Cruquiusweg 100T
020 - 233 38 20

9,9

2016

Jerry beoordeelde op 2016-04-06

Perfecte service zoals het hoort te zijn! Kleine beschadiging fantastisch gerepareerd! Goed in communicatie, een bedrijf om aan te raden!!

Rico Donders beoordeelde op 2016-02-19

Prima tafel gekocht bij de mannen van Studio H&K. Goed geadviseerd, goed geleverd. Wat wij vooral belangrijk vinden is dat de tafel stevig/stabiel staat. We hebben de tafel nu 3/4 jaar in gebruik en bevalt uitstekend! Prima service.

Rolf beoordeelde op 2015-12-21

Ik heb een tafel besteld bij H&K, goede kwaliteit en service!

Carla beoordeelde op 2015-10-21

Ik ben erg leuk geholpen door de jongens van H&K. Steeds heel vlot reactie, interesse voor mijn privé situatie (waardoor bestelling van de tafel steeds uitgesteld werd) en na een foutje met de bezorging werd snel een goede oplossing geboden. Ik ben blij met mijn mooie tafel!

Albers beoordeelde op 2015-07-16

Mijn keukentafel was hard aan vernieuwing toe. Ik had mijn zinnen gezet op een tafel die degelijkheid combineert met een strakke uitstraling en liefst met een eiken blad. Na lang zoeken zowel bij onze meubelboulevard als op internet kwam ik uiteindelijk uit bij Studio H& K. Ik ben eerst in Amsterdam gaan kijken in de showroom. Heb er verschillende modellen gezien en ben met een goed advies naar huis gegaan. Inmiddels heb ik een mooie tafel met een eikenhouten blad en ben erg blij met mijn aanschaf. Ik kan H & K van harte aanbevelen: brede keuze in modellen met een mooie uitstraling zowel klassiek als modern en ook nog eens voor een betaalbare prijs!

Rish beoordeelde op 2015-07-14

Eettafel voldoet aan verwachting. Levering kan helaas 1 keer in de week, ik had dit graag vooraf geweten. Echter, op een nette manier en op tijd bezorgd.

Pytha beoordeelde op 2015-07-11

wat een prachtige tafel met design onderstel Co met prima vlotte klantvriendelijke aflever en montage service! wij zijn dik tevreden: kwaliteit - prijsverhouding super!

M beoordeelde op 2015-07-10

Pas een mooie tafel gekocht bij studio H & K. Érg blij mee!!
Goede en snelle mail contacten! Klant staat voorop!
Top!

Willem de Kock beoordeelde op 2015-06-19

De communicatie en afstemming verliepen zoals gewenst. De levering en plaatsing ging goed. De tafel bevalt heel goed, qua styling en materiaal: een mooie strakke stevige en warme tafel. Het tafelblad is heel fijn, het kan heel veel aan qua gebruik terwijl de kwaliteit blijft behouden.

Stephanie beoordeelde op 2015-06-15

Wij hebben een tafel besteld bij Studio H&K. Zij waren laagdrempelig in de communicatie. We hadden gebeld en konden meteen een showmodel bekijken. Kort daarop kregen we de factuur. De levertijd was langer dan verwacht, maar verder prima gegaan. De tafel ziet er top uit! Voldoet aan alle verwachtingen.

Teun van Olphen beoordeelde op 2015-05-21

Mooie tafels van hoge kwaliteit en fantastische service.

Sander beoordeelde op 2015-05-21

Top! Mooie tafels, goede service en scherpe prijzen.

John beoordeelde op 2015-05-21

Via Marktplaats terecht gekomen bij Studio H&K. Wat een grappige naam ook dat H&K=HENK :).
Was onder de indruk van de website en de mooie modellen. Ik heb de tafel besteld via internet dus het was spannend of hij aan mijn verwachtingen voldeed maar de tafel is in het echt echt prachtig. Ik heb voor de zwarte slim x-type gekozen met 3 cm blad. Ik woon zelf in België en ook daar konden ze leveren. Uiteindelijk wel 9 weken moeten wachten op mijn tafel maar dat schijnt toch een normale productietijd te zijn. Bedankt. Groeten, John

Jan de Vries beoordeelde op 2015-05-20

Heel blij met mijn ovale tafel. Bedankt jongens!

Pieter Mulder beoordeelde op 2015-05-20

Super mooie tafels, leuke gasten!
Ben er onwijs blij met mijn tafels

Jacqueline beoordeelde op 2015-05-20

Afgelopen week is mijn tafel geleverd. Een echte Butterfly. Uniek ontwerp en super blij mee.
Goede communicatie en service. Succes met de verkopen!

Caroline beoordeelde op 2015-05-20

Bedankt voor de mooie tafel. Goede en duidelijke service. Fijn dat de tafel thuis ook in elkaar wordt gezet. Groetjes Caroline.

2015