben hier een antiek chinees dressoir gekocht die bij ons in Limburg bezorg moest worden, alles tot in de puntje geregeld en keurig optijd uitgleverd. Diana, dank je voor je advies en de goed service.
groet, Lies en Henk Pereboom

Lola beoordeelde op 2018-05-26

Super blij met mijn nieuwe bank! Heel goed geholpen en vriendelijk personeel.

Rob beoordeelde op 2018-05-25

In deze bijzondere woonwinkel 2 stuks prachtige hoge Poefen van Claudi voor aan de eettafel gekocht:
- ruime keuze in mooie stoffen
- uitstekend advies
- levering op afgesproken datum
- goede prijs/kwaliteit verhouding