Pr. W. Alexanderstraat 9
5308 KV Aalst

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Avdp beoordeelde op 2018-07-03

Binnen 1 á 2 dagen in huis gaat niet altijd op helaas.
27 juni besteld en pas 3 juli ontvangen.
Verder alles oké 👍

Daiva beoordeelde op 2015-09-17

Korting mag direct bij bestelling verwerken

Anoniem beoordeelde op 2015-09-16

samantha beoordeelde op 2015-09-15

bij de eerste levering was er een potje acryl open waardoor bijna de helft eruit was. na een email gestuurd te hebben kreeg ik eigenlijk al direct reactie met uitleg. zojuist word er plots een pakje geleverd met de zelfde kleur acryl in een dicht potje! top service! erg tevreden over de kleuren van de acryl en de communicatie en bereikbaarheid van dit bedrijf naar de koper toe!

jolene beoordeelde op 2015-09-14

Netjes, veilig en stevig verpakt, goede kwaliteit, goede communicatie Verzending mag sneller

Jacqueline beoordeelde op 2015-09-14

Nvt Nvt

Anoniem beoordeelde op 2015-09-14

Zou makkelijk zijn als er een gebruiksaanwijzing bij zat. Kan hem helaas niet van jullie Site afhalen.

Ilonka beoordeelde op 2015-09-11

Bianca beoordeelde op 2015-09-11

Anoniem beoordeelde op 2015-09-11

Frans beoordeelde op 2015-09-08

afhandeling van de klacht werd onmiddellijk verholpen omdat het bestelde product niet werd geleverd door de post.!!! Voortaan altijd verzenden via pakketpost

Esther beoordeelde op 2015-09-06

Eva Hofmans beoordeelde op 2015-09-04

Bertrouwbaar en eerlijk De producten in een kartonnen doos leveren.
Zodanig dat er minder kans bestaat op stukken.

De Beir Shana beoordeelde op 2015-09-01

Super kwaliteit, snelle levering , goede productomschrijving , ... Geen verbeter punten !

Anita beoordeelde op 2015-09-01

Diana beoordeelde op 2015-09-01

Altijd snelle levering Jammer dat verzendkosten zo hoog liggen

magda beoordeelde op 2015-08-28

Vooral de communicatie is super! Duidelijker en makkelijker webshop,
Ik heb een aantal dingen niet kunnen bestellen omdat ik de aantallen niet kon in voeren of niet in het winkelwagentje kon stoppen en er staat niet een lijst met alle producten onder elkaar waardoor het toch duidelijker wordt.ik heb het maanden eerder besteld en kon mij herinneren dat het toen super makkelijk was vooral omdat het toen de eerste keer was voor mij.dit keer ( de tweede keer) was het een ware ramp het is dat ik het echt nodig had want anders....had ik niets besteld.sorry

Anoniem beoordeelde op 2015-08-27

Suzanne beoordeelde op 2015-08-26

goede prijs kwaliteitverhouding
snelle levering
weinig verzendkosten.

Annemieke beoordeelde op 2015-08-26

Voordelig, snelle service, goede producten. Geen idee.