Eikenhorst 10

waarom

Patricia van Engelen beoordeelde op 2018-07-07

Gewoon 100%

Beste Patricia,
Goed te lezen dat je alles "gewoon 100% " vindt. Zelf vinden wij ook dat het zo hoort te zijn.
Bedankt dat je ons hebt willen beoordelen met 5 sterren, we zijn daar erg blij mee.
Groet, christina-yvonne

Louisse Frissart beoordeelde op 2018-07-02

Goede service
Snelle levering !

Beste Louisse,
We zijn blij te lezen dat je blij bent met de goede service en snelle levering. Onze dank dat je ons hebt willen beoordelen en dat met 5 sterren, we zijn daar erg blij mee.

LIanne van Hees beoordeelde op 2018-06-10

prima geregeld

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste Lianne, Fijn te lezen dat alles prima geregeld is/was en dat je dit hebt willen beoordelen met 5 sterren. We zijn daar erg blij mee.
Groet, christina-yvonne

J. van Riet beoordeelde op 2018-06-04

Hele mooie spullen.
Leveren volgens afspraak.
Snelle reactie bij vragen.
Top.

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste J. van Riet, Het doet ons goed om te lezen dat u de spullen mooi vindt, een snelle reactie wordt gegeven bij vragen etc. Wij danken u danook dat dit terug te zien is in uw beoordeling, met een totaalscore van 5 sterren, wij zijn daar zeer blij mee.

M. van den Brink beoordeelde op 2018-06-04

Een mooie rozenboog geplaatst stond meteen te lood een mooi produkt.
We laten de boog roesten.

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste M. van den Brink, Fijn te lezen dat de boog goed naar uw zin is. Ook bedanken wij u voor de mooie beoordeling met 5 sterren. We zijn daar erg blij mee.

Peter Platteau beoordeelde op 2018-05-11

Niks op aan te merken, gewoon top! Hartelijk dank & tot een volgende

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste Peter, Onze dank voor uw mooie beoordeling met 5 sterren. We zijn daar erg blij mee. Fijn te lezen dat alles top was.

Roland Forster beoordeelde op 2018-04-13

De volgende dag al persoonlijk van Friesland naar Brabant geleverd.

Beste Roland,
Wij danken u voor uw beoordeling. U geeft ons een totaalbeoordeling van 4 sterren. We kunnen dus nog wat verbeteren. Wanneer u wilt aangeven waar we verbeteringen kunnen doorvoeren stellen wij dat zeer op prijs. Daarmee kunnen we onze dienstverlening en/of assortiment alleen maar verbeteren. Mogen we van u vernemen?
Met een zonnige groet, christina-yvonne

Jan van den Driest beoordeelde op 2018-03-21

Beste Jan,
Dank dat u de moeite nam om ons te beoordelen.
U gaf ons een totaal van 4 sterren. We kunnen nog wat verbeteren. Kunt u aangeven op welke punten verbetering/aanpassing wenseluck is? We waarderen de feedback.

Anneke Korten beoordeelde op 2018-03-16

Beste Anneke,
Dank voor uw mooie beoordeling met 5 sterren. We zijn daar erg blij mee.
Met eens groet, christina

Antoon van Loon beoordeelde op 2018-03-15

Correcte afwerking. Verzendkosten prijzig!

Beste Antoon,
Dank voor uw beoordeling. U vindt onze verzendkosten prijzig, doch wij hanteren PostNL tarieven. Bij kleine orders wordt er in de webshop een toeslag berekend welke op de factuur apart vermeld wordt. E.e.a. staat goed op onze website verwoordt.
U geeft ons een totaal van 4 sterren. We kunnen dus nog wat verbeteren. Kunt u ons aangeven op welke punten u veranderingen/aanpassen gewenst acht? We staan daar voor open.

Frederiek Grotegoed beoordeelde op 2018-02-20

Beste Frederiek,
Bedankt voor uw mooie beoordeling met 5 sterren. We zijn daar erg blij mee.
Groet, christina

Jolanda beoordeelde op 2018-01-24

Winkel met zeer mooie spullen en een topservice!

