Kinkerstraat 90 2

Mieke Keller beoordeelde op 2018-11-09

Ingrid Maas beoordeelde op 2018-11-07

bestseller test beoordeelde op 2018-10-27

Tirza Hoogvorst beoordeelde op 2018-10-26

Zeer tevreden. Over het algemeen snel een mailtje met ontwerp (bij een shirt met eigen tekst ofzo) en goede service. Als er iets niet klopt wordt er snel en goed gehandeld.

Anna Teepe beoordeelde op 2018-10-22

Corrie Roovers beoordeelde op 2018-10-20

Viktoria Mazacs beoordeelde op 2018-10-19

Christel Nomden beoordeelde op 2018-10-17

Silvia Berg beoordeelde op 2018-10-15

Persoonlijk woordje als bijlage, snelle levering.

Sandra Topee beoordeelde op 2018-10-15

Kelly Sauer beoordeelde op 2018-10-12

Geweldige service en eindproduct. We zijn er erg blij mee!

Kee beoordeelde op 2018-10-07

De opdruk van het T-shirt zat er een beetje scheef op.

Reactie van Sweetest Design:
Helaas vernemen wij dit nu pas en niet vlak na levering van het shirt zodat wij het gelijk konden oplossen. Inmiddels contact via mail opgenomen met de klant om een passende oplossing te kunnen aanbieden.

Petra Meerten beoordeelde op 2018-10-05

Snelle levering en je kunt nog kiezen wat voor lettertype je wilt hebben. Ik vond het ook heel leuk dat er een persoonlijk kaartje bij de bestelling zat. Een dikke aanrader.

Elvira Feikens beoordeelde op 2018-09-20

Leuk rompertje net als op de foto. Goede bezorging. Snel. En niet duur.

Pascale Karamat beoordeelde op 2018-09-16

Leuke shop! Goede service! Ik kom zeker terug!

Tatiana Hering beoordeelde op 2018-09-12

De t shirt die ik besteld heb is van perfecte kwaliteit en ziet er hardstikke mooi uit.

Renee Van der Hoek beoordeelde op 2018-09-12

Martine Hofman beoordeelde op 2018-09-09

Maurice Van Wilsem beoordeelde op 2018-09-03

Zeer tevreden. Uitstekende klantcommunicatie. Snelle verzending en goede uitleg over gebruik voor behouden van de kwaliteit.

Monique Bos-Woestenburg beoordeelde op 2018-09-01

Mijn zoon is erg blij met zijn hoodie en tshirt. Hele fijne communicatie en snelle verzending!