Eikenhorst 10

Mystery shopper

Lees
waarom

mevrouw Van Eeuwijk beoordeelde op 2017-10-17

Heldere website, duidelijke informatie over bezorgkosten en goede levering met ook duidelijke afspraken.
En dan ook nog eens prima materiaal geleverd!

Assortiment
Bestelproces

Beste mevrouw Van Eeuwijk,
Onze dank voor uw mooie beoordeling van 5 sterren totaal. We zijn daar erg blij mee.
Evenals uw feedback. We doen erg ons best om binnen de site duidelucke informatie te verstrekken zodat men weet wat men kan verwachten.
Nogmaals onze dank en graag tot ziens.

Jos Driessen beoordeelde op 2017-10-11

Duidelijke informatie en snelle levering, product was goed verpakt en ziet er mooi uit.

Beste Jos,
Dank voor je beoordeling. En 5 sterren! Daar zijn we heel erg blij mee.

Stephan Rutten beoordeelde op 2017-10-10

Heb netjes bericht gekregen over mijn bestelling. De andere product was er helaas niet maar heb een alternatief voor aangeboden gekregen. Deze heb ik ook genomen.Heb mijn product netjes in de winkel opgehaald . Word ook netjes geholpen in de winkel.

Assortiment
Bestelproces

Beste Stephan,
We zijn dankbaar en blij dat je de totaalbeoordeling naar 5 sterren hebt gebracht.
Nogmaals onze dank en groet,

carin beoordeelde op 2017-10-04

Ik ben tevreden over het product en de verzending!

Beste Carin,
Bedankt voor uw beoordeling, we zijn daar blij mee. Wat ons opvalt is dat u de nazorg en garantie 4 sterren geeft. U heeft daar geen beroep/claim opgedaan en is dan ook een niet te beoordelen feit door u. Jammer dat u dan gekozen heeft om daar 4 sterren voor te geven. Al met al zijn we blij met uw feedback.

anja beoordeelde op 2017-09-29

Mooie artikelen geleverd.

Beste Anja,
Dank voor de mooie beoordeling met 5 sterren. We zijn daar heel erg blij mee.
Dat iedereen veel plezier mag hebben van de mooie artikelen die door jou besteld zijn.

Marcella beoordeelde op 2017-09-06

Goed, keurig, prettig bezorger

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste Marcella, Dank voor uw beoordeling. Al bevreemdt het ons dat u ons als totaaloordeel 4 sterren geeft en op de 4 onderdelen 5 sterren, dan zouden wij een totaaloordeel van 5 sterren verwachten. Ondanks dat wij geprobeerd hebben met u hierover in contact te komen, heeft dat geen terugkoppeling uwerzijds mogen opleveren. Jammer.

A. Persoon beoordeelde op 2017-09-01

De service en afhandeling van de bestelling was prima.
Maar het bestelde bloem met rechthoekig frame was iets minder, het frame is niet recht.
Dus bij het ophangen is het een heel probleem.

Beste A. Persoon,
Als eerste onze dank voor uw beoordeling.
Vervelend nu pas geïnformeerd te worden dat de frames niet (meer) rechthoekig waren. Ze waren nl voor verzending in orde en naar onze mening goed verpakt aan u verzonden.
Wij waren van deze omissie niet op de hoogte en zijn derhalve niet in de gelegenheid gesteld om ook maar iets te kunnen oplossen voor u. Wij vinden het dan ook zeer teleurstellend dat wij deze mogelijkheid niet van u hebben gekregen.

Charlotte beoordeelde op 2017-07-28

Goede kwaliteit en snelle levering!!!

Beste Charlotte.
Harteluck dank voor uw 5 sterren beoordeling. Daar zijn we erg blij. Evenals uw bericht dat de kwaliteit van de door u bestelde artikelen goed is en de snelle levering.

Antje beoordeelde op 2017-07-27

Goede communicatie en afhandeling.

Beste Antje,
Dank voor uw beoordeling met een totaalscore van 5 sterren. We zijn daar erg blij mee. Alsook met uw samenvatting dat er een goede communicatie en afhandeling omtrent uw bestelling is geweest.

J. ter Maat beoordeelde op 2017-07-12

Snelle levering, zorgvuldig verpakt.

Beste J. ter Maat,
Onze dank voor uw beoordeling. 5 Sterren, daar zijn we erg blij mee.
Fijn te lezen dat de levering snel en zorgvuldig verpakt was.

I.A. beoordeelde op 2017-07-10

Ik had drie tuinstekers in verschillenden maten besteld. De prijs is prima, verzending volgde vlot en de spullen kwamen netjes breukvrij verpakt aan. Door een PC fout had ik twee keer een bestelling geplaatst en daarover mailcontact gehad. Alles werd snel beantwoorde en geregeld. Uitstekende service.

Beste I.A.
Dank voor uw beoordeling. Op alle fronten 5 sterren, daar zijn we ontzettend blij mee.
Ook fijn om te lezen dat alles goed is aangekomen en goed verpakt was. Een dubbele bestelling plaatsen met dezelfde items kan voorkomen, dat lossen we graag op.

