Nico Jessekade 87
0207372853
KvK 61209082

9,9

Ineke beoordeelde op 2017-11-13

Ik ben ongelooflijk blij met de superjuicer. De eerste keer was ik iets te enthousiast,( echt iets voor mij). Ik had er meteen waterkers bij , daar liep hij op vast.
Gelukkig had ik daarna het boekje gelezen ( handig die worteltjes als graad van moeilijkheid) en vanaf dat moment ging het prima.
Ik gebruik hem 2 keer per dag ( ik heb hem nu 5 dagen!). Het sap is heerlijk, (de pulp droog, soms bak ik daar iets van). Super in gebruik en makkelijk schoon te maken . (wortel, biet, bleekselderij, boerenkool, broccoli, appel)
De levering was snel. De instructiefilmpjes op de site had ik bekeken voor ik hem bestelde, heel informatief en eerlijk,.
Kortom een aanrader (en dat zal dat ook zeker doen)

Cees beoordeelde op 2017-10-06

Een zeer degelijke machine. Handig is dat er een aparte zeef is voor sap en smoothy. De pulp is droger dan bij onze vorige machine hetgeen betekent dat hij er meer sap uit haalt. Door de schraper blijft de zeef schoner en dus goed doorlaatbaar.
Makkelijk schoon te maken.

Jose Zegelaar-Burggraaf beoordeelde op 2017-08-11

Zeer tevreden over levering en klantenservice! Superjuicer werd de dag na bestelling al bezorgd en toen bleek dat de pulpzeef niet in het pakket zat werd deze ook direct nagezonden. Top! Ook over de juicer zelf erg tevreden. Hij werkt goed, maakt geen herrie, pulp is droog en het schoonmaken is verrassend eenvoudig. Ik ben er blij mee!

Liny Hoogenberg beoordeelde op 2017-02-01

Gistermiddag mijn superjuicer binnen gekregen en 's avonds gelijk uitgeprobeerd. Super!! Het is een heel mooi apparaat. Handig te bedienen en makkelijk schoon te maken. Ik heb een heerlijk sapje gemaakt:
- 1 sinaasappel
- 2 wortels
- 1/4 krop sla
- 2 stengels bleekselderij
- 1/4 witte kool
- een halve broccoli
Super lekker!! Zelfs mijn man vond het lekker

Jolanda Reedijk beoordeelde op 2017-01-13

Mooi compact apparaat. Makkelijk schoon te maken, weinig afval en veel sap. Echt heerlijk

Lies van Haarlem beoordeelde op 2017-01-10

Een prima machine, slank van vorm, werkt uitstekend, maakt echt heel mamkelojk schoon. Bijna geen pulp en de sapjes zijn zijn heerlijk. Had ik veel eerder moeten doen. Helemaal geen spijt dus van de investering.

Marleen beoordeelde op 2017-01-06

Ruim 1,5 jaar gebruik ik de SuperJuicer nu en ben zeer tevreden.
Eindelijk de aankoop van 330ml BPA vrije flesjes gedaan.
Heel handig als je een paar liter sap wilt bewaren in de vriezer.

Henry van de Ruit beoordeelde op 2016-12-20

Zeer tevreden, maandag besteld en de volgende morgen in huis, meteen aan de slag gegaan en heb voor 2 dagen sap bereid! De super juicer werkt perfect en schoonmaken is een peulenschil . Ik ga hier heel veel plezier van hebben.
Zeker als ik al de recepten zie op de site, Facebook en Instagram.

Y landman beoordeelde op 2016-11-01

Super snelle levering!
Ga deze week meteen uitproberen.
Eerste sapje was super snel klaar en makkelijk is het apparaat te reinigen. Zeer tevreden!

Emmy beoordeelde op 2016-10-10

De slow juicer staat nu een week op ons aanrecht, en we zijn er echt geweldig blij mee! De groentesappen zijn heerlijk en duidelijk beter van smaak dan de sappen uit een fles. Het is even wat werk, maar daar heb je dan ook wat voor :).
Schoonmaken valt ook erg mee, na een paar keer word je er handig in en wat vooral fijn is: er zijn geen scherpe onderdelen, je kunt je er niet aan bezeren.
Een aanrader dus!!

Arend Scheer beoordeelde op 2016-09-03

Vandaag ontvangen en vanmiddag al meteen onze 1e ervaring. Klasse; zo eenvoudig, makkelijk in gebruik. de 1e mix van kiwi, (sinas)appel en banaan was een succes. Volgende keer experimenteren we wat met de hoeveelheid van vruchten voor een andere smaak. Niet meer afhankelijk van de fabriekskeuzes. Heerlijk.
Ook demonteren, schoonmaken en in elkaar zetten is erg eenvoudig. Helemaal als je de filmpjes op deze site hebt gezien.
Niet alleen een degelijke en robuuste uitstraling; dat is het ook. Opvallend stil.
Een echte aanrader met een buitengewone prijs/kwaliteitverhouding.

Huub Draijer beoordeelde op 2016-08-31

Superjuicer nu goed 2 weken in huis, de doos hebben we verband want hij heeft een vaste plaats op de aanrecht gekregen en we doen hem nooit meer weg!
Hij doet zij naam eer aan, het is een super machine die heerlijke en ongelooflijk veel sap uit je fruit / groente perst.
Kortom een aanrader en al helemaal als je de prijzen gaat vergelijkenmat andere slowjuicers.

