Kinkerstraat 90 2

Maaike van der Meulen beoordeelde op 2019-07-18

Lisa te Winkel beoordeelde op 2019-07-15

Super!

kiona oosterman beoordeelde op 2019-07-14

super snel antwoord op mijn vraag volgende dag al geleverd

esther van der Kruk beoordeelde op 2019-07-08

Goede comminicatie en mooi pruduct

Ellen Smits beoordeelde op 2019-07-08

Katja van Dijken beoordeelde op 2019-07-05

Kim Bosch beoordeelde op 2019-06-23

Cora van Scheijndel beoordeelde op 2019-06-23

Donderdag besteld en zaterdagochtend lag het pakketje al op de deurmat! Lekker vlot, mooi verpakt en de sokken zagen er top uit!

Monique Goossens beoordeelde op 2019-06-22

Kreeg alles wat ik bestelde betaling en levering geen problemen en een persoonlijke noot

M. Braams-Bekker beoordeelde op 2019-06-22

Gemarja Pietersma beoordeelde op 2019-06-21

Priscilla Peeters beoordeelde op 2019-06-21

Super vriendelijk, mooie producten en een super service ❤

Anita Van oers beoordeelde op 2019-06-21

Het was heel snel binnen maar ik heb het nog niet gezien omdat ik op vakantie ben en mijn huis oppas heeft wel gezegd dat het binnen was

Joyce Anemaat beoordeelde op 2019-06-21

Heel erg blij ermee! Ondanks dat het wat langer geduurd heeft(maar er is wel goed contact over geweest) blij met mijn mooie shirt!

Bouchra Bouhbouh beoordeelde op 2019-06-19

Ik heb zaterdag een bestelling geplaatst die ik zondag wilde hebben. Heb deze in Amsterdam mogen ophalen. Wat een service en wat snel!
Super tevreden!

Sabine Damkot beoordeelde op 2019-06-19

Pakketje kwam niet aan, direct werd kostenloos een nieuwe zending gedaan. Mooie kwaliteit

Jessica Bartels-Winkel beoordeelde op 2019-06-19

Ingrid Maas beoordeelde op 2019-06-19

Louise Van Gils-Hulstein beoordeelde op 2019-06-18

Goede communicatie, snelle reactie. Vlot verzonden en goede kwaliteit product.

Kim Zwerver beoordeelde op 2019-06-17