Jolanda beoordeelde op 2017-06-25

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Dank Jolanda voor de mooie beoordeling met 5 sterren. We zijn daar erg blij mee.
Fijn te vernemen dat er snel geleverd is en ja het ontvangen product is zeker van een goede kwaliteit. Dat u er lang plezier van mag hebben.

mb beoordeelde op 2017-06-20

Voldoet

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste MB, Dank voor uw beoordeling. Al bevreemdt het ons dat u ons als totaaloordeel 4 sterren geeft en op de 4 onderdelen 5 sterren, dan zouden wij een totaaloordeel van 5 sterren verwachten. Ondanks dat wij geprobeerd hebben met u hierover in contact te komen, heeft dat geen terugkoppeling uwerzijds mogen opleveren. Jammer.

T.Woonink beoordeelde op 2017-04-14

Bestelling en levering prima en snel. Alleen de de rozenzuil was zo in elkaar gedrukt, dat bij het uit elkaar halen van de 3 onderdelen ,verfbeschadigingen niet waren te voorkomen.

Geachte heer Woonink,
Onze dank voor uw beoordeling en heel vervelend te lezen dat in de verzending de onderdelen in elkaar gedrukt zijn waardoor de lak beschadigd is.
U had beter gedaan dit direct aan ons te melden en dit niet via een beoordeling kenbaar te maken en daarmee de nazorg en garantie met 3 sterren te beoordelen.
Wij waren van deze omissie niet op de hoogte en zijn derhalve niet in de gelegenheid gesteld om ook maar iets te kunnen oplossen voor u. Wij vinden het danook zeer teleurstellend dat wij deze mogelijkheid niet van u hebben gekregen, zodat wij een betere beoordeling hadden kunnen verkrijgen.

N Hofstee beoordeelde op 2017-04-12

We zijn tevreden over de bestelling , de afhandeling en de snelle bezorging. Er werd ook nog uitleg gegeven over het plaatsen van de rozenboog die we besteld hadden.

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste N. Hofstee, We zijn erg blij met uw mooie beoordeling en dat alles omtrent uw order naar uw tevredenheid is verlopen.
Met decoratieve groet, christina

Cor Henzen beoordeelde op 2017-03-10

Prima product, goed verpakt en volgens afspraak geleverd. Ik ben een tevreden klant!

Beste Cor,
Onze hartelucke dank voor uw beoordeling. U geeft aan een tevreden klant te zijn en dat alles naar wens is verlopen, doch u geeft ons 4 sterren. Ergens laten wij dus nog iets liggen wat we kunnen verbeteren. Laat ons weten wat dat is zodat wij onze dienstverlening verder kunnen aanscherpen opdat wij een volgende keer 5 sterren (van u) kunnen krijgen.
Wij zien uw terugkoppeling tegemoet.
Met groet, christina

Johanna beoordeelde op 2017-03-04

Mijn zon/maandeciratie is veel donkerder dan ik op de website heb ervaren. Ik hou erg van kleur. Als ik deze eerst gezien had was deze het niet geworden. De muurdeciratie zelf is prim. En service is ook oke. Koper en verkoper ontmoeten elkaar op een carpoolplaats. ( om verzendkosten te besparen)

Beste Johanna,
Dank voor je beoordeling. Dat een product qua kleur afwijkt van hetgeen binnen de webshop wordt getoond/ervaren is altijd mogelijk. Als eerste heeft de scherminstelling van je pc daar een grote invloed op alsook hoe en tegen welke achtergrond een foto is gemaakt. Verder zijn veel van onze artikelen handgemaakt en kan er per productieproces een verschil in kleur optreden. Daar hebben wij geen invloed op.
Overigens hebben wij je het artikel op de P-plaats laten zien.
Verder heeft de koper altijd het recht om binnen de regels daartoe een order te herroepen wanneer het niet voldoet aan de verwachtingen.
Al met al vind ik je beoordeling van 4 sterren tegenvallend in relatie tot onze getoonde inzet m.b.t. deze order.

Jim beoordeelde op 2017-02-27

Alles volgens afspraak en zo hoort het.

Beste Jim,
Harteluck dank voor de mooie beoordeling. Goed om te lezen dat alles is verlopen zoals het hoort, we doen daar ons best voor.

W. de Boer beoordeelde op 2017-02-10

Bestelling prima verzonden goed te volgen en prima afgeleverd.

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste W. de Boer, Dank voor uw mooie beoordeling met 5 sterren. Fijn te lezen dat het hele verzendtraject goed is verlopen en te volgen is.

Yvonne beoordeelde op 2016-12-10

Regenmeter besteld en na paar dagen in huis. Bleek in het glas een barst te zitten. Na dit gemeld te hebben de volgende dag een nieuw glas in huis ! Geweldige service en snelle levering. Top !

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste Yvonne, Dank voor je beoordeling. Het is jammer te zien dat je de verzendtijd als minder beoordeeld ondanks dat wij duidelijk communiceren dat de verzendtijd wat langer kan zijn voor artikelen die niet mee zijn naar onze tijdelijke winkel. Temeer daar je zelf schrijft tevreden te zijn over een snelle levering.
Ondanks de afstand magazijn/winkel proberen wij ons best te doen om orders zo snel mogelijk te verzenden.
Wel fijn om te zien dat je de nazorg met 5 sterren waardeert.
Met groet, christina