Eikenhorst 10

Mystery shopper

Lees
waarom

Anne Mooibroek beoordeelde op 2018-12-08

Zeer tevreden, het product is van hoge kwaliteit en binnen 2 dagen hadden wij het in huis. Geweldig

Beste Anne,
Dank voor de mooie beoordeling. We zijn daar erg blij mee.
Goed te lezen dat het product voldoet. En... als PostNL meegewerkt had, was de zending zelfs een dag eerder in huis geweest -:).

J. van Dalen beoordeelde op 2018-12-06

Een mooie heldere side. Bij aankoop snelle afhandeling en bezorging.

Beste J.
Wij streven er naar om orders snel te behandelen en te verzenden. Onze dank voor de goede beoordeling en toelichting daarop.

E.C. van Zijtveld beoordeelde op 2018-11-14

Geen klachten over bestelling en bezorging, wel wat teleurgesteld dat de kaart op een plaat mdf was afgedrukt en niet op "echt" hout

Beste E.C.,
Dank voor uw beoordeling. Dat u ons in het geheel met 3 sterren beloont vinden wij niet terecht.
Het product valt u ietwat tegen doordat er een andere houtsoort is gebruikt dan u had verwacht. U bent de eerste met een dergelucke reactie bij dit artikel.
Wanneer de print op "echte" houten planken was geplaatst dan bestaat er de mogeluckheid dat het hout gaat werken met alle gevolgen van dien.
Juist om het product onder verschillende omstandigheden niet te (veel) laten werken is er mdf als houtsoort gebruikt. Ons inziens is op de productfoto ook goed te zien dat de print niet op "echt" hout is geplaatst. Daarbij een print op "echt" hout had ook een veel minder scherpe weergave gehad.
Inmiddels hebben wij op de website bij het product aangegeven dat er mdf als materiaal is gebruikt.
Wanneer een product tegenvalt heeft u het recht om binnen de daarvoor gestelde termijnen en voorwaarden de bestelling te herroepen.
Mocht u alsnog uw beoordeling willen aanpassen dan kunt u de link in de uitnodiging daartoe opnieuw gebruiken.

T. Riebeek beoordeelde op 2018-10-15

Prachtige selectie, hele goede service en keurig verpakt verstuurd. Top!

Beste T,
Onze dank voor deze mooie beoordeling en toelichting.

Jan Geertsma beoordeelde op 2018-10-15

Prachtige lantaarns voor een concurrerende prijs. Prima webshop!

Beste Jan,
Dank voor deze mooie beoordeling met toelichting daarop.

Herman Meppelder beoordeelde op 2018-09-14

snelle levering, uitstekende kwaliteit. Dus een zeer tevreden klant

Beste Herman,
Dank voor uw mooie beoordeling met 5 sterren en toelichting. We zijn daar erg blij mee.

Sylvia van Ankeren beoordeelde op 2018-09-14

Voor ons project ZorgThuis staan de stoelen prachtig in het trainingscentrum.

Beste Sylvia,

H.H.G. Schoenmakers beoordeelde op 2018-09-14

Beste H.H.G.
Dank voor uw beoordeling. U beoordeelt ons met 4 sterren, we zijn daar blij mee, maar houdt in dat we nog wat kunnen verbeteren om een volgende keer 5 sterren te mogen ontvangen. Wilt u ons de feedback geven wat we nog kunnen verbeteren? Alvast onze dank.

Connie Witte beoordeelde op 2018-07-25

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste Connie, Onze dank voor uw beoordeling. Wat kunnen we nog verbeteren om een volgende keer 5 sterren te kunnen verdienen?

R.U. Slangenberg beoordeelde op 2018-07-25

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste R.U. Slangenberg, Onze dank voor uw mooie beoordeling met 5 sterren. We zijn daar erg blij mee.

Anet Perdok beoordeelde op 2018-07-25

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste Anet, Dank voor de mooie beoordeling met 5 sterren. We zijn daar erg blij mee.

Patricia van Engelen beoordeelde op 2018-07-07

Gewoon 100%

Beste Patricia,
Goed te lezen dat je alles "gewoon 100% " vindt. Zelf vinden wij ook dat het zo hoort te zijn.
Bedankt dat je ons hebt willen beoordelen met 5 sterren, we zijn daar erg blij mee.
Groet, christina-yvonne

Louisse Frissart beoordeelde op 2018-07-02

Goede service
Snelle levering !

Beste Louisse,
We zijn blij te lezen dat je blij bent met de goede service en snelle levering. Onze dank dat je ons hebt willen beoordelen en dat met 5 sterren, we zijn daar erg blij mee.

LIanne van Hees beoordeelde op 2018-06-10

prima geregeld

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste Lianne, Fijn te lezen dat alles prima geregeld is/was en dat je dit hebt willen beoordelen met 5 sterren. We zijn daar erg blij mee.
Groet, christina-yvonne

J. van Riet beoordeelde op 2018-06-04

Hele mooie spullen.
Leveren volgens afspraak.
Snelle reactie bij vragen.
Top.

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste J. van Riet, Het doet ons goed om te lezen dat u de spullen mooi vindt, een snelle reactie wordt gegeven bij vragen etc. Wij danken u danook dat dit terug te zien is in uw beoordeling, met een totaalscore van 5 sterren, wij zijn daar zeer blij mee.

M. van den Brink beoordeelde op 2018-06-04

Een mooie rozenboog geplaatst stond meteen te lood een mooi produkt.
We laten de boog roesten.

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste M. van den Brink, Fijn te lezen dat de boog goed naar uw zin is. Ook bedanken wij u voor de mooie beoordeling met 5 sterren. We zijn daar erg blij mee.

Peter Platteau beoordeelde op 2018-05-11

Niks op aan te merken, gewoon top! Hartelijk dank & tot een volgende

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste Peter, Onze dank voor uw mooie beoordeling met 5 sterren. We zijn daar erg blij mee. Fijn te lezen dat alles top was.
Met een groet, christina

Roland Forster beoordeelde op 2018-04-13

De volgende dag al persoonlijk van Friesland naar Brabant geleverd.

Beste Roland,
Wij danken u voor uw beoordeling. U geeft ons een totaalbeoordeling van 4 sterren. We kunnen dus nog wat verbeteren. Wanneer u wilt aangeven waar we verbeteringen kunnen doorvoeren stellen wij dat zeer op prijs. Daarmee kunnen we onze dienstverlening en/of assortiment alleen maar verbeteren. Mogen we van u vernemen?
Met een zonnige groet, christina-yvonne

Jan van den Driest beoordeelde op 2018-03-21

Beste Jan,
Dank dat u de moeite nam om ons te beoordelen.
U gaf ons een totaal van 4 sterren. We kunnen nog wat verbeteren. Kunt u aangeven op welke punten verbetering/aanpassing wenseluck is? We waarderen de feedback.
Met een groet, christina

Anneke Korten beoordeelde op 2018-03-16

Beste Anneke,
Dank voor uw mooie beoordeling met 5 sterren. We zijn daar erg blij mee.
Met eens groet, christina