Achterstrypseweg 9
3235NB Rockanje

2016

Linda L. beoordeelde op 2016-08-25

Goed Fijn spul, pilletjes gemakkelijk in te nemen. Mooie verpakking, alleen sluit de 'rits' niet altijd even goed meer.

Susan V. beoordeelde op 2016-08-23

Kokosolie De kokosolie is een heel fijn product. Ruikt subtiel maar je proeft de kokos niet meer na bereiden. Vind het wel aan de prijzige kant vergeleken met de kokosolie uit de natuurwinkel.

Felice O. beoordeelde op 2016-08-23

Biologische spirulina Top!!

M S. beoordeelde op 2016-08-22

zalige zalvige aanvulling De zaden zijn gepeld, zo'n verbetering. Nu kan ik puur van de zalvige rijke smaak genieten zonder steeds de schilletjes in mijn mond te voelen.
Heel gemakkelijk te combineren met van alles.
Dank je wel

Susan V. beoordeelde op 2016-08-22

Heerlijk en goedkoper dan in Heerlijk en goedkoper dan in de winkel:-)

C D. beoordeelde op 2016-08-20

Goji bessen Lekker van smaak!

Ed V. beoordeelde op 2016-08-16

Heel zuiver en mooi product Deze kokosolie is heel mooi en zuiver, wel een lichte kokos smaak maar dat is niet hinderlijk. Ik vraag me wel af waar hij vandaan komt dat staat niet op de fles.

Ana M. beoordeelde op 2016-08-12

Erg goed ! Cacaopoeder van Superfoodme bevalt ons erg goed. Super lekker !!!

Rita V. beoordeelde op 2016-08-11

Geweldig product Dit macapoeder is van heel zuivere biologische kwaliteit

Els C. beoordeelde op 2016-08-09

Dagelijks voedsel Super- food

D B. beoordeelde op 2016-08-02

Spirulina Ben zeer tevreden met de spirulina van super food me

Els C. beoordeelde op 2016-07-30

aanvulling Altijd weer nodig

Sylvester P. beoordeelde op 2016-07-14

Top Top

ANJA F. beoordeelde op 2016-07-10

Prima! Prima!

Jhonsons M. beoordeelde op 2016-07-05

Prima Smaakt goed! Tot hoeveel graden is de cacao verhit?

lucia s. beoordeelde op 2016-06-30

absoluut de moeite waard. Heilzame en eerlijke chocolade met veel smaak

Develter C. beoordeelde op 2016-06-28

5 sterren Perfecte bediening, alles mooi ingepakt, supersnelle levering en de producten zijn top van kwaliteit.

Ingrid L. beoordeelde op 2016-06-11

Erg tevreden over chlorella en spirulina We gebruiken de chlorella al jaren en voelen ons samen met de spirulina heel erg fit.
Robert en Ingrid

Nicole B. beoordeelde op 2016-06-10

Het bevalt mij goed! Het bevalt mij goed!

wendy b. beoordeelde op 2016-06-10

Super! Super!