Op 30 december belandde ik samen met mijn moeder in deze winkel. Ze waren druk aan het inpakken want per 1 januari gingen ze dit tijdelijk gehuurde pand verlaten. Ik zag een zeer mooie wanddecoratie en na wat wikken en wegen, decoratie gekocht. We moesten met de grote, onhandige doos lopend naar de trein. Maar er werd een mooie handvat in de doos gesneden om het wat handiger te kunnen dragen.

Bij het ophangen van de decoratie kwam ik er achter dat de decoratie hier en daar beschadigingen gehad. Vervolgens heb ik via het contactformulier op de website contact gezocht en de situatie uitgelegd. Binnen zeer kore tijd had ik reactie terug dat het geen enkel probleem was om de decoratie te ruilen voor een onbeschadigd exemplaar. Er werd contact gezocht voor het maken van een afspraak om de decoratie om te ruilen. Ik hoefde er zelfs niet voor te reizen o.i.d,: nieuwe decoratie werd aan huis afgeleverd. Chapeau voor dit bedrijf en de zeer vriendelijke eigenaars! Ik hou zeker hun website in de gaten voor andere leuke spullen en om te kijken waar en wanneer de spullen weer in een fysieke winkel zijn te bewonderen en evt iets te scoren.

Nogmaals hartelijk dank voor deze superservice!

Beste Jolanda,
Dank voor je mooie beoordeling en toelichting daarop. We zijn daar erg blij mee. Fijn dat je ons op een van onze laatste dagen met onze tijdelucke winkel in Zwolle mocht treffen. De S van Service proberen wij waar te maken en ook uit te dragen. En dat er bij u erg genoten mag worden van de mooie wanddecoratie. Graag tot ziens.
Groet, christina

Liane Blüse beoordeelde op 2018-01-04

Ich war sehr zufrieden. Vielen lieben Dank. Weiter so !

Geehrte Frau Blüse,
Danke für Ihnen Beurteilung mit 5 Sternen. Wir sind da sehr Froh mit.
Mit grüße, christina

mevrouw Henselmans beoordeelde op 2017-12-05

Vriendelijke mensen. De aankoop persoonlijk thuis afgeleverd, super!

Beste mevrouw Henselmans,
Dank voor uw beoordeling met 5 sterren. We zijn daar heel erg blij mee.
Wat de bezorging betreft, het was een kleine moeite.

Edith beoordeelde op 2017-11-28

Beste Edith,
Dank voor uw mooie beoordeling met 5 sterren. We zijn daar erg blij mee.
christina

mevrouw Van Eeuwijk beoordeelde op 2017-10-17

Heldere website, duidelijke informatie over bezorgkosten en goede levering met ook duidelijke afspraken.
En dan ook nog eens prima materiaal geleverd!

Beste mevrouw Van Eeuwijk,
Onze dank voor uw mooie beoordeling van 5 sterren totaal. We zijn daar erg blij mee.
Evenals uw feedback. We doen erg ons best om binnen de site duidelucke informatie te verstrekken zodat men weet wat men kan verwachten.
Nogmaals onze dank en graag tot ziens.

Jos Driessen beoordeelde op 2017-10-11

Duidelijke informatie en snelle levering, product was goed verpakt en ziet er mooi uit.

Beste Jos,
Dank voor je beoordeling. En 5 sterren! Daar zijn we heel erg blij mee.

Stephan Rutten beoordeelde op 2017-10-10

Heb netjes bericht gekregen over mijn bestelling. De andere product was er helaas niet maar heb een alternatief voor aangeboden gekregen. Deze heb ik ook genomen.Heb mijn product netjes in de winkel opgehaald . Word ook netjes geholpen in de winkel.

Beste Stephan,
We zijn dankbaar en blij dat je de totaalbeoordeling naar 5 sterren hebt gebracht.
Nogmaals onze dank en groet,
christina

Anoniem beoordeelde op 2017-10-08

Beste Anoniem,
Onze dank voor uw mooie beoordeling met 5 sterren. We zijn daar erg blij mee.

carin beoordeelde op 2017-10-04

Ik ben tevreden over het product en de verzending!

Beste Carin,
Bedankt voor uw beoordeling, we zijn daar blij mee. Wat ons opvalt is dat u de nazorg en garantie 4 sterren geeft. U heeft daar geen beroep/claim opgedaan en is dan ook een niet te beoordelen feit door u. Jammer dat u dan gekozen heeft om daar 4 sterren voor te geven. Al met al zijn we blij met uw feedback.