Susies Sieraden & Zo

Susies Sieraden & Zo

Welkom bij Susies Sieraden & Zo! De webshop voor betaalbare, trendy sieraden & musthave modeaccessoires. Veel sieraden zijn met veel liefde en plezier door mij met de hand gemaakt, maar ook shop je de mooiste sieraden, sjaals, tassen en portemonnees van geweldige merken zoals BAG2BAG, Labelsz, Bud to Rose en Lovely Amsterdam. Op zoek naar dat mooie sieraad, of die gave tas voor jezelf of voor een vriendin, neem dan een kijkje in mijn shop! Jouw bestelling wordt altijd als cadeautje verpakt, een verrassing voor jezelf of voor een lieve vriendin. Tot snel!

De zekerheden van https://susiessieradenenzo.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018