Jan Campertstraat 7
6416 SG Heerlen

Jos Linsen beoordeelde op 2018-03-20

De eerste keer besteld en alles prima verlopen. Snelle levering!! Top. Daarnaast prima maar belangrijker lekkere Limburgse producten.

Sylvie beoordeelde op 2018-02-12

(Nonnevotten van bakker Voncken)
Goede kwaliteit, netjes verpakt en snel bezorgd.

Susan Klekers beoordeelde op 2018-02-07

Ik ben heel tevreden. Producten zijn van goede kwaliteit en werden gratis thuisbezorgd.

Nick Duijzings beoordeelde op 2018-01-29

Zeer tevreden

Tako Springer beoordeelde op 2018-01-22

Super levering.

Irene Bovy beoordeelde op 2017-12-27

Uitstekende service, in overleg geleverd.

Christ-Jan Cox beoordeelde op 2017-12-25

Snelle persoonlijke levering door de korte afstand. Super als kado

Reactie van Streekproducten uit Limburg:
Bedankt!

Dagmar beoordeelde op 2017-07-18

Leuk assortiment, mooie producten, top service. Bedankt Patrick!