Kinkerstraat 90 2
1053EB Amsterdam

Aleida van der Sluis beoordeelde op 2019-09-19

nu voor de tweede keer iets besteld en beide keren alles goed.
goede kwaliteit op tijd. Leuk zo een bedankt kaartje erbij.

Jessica Kuijpers beoordeelde op 2019-09-14

Judith Oerlemans beoordeelde op 2019-09-14

Pas na 2,5 week mijn bestelling gekregen. Ik had gemaild met de vraag of ik mijn orderstatus te horen kon krijgen maar die mail was niet beantwoord. Alleen op een ig berichtje was gelukkig wel vriendelijk geantwoord...

Kâthlin van T beoordeelde op 2019-09-11

Miriam Zouggaghi beoordeelde op 2019-09-09

Chantal van Schajik beoordeelde op 2019-09-04

John de Zeeuw beoordeelde op 2019-08-30

Lisette Waard beoordeelde op 2019-08-29

Keren Essigman beoordeelde op 2019-08-26

Goede, vriendelijke service en heel tevreden met het product.

Saskia beoordeelde op 2019-08-25

Ik heb verschillende T-shirts en een sweater met eigen ontwerp laten maken. Hierover werd goed mee gedacht. Ik ben erg tevreden met het resultaat.

Natasha Islam beoordeelde op 2019-08-19

Miranda ten Haaft beoordeelde op 2019-08-19

Prachtige tas. Mooie opdruk. Goed en net contact. Alleen is de schooltas net te klein om een map in te vervoeren. Dat vind ik wel erg jammer. Verder is het een hele degelijke mooie tas.

Karin Trommels beoordeelde op 2019-08-19

Bianca Scheffer beoordeelde op 2019-08-08

Margo Nibbering beoordeelde op 2019-08-05

Britt Jansen beoordeelde op 2019-07-29

Rijana Burzic beoordeelde op 2019-07-25

Goede service, geweldige spullen, hele goede kwaliteit...

thea meirmans beoordeelde op 2019-07-20

Meteen na jullie vakantie had ik de sokken in huis ruim op tijd voor de verjaardag ! Ziet er heel leuk uit !

Maaike van der Meulen beoordeelde op 2019-07-18

Lisa te Winkel beoordeelde op 2019-07-15