Zeepkruid 21
2914TT Nieuwerkerk ad IJssel

8,7

Mirjam Splinter beoordeelde op 2019-03-24

T-shirt snel ontvangen en erg leuk. Maat valt wel erg groot. Terugsturen kost best veel en daarom heb ik hem maar gehouden en niet een maatje kleiner besteld.

Gertjan Kok beoordeelde op 2019-03-17

Snelle levering, shirts zien eruit zoals op de foto, goed dus ( en heel fout natuurlijk 😉)

Noa IJdo beoordeelde op 2019-03-14

Michelle den Drijver beoordeelde op 2019-03-09

Super tevreden! Snel in huis en gemakkelijk betalen!

Robin Hagedoorn beoordeelde op 2019-03-07

Snelle levering! Trui heeft mooie duidelijke leesbare en goed gekleurde print. Wel erg synthetisch dus leuk om een keer te dragen met een gelegenheid, maar verwacht geen lange levensduur al kan ik dit nog niet beoordelen.

Patrick Adegeest beoordeelde op 2019-03-03

Roy Bruin beoordeelde op 2019-02-07

Hanneke Teeven beoordeelde op 2019-02-03

Stephan van Driel beoordeelde op 2019-01-24

Iwan beoordeelde op 2019-01-03

Vlot bestellen, ondanks de feestdagen snel geleverd. Op advies website kleinere maat besteld bleek niet goede info. Dus retour gestuurd en groter besteld. 2de Werd snel opgestuurd, hopelijk passen deze wel goed🙂 klantenservice is super snel met oplossen van problemen, en hierbij erg meedenkend.

Anne van der Giessen beoordeelde op 2019-01-03

Vragen werden snel beantwoord, support ook in engels, besteld en over twee dagen op kantoor. Good experience!

Rudy de Wolf- de Nijs beoordeelde op 2018-12-19

Alex van der Have beoordeelde op 2018-12-19

Snelle correcte levering, niets op aan te merken!

Rosanne Sprick beoordeelde op 2018-12-19