Zeepkruid 21
2914TT Nieuwerkerk ad IJssel

8,8

dee beoordeelde op 2019-07-18

alles goed, doos paste alleen niet door de brievenbus

Bas van de Pol beoordeelde op 2019-07-01

JMW Vissers beoordeelde op 2019-06-30

Nette verpakking en gemakkelijk winkelen.

Jan Slootweg beoordeelde op 2019-06-21

S middags besteld en de volgende dag al in de bus. Dus superfout is eigenlijk supergoed

Judith Dol beoordeelde op 2019-06-17

Ferry De Jong beoordeelde op 2019-06-15

Marloes Barelds beoordeelde op 2019-06-10

Marleen van Santen beoordeelde op 2019-06-02

Prima snel in huis

Chris van Dijk beoordeelde op 2019-05-31

Michel Huigen beoordeelde op 2019-05-19

Snelle levering, hele leuke trui van een heerlijke stof.

Jeroen Arts beoordeelde op 2019-05-18

Janneke Van Doorn beoordeelde op 2019-05-16

H. van den Brink-Stemerdink beoordeelde op 2019-05-02

Snel verwerkt. Zelfs op Koningsdag. Daarna op dinsdag thuis. Het was een brievenbus pakketje maar de postbode moest het wel afgeven. Hangt dus van de maat van de brievenbus af. Kwaliteit t-shirt ziet er goed uit.

Kim Van Broekhoven beoordeelde op 2019-04-08

Mirjam Splinter beoordeelde op 2019-03-24

T-shirt snel ontvangen en erg leuk. Maat valt wel erg groot. Terugsturen kost best veel en daarom heb ik hem maar gehouden en niet een maatje kleiner besteld.

Gertjan Kok beoordeelde op 2019-03-17

Snelle levering, shirts zien eruit zoals op de foto, goed dus ( en heel fout natuurlijk 😉)

Noa IJdo beoordeelde op 2019-03-14

Michelle den Drijver beoordeelde op 2019-03-09

Super tevreden! Snel in huis en gemakkelijk betalen!

Robin Hagedoorn beoordeelde op 2019-03-07

Snelle levering! Trui heeft mooie duidelijke leesbare en goed gekleurde print. Wel erg synthetisch dus leuk om een keer te dragen met een gelegenheid, maar verwacht geen lange levensduur al kan ik dit nog niet beoordelen.

Patrick Adegeest beoordeelde op 2019-03-03