Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Olympiade 34
2924AM Krimpen aan den ijssel

Richard Vogelzang beoordeelde op 2018-05-05

Prima service en uitleg.

Peter Franken beoordeelde op 2018-03-08

Kundig geholpen met aanschafkeuze en veel hulp daarna!

Louis du Plessis beoordeelde op 2018-02-08

Super!

Maria Vlemmix beoordeelde op 2018-01-10

Heel goed en goede service.

Fam. van der Ham beoordeelde op 2017-10-02

Niet klantvriendelijk, zoekt niet mee naar een oplossing.

damil beoordeelde op 2017-06-07

m3u

Luuk beoordeelde op 2017-05-25

Prima shop. Bestellingen snel geleverd en echt een top service. Contact leggen gaat heel makkelijk en krijgt altijd snel en goed antwoord terug. Dat is bij veel vergelijkbare shops wel anders. Zelf het Gold abonnement gekozen icm formuler Z prime stb, werkt echt perfect.

Martin beoordeelde op 2017-04-20

naast een kwalitatief goed pakket hebben ze een prima service.
het geduld om atechnische mensen te helpen tot alles naar wens functioneert

Jesus Garcia Quintal beoordeelde op 2017-04-04

De eerste week had ik heel veel storing gehad , zelfs geen service van mijn pakket (gold) Ik heb de Klantenservice gebeld voor een oplossing van mijn probleem. Volgende dag mijn storing werd opgelost . Heel tevreden van de kwaliteit van geluid en beeld . Het is beter geworden . Ik kijk naar verschillende zenders voor mijn kennis van 9 talen en ik ben heel tevreden.

b soeters beoordeelde op 2017-04-01

het gold pakket werk goed , maar uitzending terug kijken en epg zijn niet aan de gang te krijgen . ik heb gevraagd of dit wel bij mijn pakket zou moeten zitten kreeg alleen als antwoord 'ja' , maar geen uitleg wat misschien het probleem zou kunnen zijn . jammer

Ron beoordeelde op 2017-03-25

Nadat ik de eerste dag van mijn bestelling verder niets had vernomen, werd de 2e dag contact opgenomen, en alles netjes afgehandeld. Producten werken perfect, niets op aan te merken. Iedereen aan te raden.

A.D. beoordeelde op 2017-03-19

Ben meer dan tevreden goed bedrijf bestelling op tijd goede klanten service beter kan niet blijf zo door gaan .

Michello beoordeelde op 2017-03-18

Ben heel tevreden over de pakket goede prijs kwaliteit verhouding

RH Jansen beoordeelde op 2017-03-09

Reeds betaald en ook nog niet ontvangen
Na contact met bedrijf is er een goede oplossing gevonden en ben ik tevreden als alles loopt zoals belooft.

Reactie van Streamz4YOU:
Beste Robert, helaas is deze bestelling over het hoofd gezien. Gelukkig wel geconstateerd door onze automatische mail die we versturen. Graag willen wij jou de duurdere versie van het toetsenbord sturen om het goed te maken. Zou je dan je ervaring kunnen aanpassen naar hoe je vind dat het opgelost is? Excuses nogmaals, dit gebeurd nooit.

J.popelier beoordeelde op 2017-03-07

Helemaal top , en zeer gemakkelijk in te stellen .
geen enkele hapering bij Kodi .
Werkt in combinatie met raspberry Pi 3

carlo simons beoordeelde op 2017-03-06

ben super tevreden met de service en snelle contact, hebben hun mij uitstekend geholpen, een echt aanrader waar velen kunnen voorbeeld aan nemen, en zeer goede kwaliteit beeld
van harte bedankt voor de snelle service en hulp

Bo beoordeelde op 2017-03-01

Zeer tevreden over de kwaliteit, film kanalen zijn ook echt HD. Klantenservice reageerd ook vlot. Ik raad dit aan aan iedereen die voor een mooi prijsje alle Nederlandse kanalen wil zien. Jullie hebben er zeker een klant bij!

Cor van der Jagt beoordeelde op 2017-02-27

Product werkt prima. Uitstekende service. Snelle reactie bij contact. Daar kunnen andere aanbieders nog iets van leren. BEDANKT !!!

Perry van alphen alphe582@caiway.nl beoordeelde op 2017-02-15

Top kwaliteit en hele goede service direct op onze smart lg tv geïnstalleerd ( door Remon ) dus geen minix/kodi ( hebben we wel staan )
Dus een aanrader 👍🤓

Wytse Schut beoordeelde op 2017-02-13

ik vind IPTV een prachtige ervaring en lekker makkelijk ik speel dit af op mijn laptop maar ik heb een perfecte beeldkwaliteit heerlijk scherp alleen ik weet niet of dit aan mijn internet verbinding ligt maar ik zie op zijn tijd wat blokjes door mijn beeldscherm komen !!
Ik heb dit niet als ik YouTube aan het afspelen ben dus daar ben ik er nog niet over uit maar op zichzelf ben ik met IPTV zeer tevreden mee ik ben er echt heel blij mee hoor !!!