Achterwetering 18
2871RK Schoonhoven
0182 388622

Scheper beoordeelde op 2019-07-08

Komt afspraken keurig na.
telefonisch contact prettig

H.F.B. Peters beoordeelde op 2019-06-27

Zeer snelle levering

Rianne Van de Kerkhof beoordeelde op 2019-06-19

Tot nu toe uitstekende service. Helaas moet ik de drempelbrug terug sturen omdat het in deze situatie toch geen oplossing is. Ook dat was, zoals het hoort, geen probleem. Ik ga er dan ook vanuit dat ook het geld terug storten prima afgehandeld gaat worden.

Schotvanger beoordeelde op 2019-06-17

Goed geholpen verstand van zaken!

F.Y. Van der Kwast beoordeelde op 2019-05-20

De drempelprofielen zijn precies wat ik er van verwacht heb; ook zijn we blij dat ze op maat gezaagd zijn, zodat de klusjesman alleen de hoekjes eruit hoefde te halen voor het smalle gedeelte van de deurpost. Super!

Tiny Hogendoorn-Roest beoordeelde op 2019-05-19

Uitstekend geholpen. Erg klantvriendelijk!

Bongers beoordeelde op 2019-05-16

had onverwachts een rollator nodig. keurig en direct geholpen en goede uitleg gekregen.

G. van der Ree beoordeelde op 2019-04-18

Vriendelijk geholpen. Servicegericht door rollators te mogen uitproberen.
Jammer dat de ruimte krap was en je aan een balie moest staan voor de info. Zeker omdat je komt met iemand die moeilijk loopt/staat. Dat was jammer.

f.j.f. van stein-sweekhorst beoordeelde op 2019-04-17

Snelle levering en duidelijke handleiding.

Kervezee beoordeelde op 2019-04-15

vriendelijk en hulpvaardig geholpen, geadviseerd en snel klaar

Hartelust beoordeelde op 2019-02-25

Hele vriendelijke en snelle afhandeling.

Pieter H E Groot beoordeelde op 2018-12-17

Snelle levering en uitstekend product (drempeloplopen)

G.W.M. Barendse beoordeelde op 2018-12-05

Geweldig geholpen!! Fantastische service, zeer vriendelijke mensen en denken mee. De producten zijn van hoogwaardige kwaliteit en goed van prijs. Heel fijn dat je het ook gelijk kan ophalen.

Zegers beoordeelde op 2018-11-15

prima bedrijf, klantvriendelijk

Anouk Kooijmans beoordeelde op 2018-10-31

Heel snel en helpvol zowel voor als na de aankoop

Mevr. de Groot beoordeelde op 2018-10-24

Goede service. Ik ben erg blij met mijn rollator.

van Boven beoordeelde op 2018-10-04

De bestelling kwam één dag na bestelling.Het was wat I ik bedoelde.

Willeke Korenhof beoordeelde op 2018-07-30

Prima service

Chantal Van Oostenrijk beoordeelde op 2018-05-21

Prima service en tijdige levering, zoals gevraagd.

G. Ravenbode beoordeelde op 2018-04-18

Fijn dat er een webshop is waar je voor hulpmiddelen kan vinden. Punt van aandacht is dat aanbiedingen van de voorgaande maand (maart in dezes) nu nog steeds (18 dagen in de nieuwe maand) als aanbieding voor die periode staan en niet vervangen zijn door nieuwe aanbiedingen. Verzending was conform hetgeen verwacht mocht worden.