Kinkerstraat 90 2

zeer goede afwerking

Michelle Van Erum beoordeelde op 2019-01-01

Wendy van der Krogt beoordeelde op 2018-12-29

prishika mahesh beoordeelde op 2018-12-24

ik werd gelijk geholpen als ik een vraag had.
en toen ik een wijziging wou plegen werd ik ook gelijk geholpen.

Anouk Gootzen beoordeelde op 2018-12-24

Kee beoordeelde op 2018-12-24

Heel tevreden met mijn nieuwe BSB trui!

Irene van Zuthem beoordeelde op 2018-12-24

Danique schakelt snel en begreep eigenlijk meteen wat ik wilde! Echt een aanrader!

sandra Cordemans beoordeelde op 2018-12-23

Ivette Koot beoordeelde op 2018-12-23

Jessica Bartels-Winkel beoordeelde op 2018-12-19

Desiree Overwater beoordeelde op 2018-12-19

Nicole Schmitz beoordeelde op 2018-12-18

Heel tevreden. Pakje was vlug geleverd

Ashley Hendriks beoordeelde op 2018-12-14

sylvia eikens beoordeelde op 2018-12-14

Snelle service,aardig gebaar vanwege geschreven kaartje ..dat is service...super klantvriendelijk en dat kan je tegenwoordig van weinig zaken nog zeggen

Sabine Krougman beoordeelde op 2018-12-12

Johannes van den Berg beoordeelde op 2018-12-12

Danique Vrijs beoordeelde op 2018-12-12

Snelle levering! Ziet er top uit! Persoonlijke berichtje wat erbij zat, maakte het nog leuker!

Renée Helvensteijn beoordeelde op 2018-12-08

Zag er leuk uit. Bestellen ging vlot. Toen het pakketje bij PostNL wat lang bleef liggen, zij zij erachterheen gegaan en kon PostNL opeens wel de volgende dag leveren. Prettig contact gehad, heel servicegericht.

marielle Osinski beoordeelde op 2018-12-02

super snelle service

natasja van daalen beoordeelde op 2018-12-02

ben heel tevreden met de snelle service en dat wat ik besteld heb dat heel mooi gemaakt is.