Paul Mulder beoordeelde op 2016-08-23

Snel geleverd in stevige verpakking. Mooi apparaat, maar het belangrijkste: hij werkt super eenvoudig en maakt het lekkerste sap. Vandaag ontvangen en meteen de eerste juice gemaakt van groente en fruit die we in huis hadden: biet, wortel, appel en komkommer. Waanzinnig lekker zo vers uit de juicer. Zeker een aanrader.

Gerard Pronk beoordeelde op 2016-08-23

Een geweldig stille machine die heerlijke sapjes maakt. Apparaat is super stil, makkelijk schoon te maken en een mooi design. In het recepten boekje staan heerlijke recepten. De sapjes zijn fluweel zacht en goed gefilterd.
Bij het maken van de diverse sapjes ben ik nog niet tegen min punten aangelopen.
Wat ik misschien wel zou veranderen in de aanbieding van het apparaat is dat je bij de meest uitgebreide aanbieding een keuze kan maken in die extra opties. Ik zie mezelf namelijk niet zo snel amandelmelk maken maar zou wel die flesjes als accessoires kiezen ipv een tofu set.
Het ijs maken van bevroren fruit gaat ook heel eenvoudig. Je moet wel kleine stukjes bevroren fruit nemen want bij grotere stukken kan het persvat omhoog komen.
Het ijs is direct te serveren en smaakt voortreffelijk.....puur fruit en/of groente....heerlijk!

Al met al een top apparaat voor een prachtige prijs!

Huub Draijer beoordeelde op 2016-08-15

Na telefonisch contact met zeer goede en duidelijke uitleg de Superjuicer besteld. De volgende dag ontvangen en natuurlijk direct geprobeerd met een combi sinaasappel en appel, werkelijk top!
S'avond nog genoten van een heerlijk zelf gemaakte banaan-mango ijsje uit de superjuicer!
Werkelijk supermachine!!

Roos beoordeelde op 2016-07-14

Wat een Superjuicer is dit letterlijk :-). Een heel mooi design, compact en makkelijk schoon te maken.
De meest heerlijke sappen maak ik er mee. Receptenboek zit bij het extra pakket en het is echt een volwaardig dik goed boek met mooie recepten erin. Ook de website vond ik erg fijn en overzichtelijk met de instructie- en juice filmpjes erop.

Goede en snelle service ook, zaterdag een mailtje met vragen gestuurd en een half uurtje later een persoonlijke e-mail teruggekregen. Daarna de superjuicer gekocht en deze is maandag al verzonden. Dinsdagochtend zeer goed verpakt al thuis gekregen. Heel fijn dat je de onderdelen na kunt bestellen mocht er iets stuk gaan, goede garantie en een fijne vergelijking op de site met andere bekende duurdere merken.

Nou ik ben zeer lovend, 10 met een griffel wat mij betreft. Bedankt voor de superjuicer en de fijne persoonlijke service.

Marian beoordeelde op 2016-07-08

Heb inmiddels de slowjuicer al weer paar maanden in huis en gebruik hem zeer regelmatig. Gisteren nog een hele ananas er door laten gaan en wel een liter sap opbrengst!! Iedereen meegenieten dus ! De recepten in het boekje en op de facebook site zijn stuk voor stuk klassiekers ! Hoe meer je oefent, hoe makkelijker je experimenteert. Nu nog receptjes met wat je kunt doen met de pulp.
Easy schoonmaken, laten drogen en de volgende dag weer gebruiken. Geen minpuntje te verzinnen, alleen dan dat hij t beste werkt als je alles toch wel klein snijdt, mn de bladgroenten.

Carole beoordeelde op 2016-07-05

IK wou een rode op wachten , en dat was de moeite waard; ik ben gevoelig voor schoonheid en geniet van deze nieuwe gast in mijn keuken. Het kwam wel op de afgesproken tijd. Verder kwalitatief is het echt goed: ik had een sapcentrifuge van Philips en inderdaad komt er meer sap de groenten uit en alleen sap. Dat is bijzonder. De pagina's van mijn receptenboek viel uit elkaar, en ik mocht een nieuw krijgen! Mijn koop is nog vers en ik verheug me op amandelmelk en soja te maken! Want dat zal helemaal nieuw voor me zijn. Hier is alles naar wens, merci!

Reactie van SuperJuicer.nl:
Beste Carole,
Bedankt voor je leuke en positieve review over de SuperJuicer. Aangezien het receptenboekje uiteraard niet uit elkaar hoort te vallen zullen wij je een nieuwe toesturen! Wij wensen je nog veel plezier met je SuperJuicer toe! Met vriendelijke groet, team SuperJuicer

Esther beoordeelde op 2016-06-29

Wat een super fijne juicer! Heerlijk sap, makkelijk schoon te maken. Echt een aanwinst, ben er heel blij mee.
De service was ook erg goed, ik had iets dubbel besteld, dit werd netjes gemeld en het geld werd terug gestort.
Zonder dat ik er zelf achter aan hoefde. Top! Ga zo door.

M.M. beoordeelde op 2016-05-30

Supersnel geleverd en een echt een geweldige machine. Kan nu al niet meer zonder!!