Veerstraat 73-75
1075SP Amsterdam
0206648620

Ran beoordeelde op 2017-02-28

Tevreden over afhandeling en bestelling

Supreet beoordeelde op 2016-05-09

Bij Supertegel heb ik kwaliteit tegels gekocht voor mijn badkamer en woonkamer. Goed geholpen met juist advies. Hij heeft zelfs voor de afgesproken levertijd tegels geleverd. Het is wel beetje prijzen, maar je krijgt wel Supertegels! Ik kom zeker in de toekomst terug.

Wilma Wardenaar beoordeelde op 2016-04-23

Een zaak waar nog meegedacht wordt met de klant i.p.v. alleen verkopen !
Alles keurig geleverd en goedkoop

familie de Vries beoordeelde op 2016-01-20

Tegels voor badkamer en wc gekocht. Enorme keus en ook zeer goede tips en adviezen gekregen. Prima dienstverlening, aanrader.

John, Amsterdam beoordeelde op 2015-06-09

Aantal zaken (waaronder Thebalux wastafel, kast en spiegel) voor badkamer verbouwing bij Harry besteld. Van A tot Z keurige service en uitstekende nazorg, tot en met levering voor de deur.
Prima ervaring!

M.O. Seidl beoordeelde op 2015-05-10

Fantastische snelle service; prettig in meedenken en de keuze in de mooie showroom is enorm.

B Alles beoordeelde op 2015-05-05

Mooie tegelzaak met alle tegels die er zijn volgens mij. We kregen persoonlijk en vakkundig advies. Tegels werden keurig en binnen een week thuisbezorgd. Inmiddels zijn onze badkamertegels ook al gelegd en we zijn zéér tevreden! Supertegel is een aanrader!

2015