Rijksstraatweg 56 A
3223KA Hellevoetsluis
+31621545918

Dasdelen-Yasar beoordeelde op 2018-12-10

Snelle reactie en verzending!
Top service

Johan Pulles beoordeelde op 2018-12-10

Het product was precies optijd binnen! Ook leuk dat ze er een kaartje bij had gedaan, dat ze hoopte dat hij er optijd zou zijn! Hij was erg gewild bij het dobbelspel(sinterklaas)

Marga beoordeelde op 2018-11-26

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke sfeer in de winkel

Cathy Huijser beoordeelde op 2018-11-26

Gewoon snel en goed

Melina Sandanger beoordeelde op 2018-11-20

Fijne winkel, klantvriendelijkheid hoog ,gastvrij en gezellig

J. Van Drunen beoordeelde op 2018-11-20

Bestelling supersnel en goed!

Barry Lussenburg beoordeelde op 2018-08-25

Rachel reageert heel snel op je vragen.
Bestelling binnen een paar dagen in huis. Keurig netjes verpakt.
Heeft ook altijd tips voor je. Een absolute aanrader!

sandra goedhart beoordeelde op 2018-08-23

Een winkel bomvol leuke spulletjes. Een onwijs goede service wat je tegenwoordig maar weinig ziet! De klant voelt zich hier oprecht koning!

Lauren beoordeelde op 2018-08-22

2 kettingen besteld. Alles verliep prima. Het duurde wel een paar dagen voordat ik het pakketje binnenkreeg.

Evelien van Emmerik beoordeelde op 2018-07-19

Snelle service!

Annemarie van der Veen beoordeelde op 2018-07-14

Leuke website en vlotte bezorging.
Verder geeft het mij een persoonlijk tintje doordat de eigenaresse een note had toegevoegd. Top!

Milja beoordeelde op 2018-06-10

Een leuke en gezellige winkel met alles waar je blij van wordt: kleding, tassen, sieraden, woondecoratie, kaarten etc. Je wordt altijd met veel plezier geholpen en er hangt een ongedwongen sfeer. Absolute aanrader!

Debbie Dolman beoordeelde op 2018-06-08

Super leuke workshop gehad met mijn vriendin samen! Zeer vriendelijk ontvangen en hele goede uitleg gehad! Zeker een aanrader!!

Warburg beoordeelde op 2018-05-28

Snel en.goeg geregeld

Roz beoordeelde op 2018-05-24

Rachel staat altijd voor je klaar met een lekkere cappuccino en eerlijk advies over de mooie wisselende collectie.