Kinkerstraat 90 2
1053EB Amsterdam

Thea van der Wal beoordeelde op 2019-03-20

Amber Kuijs beoordeelde op 2019-03-20

Super tevreden, snelle reactie, goede service en snelle bezorging!! Blijft een feestje om hier iets te bestellen.

Lianne van Woudenberg beoordeelde op 2019-03-19

Johnny Van etten beoordeelde op 2019-03-18

Caroline Mastenbroek beoordeelde op 2019-03-16

goede kwaliteit, echter levertijd laat te wensen over. desondanks toch blij met rompertje.

Reactie van Sweetest Design:
Vanwege drukte was de levertijd 3 dagen langer dan normaal. Dit staat ook aangegeven bij onze levertijden. Helaas was er ook nog eens vertraging bij PostNL waardoor het ipv zaterdag geleverd pas op dinsdag was geleverd, daar konden wij helaas niks aan doen.

Khushbu Thakkar beoordeelde op 2019-03-16

Robert Hondong beoordeelde op 2019-03-14

Zeer goede service en mooie producten. Bij PostNL raakte mijn pakketje kwijt maar dit is erg goed opgelost door sweetest design. Echt een aanrader

Marjolein van ee beoordeelde op 2019-03-06

Fijne webwinkel met een persoonlijke twist door een leuk kaartje in de envelop mee te sturen met de bestelling.

Saskia Vink beoordeelde op 2019-03-06

Tugba Sahin beoordeelde op 2019-03-06

Zeer tevreden. Ik had de bsb pet besteld en de festival armbandjes. Alle items zijn zoals op de foto en beschreven. Super lieve klantenservice! Snelle reacties op vragen. Kortom TOP!

Janice van Nugteren beoordeelde op 2019-03-04

Danielle Groenenberg beoordeelde op 2019-03-04

Geweldig bedrijf en altijd heel behulpzaam. Topper!

Kelly Brugman beoordeelde op 2019-02-25

Zag deze website voorbij komen doordat ze gesponsord waren op Facebook. Erg leuke actie voor Valentijnsdag dacht ik. De boxer werd op tijd geleverd en ik heb niks te klagen, prima kwaliteit.

Puntje van kritiek: Had graag het voorbeeld bij de onderbroek willen zien als je een andere kleur aanklikt.

Al met al dikke aanrader dus!

Tirza Hoogvorst-Schopman beoordeelde op 2019-02-25

Lynn Kranenburg beoordeelde op 2019-02-18

Erica Kingma beoordeelde op 2019-02-16

Sercan Aciksoz beoordeelde op 2019-02-13

Zeer klantvriendelijk!!!! Aanrader :-)

Debora Vogelaar beoordeelde op 2019-02-11

Louise Kerbusch beoordeelde op 2019-02-11