Achterwetering 18
2871RK Schoonhoven
0182 388622

9,0

Chantal Van Oostenrijk beoordeelde op 2018-05-21

Prima service en tijdige levering, zoals gevraagd.

G. Ravenbode beoordeelde op 2018-04-18

Fijn dat er een webshop is waar je voor hulpmiddelen kan vinden. Punt van aandacht is dat aanbiedingen van de voorgaande maand (maart in dezes) nu nog steeds (18 dagen in de nieuwe maand) als aanbieding voor die periode staan en niet vervangen zijn door nieuwe aanbiedingen. Verzending was conform hetgeen verwacht mocht worden.

LAURENT batjoens beoordeelde op 2018-04-12

Alles past goed in elkaar,tamelijke vlotte levering.

Schep beoordeelde op 2018-04-04

Mijn vrouw gerda heeft helaas een rollator nodig.
Wij wisten niet dat dit bedrijf hier was.
Toch gevonden
en perfekt wij zijn heel fijn geholpen en ook goed
voorgelicht en dus met veel plezier een rollator gekocht
vr gr aan die aardige vrouw Bedankt
Het is niet leuk om zoiets aan te kopen maar op deze manier
is het wel fijn om zo geholpen te worden en ze loopt er mee
als een kievit

Piekhaar-Bijvoets beoordeelde op 2018-03-19

geweldige coulante service

Gee Kuen beoordeelde op 2018-02-12

Snelle levering voldoet aan de verwachting.

Robinson beoordeelde op 2018-01-18

Supersnelle levering

Sylvia Zwaagstra beoordeelde op 2017-12-05

Het opstaan probleem is hiermee opgelost.