Bruinhorsterlaan 12

Herman Verbree beoordeelde op 2018-06-04

Jennifer van Koppenhagen beoordeelde op 2018-06-03

A. Stevens beoordeelde op 2018-06-02

Mariska Van Dongen beoordeelde op 2018-05-28

Werd niet echt snel op de hoogte gehouden waar mijn pakket bleef.
Verder waren de 2 stoelen die ik had besteld op elkaar gezet tijdens het verzenden maar zo strak op elkaar dat ik niet zonder krassen kon uitpakken. Beetje zonde.

Ditte Van Beek beoordeelde op 2018-05-28

Snelle en nette leveringen.

Karen Dammers beoordeelde op 2018-05-25

Online Interieurshop heeft leuke prijzen. Koop je bijv. 2 dezelfde stoeltjes dan krijg je als verrassing korting in je winkelmandje! Eén van de twee stoeltjes was helaas beschadigd, maar werd gratis omgewisseld. Ook de omgewisselde stoel was beschadigd, maar werd nogmaals gratis omgewisseld. Het kan dus zijn dat je er wat extra tijd in moet investeren, maar de service is top!

Gerda van Daal beoordeelde op 2018-05-23

kastje keurig volgens het aangegeven tijdstip afgeleverd en gisteren ook gelijk in elkaar gezet. Is een prima en leuk kastje. En goed in elkaar te zetten met een goede handleiding.

Ruben Timmerman beoordeelde op 2018-05-21

Floortje Bras beoordeelde op 2018-05-17

Jennieke beoordeelde op 2018-05-16

Prima service, goed advies, snelle levering, behulpzame en aardige medewerkers via 'life chat' en een mooi product. Een aanrader!

Laurent Coeman beoordeelde op 2018-05-13

Do beoordeelde op 2018-05-09

charessa vivaldi beoordeelde op 2018-05-07

Super tevreden over het product en de levering